KEF KHT 2005 meningen!

Pagina: 1
Acties:

• Techknow
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-11-2022
Ik ben opzoek naar boxen voor mijn surround versterker (Pioneer VSX-d710s, 5x100w, 8-16 Ohm). Het is belangrijk dat ook het stereo geluid goed is.

Nu ben ik niet zo ruim behuist en zag ik de volgende set:

http://www.kef.com/home_theatre/hometheatre.htm

Is dit wat? Wie heeft hier ervaring mee? Hoe is het stereo geluid?

Deze set wordt namelijk regelmatig aanbevolen in verschillende topics maar nergens staat echt de mening van een gebruiker...

Hoe is het geluid van deze set invergelijking met 2x B&W 6** en center LCR3 ofzo en nog twee kleinere surround speakers uit de 600 serie zonder sub?

Thx!

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16-08 19:34

JT

VETAK y0

Ik heb hem niet, maar wel gehoord. En eigenlijk zijn het geen satellieten, maar hele kleine boekenplank luidsprekers. Ik vond ze erg mooi klinken. Gedetailleerd helder hoog met vol midden. En de sub deed het ook goed strak.

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

Verwijderd

Techknow,
Ik heb dus deze set en ik vind hem schitterend klinken.
Je kunt eventueel nog speakers los erbij kopen voor een 6.1 of 7.1 opstelling.

Ik kan helaas geen vergelijking maken met de B & W set, die ken ik namelijk niet qua gehoor. Persoonlijk vond ik de deze KEF set mooier klinken dan de Mission FS2-AV (ook goed voor klein behuisden).

Ik zou je voorstellen om zelf eens te gaan luisteren, dat heeft mij ook overtuigd.

Ook het gewone stereo geluid vind ik zeer goed. Gebruik de Yamaha RX-V800 voor een 5 kanaals stereo simulatie.