"Then there was the man who drowned crossing a stream with an average depth of six inches."
nu ben ik het weer een beetje aan het spelen.
nieuwste versie met die patch
blijft wel leuk
alleen een large map is gewoon niet te doen in verband met tijd problemen.
het gaat maar tot 2050
zou je dat niet in 1 of andere ini file kunnen wijzigen tot hoger???
Oudere versies gingen standaard ook maar tot 2100 dacht ik.. dus zo veel verschil is da nie tochOp donderdag 27 december 2001 16:49 schreef vinkie het volgende:
heb het al weer tijdje naast me neergelegd.
nu ben ik het weer een beetje aan het spelen.
nieuwste versie met die patch
blijft wel leuk
alleen een large map is gewoon niet te doen in verband met tijd problemen.
het gaat maar tot 2050
zou je dat niet in 1 of andere ini file kunnen wijzigen tot hoger???
"Then there was the man who drowned crossing a stream with an average depth of six inches."
Verwijderd
het zoeken naar grondstoffen breng weer een hele nieuwe demensie en tactiek in het spel.
samen met counterstrike en baldur's gate 2 de enige spellen die ik speel de laaste tijd.
JawelOp donderdag 27 december 2001 16:53 schreef FanToom het volgende:
[..]
Oudere versies gingen standaard ook maar tot 2100 dacht ik.. dus zo veel verschil is da nie toch. Maar blijft echt wel leuk
zeker onder werktijd
Ik heb er zelf nog geen tijd voor gehad
Liggende aan je uitvindingen maak je nieuwe units waarmee je of nieuwe steden bouwt of waarmee je de vijand gaat aanvallen. In het begin beschik je niet over heel veel of erg geavanceerder units maarrem uiteindelijk worden je je units beter ennuh tja ach je moet het gewoon spelen
Vroeger zwaar Civ1 verslaafd geweest, bijna een jaar school gekost.
Nu weer hetzelfde gevoel met Civ3.
Super verslavend...
In Civ2 kon dit in ieder geval niet, maar ik weet niet hoe dit in Civ3 zit.
Huh.. moet ik hier wat typen of zo ?
Verwijderd
Inderdaad wat veel beter is in Call to Power is dat je tenminste echt in groepen kunt aanvallen, dat is veel realistischer. Dat is me echt behoorlijk tegengevallen in Civ3Op vrijdag 28 december 2001 18:27 schreef Kramers het volgende:
Ik speel ook nog steeds regelmatig "Call to Power", en een van de voordelen van CTP boven Civ vond ik de manier waarop je units tot legers kon stacken.
In Civ2 kon dit in ieder geval niet, maar ik weet niet hoe dit in Civ3 zit.
Best games ever
Civ1,2,3 freeciv
Verwijderd
een leader? hmmzz ik heb nooit die optie gezien ergens? Als je een elite unit hebt hoe doe je dat dan verder?Op zaterdag 29 december 2001 11:45 schreef Killkees het volgende:
Zo gauw als je een "leader" krijgt in Civ 3 kun je ook units groeperen tot armies. en kun je dus in groepen aanvallen. (btw, een leader krijg je wanneer je met een "elite"-unit wint.
Wanneer je met een elite unit aanvalt en wint, dan heb je een kans van 1 op 16? dat ie Leader wordt, wanneer je met een civ speelt die militairistic is, dan is de kans groter dat je een leader krijgt.Op zaterdag 29 december 2001 22:07 schreef FanToom het volgende:
[..]
een leader? hmmzz ik heb nooit die optie gezien ergens? Als je een elite unit hebt hoe doe je dat dan verder?
Het komt niet zo vaak voor dat je een leader krijgt (tenminste ik krijg ze bijna niet, zelfs niet met mil-civs) ongeveer 1 a 2 per game.
Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the Universe is winning.
Alleen als je een bepaald wonder hebt gebouwd (Military academy, geloof ik). Deze kan je pas bouwen nadat je zoveel victories hebt gehad en je military traditions hebt uitgevondenOp zaterdag 29 december 2001 23:35 schreef ubermaestro het volgende:
Je kan toch ook gewoon leaders bouwen
Si vis pacem, para bellum
Wie kan me een link geven voor die patch? Zitten er dan meer dingen bij ofzo?
Verwijderd
Kijk gewoon ff op de website van civ3, dan heb je die patch zo gevonden...Op zondag 30 december 2001 17:17 schreef Blue-eagle het volgende:
Meerdere keren uitgespeeld, op het laagste niveau danMaar het blijft een verslaving
Wie kan me een link geven voor die patch? Zitten er dan meer dingen bij ofzo?
Deze patch:Op zondag 30 december 2001 19:23 schreef FanToom het volgende:
welke patch dan?
http://www.civ3.com/patches.cfm
Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the Universe is winning.