low-profile slots ?

Pagina: 1
Acties:

• UTMachine
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 17-08 16:08
Ik denk eraan om een MicroATX kastje (bv. AOpen H300) aan te schaffen met het bijbehorende MicroATX plankje, maar ik zit met een ding. Die kast, volgens de site, heeft low-profile slots, maar ik wil er een Ati Radeon 7x00 kaartje erin gooien voor de perfecte TV-out. Kan iemand mij wat meer informatie over die low-profile slots enzo verschaffen en waar je misschien kaarten met die dingen kan aanschaffen? Want zo'n microATX is wel om van te kwijlen >:)

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

een low profile is maar de helft van een normaal slot.

ik heb op het werk wel een ATI kaart gezien (low profile) met vga en tvout erop, dus ze bestaan wel.
ik kan het type even nakijken als je wilt.

• UTMachine
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 17-08 16:08
Gaarne! Zo'n Ati is very interesting :)

Verwijderd

Bij Dell hadden ze geloof ik Radeon VE's (dual monitor) als low profile.

• ZtaaB
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10-08 10:39
houdt dit niet in, dat je in plaats van de standaart hoogte van je kaart, een lage nodig hebt ?

dus dat het stukkie ijzer waarmee je normaal je kaart in je kast vastschroeft, je een kortere nodig hebt.

dit betekend dan ook dat je niet zomaar elke kaart erin kan zetten...
(of je moet de kap eraf laten...)

*zucht lezen is een vak, staat er al... :( *

maar Aopen heeft wel Geforcjes hiervoor, inclusief kleiner vastschroef dingetje en tv-out.
vorige week op stage nog een aantal van die dingen in elkaar gezet, probleem was alleen dat op de kleinere ijzertjes geen gaatje zat voor de TV-out.

Wat hebben we gedaan (vanwege tijdnood, dingen hadden al geleverd moeten zijn) TV-out eraf gesloopt :'(

en dat 20 keer :P

Haal NOOIT een spookrijder in !