Ja precies!! Misschien wordt het tijd dat we mensen bij elkaar gaan brengen...wie woont in welke regio en kan wat doen...Ikzelf woon ik Groningen (stad) en wil best mijn huissie ter beschikking stellen voor de noorderlingen. Wat is dan het slimste? Dat men het komt afleveren/monteren in Groningen? Dat 1 iemand de spullen overal ophaalt en aflevert in Groningen? Waarna het meegenomen wordt naar ene ander punt?
iedereen uit noord-brabant en eventueel net over de grensjes, mail zo snel mogelijk je adres naar tweakers_fok@hotmail.com
zet ook even de tijd erbij dat je zeker thuis bent, op 13 januari 2002!
een niet-fokker was bereid om te rijden, door heel noordbrabant, dus iedereen mailen please!
iemand die nog iets heeft ofzo, ook mailen
we gaan niet voor nix rijden!!!
dus pleas mail zo snel mogelijk
icq kan ook, 120613880 is nog steeds mijn icq nummer
als je mij wilt meeten, en wie wil dat nou niet, mailen!
je moet uiteraard wel wat hebben dat je weg wilt geven!
thnx in ieder geval voor iedereen die wat weg gaat geven, iedereen die nix weg gaat geven, zoek wat op, mail mij, en begin dit zinnetje opnieuw
zet ook even de tijd erbij dat je zeker thuis bent, op 13 januari 2002!
een niet-fokker was bereid om te rijden, door heel noordbrabant, dus iedereen mailen please!
iemand die nog iets heeft ofzo, ook mailen
we gaan niet voor nix rijden!!!
dus pleas mail zo snel mogelijk
icq kan ook, 120613880 is nog steeds mijn icq nummer
als je mij wilt meeten, en wie wil dat nou niet, mailen!
je moet uiteraard wel wat hebben dat je weg wilt geven!
thnx in ieder geval voor iedereen die wat weg gaat geven, iedereen die nix weg gaat geven, zoek wat op, mail mij, en begin dit zinnetje opnieuw
Veldmuis: ja ik was dus op vakantie, ik heb je inmiddels wel ge-add op icq, dus als jullie me nog nodig hebt moet je het maar ff melden. Ik woon omgeving A'dam en wil wel wat pc's gebruiksklaar maken als dat moet..
Voor de rest: goed van de vele responses, vooral op Fok btw, maar goed. Hopelijk wordt het een geslaagde actie!
Voor de rest: goed van de vele responses, vooral op Fok btw, maar goed. Hopelijk wordt het een geslaagde actie!
Wil nu niemand meer reageren 
Het begon allemaal zo fanatiek
Het begon allemaal zo fanatiek
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Verwijderd
Hoe dicht bij de Brabantse grens?Op zondag 06 januari 2002 16:20 schreef R4C00N_SL4Y3R het volgende:
Ik wil wel MAAR woon in Belgie
Jaaaa, kom op mensen: we hebben nu twee meetingen eentje in Groningen, en een rondritmeeting in Brabant (dat is helemaal gemakkelijk, je donatie wordt aan de deur afgehaald!!)
Het lijkt me logisch dat de noordelijke delen van België nog wel via brabant gereden kunnen wordenOp zondag 06 januari 2002 16:37 schreef Pcvooreenkind het volgende:
Hoe dicht bij de Brabantse grens?
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Verwijderd
De zeeer noordelijke wel....misschien kan men in Belgie naar de zeer noordelijke kant rijden, om daar Veldmuis te ontmoeten?Op zondag 06 januari 2002 18:34 schreef Traag het volgende:
[..]
Het lijkt me logisch dat de noordelijke delen van België nog wel via brabant gereden kunnen worden
Kom op mensen: morgen begint voor velen de gewone werkweek cq schoolweek weer: laat ons nu niet erg achter jullie aan moeten lopen..ik heb daar echt geen tijd voor! Ik ben ook maar een gewono die es een topicje over puters opende!! Kom op help mee! Stuur anders de kleinere spuleln maar naar mij, dan hebben we iig iets *wanhopig begint te worden* Straks word het niks!!!
