composiet scart blok

Pagina: 1
Acties:

• Gangkast
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Gangkast

/// Meubel

Topicstarter
Hey, ik heb dus vandaag een kabeltje gekocht voor m'n TV-out...

Omdat ik alleen scart op mijn TV heb, heb ik een SVHS-scart kabel.

Nu geeft mijn TV alleen zwart-wit, en naar FAQ door te lezen, kwam ik tot de conclusie om het om te vormen tot composiet (of zoiets).

MAAR! bestaat er ook een scartblokje voor om een scart om te vormen naar composiet? (van scart naar scart) en waar is die dan te koop?
want toen ik dat vroeg bij de plaatselijke electriciteitswinkel wist die beste man het niet..

“The world is a book and those who do not travel read only one page”

Verwijderd

Je moet een converter-kabeltje hebben (zit meestal bij je videokaart) van SVHS naar composiet, en die composietkabel gaat dan in het SCART blok.

• Zap
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Zap

~

Dat ie zwart-wit is kan ook komen doordat je in je drivers een verkeerde PAL instelling hebt. Er zijn (volgensmij :?) 2 soorten PAL, bij iemand waar ik pas was gaf één daarvan zwart-wit beeld, de andere kleur.

#

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Op donderdag 27 december 2001 17:26 schreef Zap het volgende:
Dat ie zwart-wit is kan ook komen doordat je in je drivers een verkeerde PAL instelling hebt. Er zijn (volgensmij :?) 2 soorten PAL, bij iemand waar ik pas was gaf één daarvan zwart-wit beeld, de andere kleur.
De Video-In driver van mijn ATi Radeon kent 6 PAL-varianten: PAL-B, PAL-D, PAL-H, PAL-I, PAL-M en PAL-N.
Ik gebruik PAL-B voor mijn 8mm camcordertje.

Koop al mijn ads!

• Gangkast
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Gangkast

/// Meubel

Topicstarter
YES! heb het nu in kleur!

veranderd:

de formaat video invoer van S-video uit naar samengestelde video uit gezet

BETER heb em in kleur :) (Geforce 2 Ti)

“The world is a book and those who do not travel read only one page”

Verwijderd

Heb je nu ook geluid of moet je daar een extra kabel voor aansluiten?
Pagina: 1