Ik heb bij het afspelen van MP3's dat hij zomaar ergens in het liedje doorgaat met een ander liedje (willekeurig op de schijf) en wel meerdere keren in een liedje maar niet bij allemaal gebeurt dit. Zo krijg je een leuke mix van allemaal liedjes. Wel leuk maar niet de bedoeling 
Ik heb in mijn systeem een 40 GB Maxtor toegevoegd voor alleen MP3's. En hij draait met EZ bios omdat anders mijn BIOS hem niet ziet.
Ik heb hem gemaakt als 1 partitie met een clustergrote van 8 kb (volgens mij
) en FAT32.
Ik heb mijn disk al gescandiskt en gedefragmenteerd, helpt nix. En verplaatsen naar een andere dir (wel op dezelfde schijf) helpt ook niet. Het is bij MP3's die er al lang op staan en ook bij andere die er net op staan.
Ik kan er geen logische verklaring aan vast koppelen ik denk dat de FAT een beetje gaar is.
Misschien help het als ik:
- Clustergrote wijzig
- alle bestanden naar een andere schijf verplaats en dan weer terug
- FAT opnieuw maken (alleen hoe?)
Anders zou ik het ook niet weten.
Jij wel ??????
Ik heb in mijn systeem een 40 GB Maxtor toegevoegd voor alleen MP3's. En hij draait met EZ bios omdat anders mijn BIOS hem niet ziet.
Ik heb hem gemaakt als 1 partitie met een clustergrote van 8 kb (volgens mij
Ik heb mijn disk al gescandiskt en gedefragmenteerd, helpt nix. En verplaatsen naar een andere dir (wel op dezelfde schijf) helpt ook niet. Het is bij MP3's die er al lang op staan en ook bij andere die er net op staan.
Ik kan er geen logische verklaring aan vast koppelen ik denk dat de FAT een beetje gaar is.
Misschien help het als ik:
- Clustergrote wijzig
- alle bestanden naar een andere schijf verplaats en dan weer terug
- FAT opnieuw maken (alleen hoe?)
Anders zou ik het ook niet weten.
Jij wel ??????