//antwoord voor um\\Op zondag 06 januari 2002 18:34 schreef Traag het volgende:
[..]
Het lijkt me logisch dat de noordelijke delen van België nog wel via brabant gereden kunnen worden
hij woont in antwerpen zegtie
Verwijderd
ik vint id master , laat die kids ook wat phun hebben , maar zelf heb ik niet egt veel ligge , jah modems , hubjes , 4mb pci videokaartje , wat sdram enz maar niet egt proc's ofsow
mailen!Op zondag 06 januari 2002 19:12 schreef JaY-Zero het volgende:
ik vint id master , laat die kids ook wat phun hebben , maar zelf heb ik niet egt veel ligge , jah modems , hubjes , 4mb pci videokaartje , wat sdram enz maar niet egt proc's ofsow
tweakers_fok@hotmail.com!
zet er plz een beetje precies in wat je weg wilt geven!
als iemand iig ff een lijstje kan/wil maken wat er gepland en gedaan moet worden. Beetje onduidelijk allemaal. Dus gewoon 1 iemand de landelijke coordinatie op zich neemt en dan wat regiocoordinators. Nu zijn sommige dingen nogal onduidelijk mbt wat er allemaal gebeurd.
Ow ennuh, sponsoren? kan dat enzow?
Windowslicenties?
Windowslicenties?
topideeeee!
je houd gewoon een grote tweakers.net lan !
iedereen neemt oude spullen mee voor die pc en kleine donaties !
en misschien kan een deel van het inschrijfgeld nog gedoneerd worden
je houd gewoon een grote tweakers.net lan !
iedereen neemt oude spullen mee voor die pc en kleine donaties !
en misschien kan een deel van het inschrijfgeld nog gedoneerd worden
het valt gewoon best tegen om alles te regelen, dat geef ik toe, maar we gaan zeker zorgen dat alles goed komt!Op zondag 06 januari 2002 19:38 schreef bfm het volgende:
als iemand iig ff een lijstje kan/wil maken wat er gepland en gedaan moet worden. Beetje onduidelijk allemaal. Dus gewoon 1 iemand de landelijke coordinatie op zich neemt en dan wat regiocoordinators. Nu zijn sommige dingen nogal onduidelijk mbt wat er allemaal gebeurd.
Windowslicenties?
landelijk kunnen we met zn allen het beste doen lijkt me, dat is op zicht niet zoveel werk, het meeste werk is zorgen dat alle onderdelen op zn plaats komen, en iedereen bereiken die wat weg wilt geven
als je tijd over hebt om wat te kunnen regelen enzo, zeker even mailen...tweakers_fok@hotmail.com
* veldmuis gaat weer snel door met mailen
Zet eerst maar eens een website op, dat schiet tenminste een beetje op.
Wie gaat er als contactpersoon met het AMC optreden?
Ga eerst eens navragen wat de mogelijkheden zijn. Wat er kan en vooral mág. Waar komen de PC's te staan.
Waar moet op gelet worden bij spellen/software/hardware?
(je hebt hier met (zieke) kinderen te maken).
Internet erbij halen is opzich leuk, maar daar komt wel weer hoop ellende bij kijken.
Virussen, ongeschikt materiaal op Internet.
En als die dingen er staan, wie gaat ze onderhouden en repareren?
Zomaar wat vragen die bij me opkomen, ik ben absoluut verder voor dit plan hoor en zal zelf ook eens kijken hoe ik bij kan dragen...
Wie gaat er als contactpersoon met het AMC optreden?
Ga eerst eens navragen wat de mogelijkheden zijn. Wat er kan en vooral mág. Waar komen de PC's te staan.
Waar moet op gelet worden bij spellen/software/hardware?
(je hebt hier met (zieke) kinderen te maken).
Internet erbij halen is opzich leuk, maar daar komt wel weer hoop ellende bij kijken.
Virussen, ongeschikt materiaal op Internet.
Zomaar wat vragen die bij me opkomen, ik ben absoluut verder voor dit plan hoor en zal zelf ook eens kijken hoe ik bij kan dragen...
"A study in the Washington Post says that women have better verbal skills than men. I just want to say to the authors of that study: Duh."
als het sticky is kan je er niet in posten, die antwoorden op die andere vragen houd je van me tegoed, ik ben nogal moe zeg maarOp zondag 06 januari 2002 21:24 schreef DarkHelmet het volgende:
BTW kan dit topic niet sticky gemaakt worden?
OEM of retailOp zondag 06 januari 2002 19:38 schreef bfm het volgende:
Windowslicenties?
Retail heeft de voorkeur, aangezien OEM systeem afhankelijk is
Jeremy Clarkson
Had ik ook al gevraagd in LA met het vorige topic, helaas, kan niet.Op zondag 06 januari 2002 21:24 schreef DarkHelmet het volgende:
BTW kan dit topic niet sticky gemaakt worden?
Mmm sterk punt. Maar ik neem aan dat er wel enige technische kennis rondloopt in het AMC, al is het maar in de vorm van een concierge oid. Het lijkt me niet de bedoeling dat wij dit gaan doen...DarkHelmet:
Verwijderd
Er is op het AMC een helpdesk...
Kan iemand Veldmuis effe helpen met de ditjes en datjes? Ik ben de komende dagen even uitgeschakeld,e n het is echt teveel voor 1 klein muissie...
Ik kan aanstaand weekeinde me huis opengooien voor oude troep van jullie, en Veldmuis ging in Brabant rijden..als daarvoor allemaal animo is. Misschien anders ergens anders in den lande?
We hebben echt hulp nodig, want het project wordt behoorlijk groot, en complex te regelen voor twee amateurs, hee Veldmuis? E-mail effe naar hem!
Oe: en als ik jullie moch vertellen wat ik weet maar wat ik niet mag verteleln maar: We gaan compleet ass kicken!!!!!! *nu niks meer zegt en alles aan de adequate en capapbele handjes van de Tweakjes overlaat*
Kan iemand Veldmuis effe helpen met de ditjes en datjes? Ik ben de komende dagen even uitgeschakeld,e n het is echt teveel voor 1 klein muissie...
Ik kan aanstaand weekeinde me huis opengooien voor oude troep van jullie, en Veldmuis ging in Brabant rijden..als daarvoor allemaal animo is. Misschien anders ergens anders in den lande?
We hebben echt hulp nodig, want het project wordt behoorlijk groot, en complex te regelen voor twee amateurs, hee Veldmuis? E-mail effe naar hem!
Oe: en als ik jullie moch vertellen wat ik weet maar wat ik niet mag verteleln maar: We gaan compleet ass kicken!!!!!! *nu niks meer zegt en alles aan de adequate en capapbele handjes van de Tweakjes overlaat*
Verwijderd
* kick even dit topic.
Misschien ken je nog een bedrijf waar ze computers aan het opruimen zijn,vraag gewoon rond.
Ga bij je IT afdeling langs, vraag of ze wat over hebben.
Maakt niet uit wat als het maar wat is. Bel kennissen op die misschien net een nieuwe computer doe gewoon wat.
mail dan naar tweakers_fok@hotmail.com.
Misschien ken je nog een bedrijf waar ze computers aan het opruimen zijn,vraag gewoon rond.
Ga bij je IT afdeling langs, vraag of ze wat over hebben.
Maakt niet uit wat als het maar wat is. Bel kennissen op die misschien net een nieuwe computer doe gewoon wat.
mail dan naar tweakers_fok@hotmail.com.
Verwijderd
Sorry dat ik zo bezig ben maar het is voor een goed doel.
Ik zal door de prov utrecht en flevoland rijden om op te halen, stuur een mailtje naar tweakers_fok@hotmail.com.
Dit is dus ook 13 Januari.
http://forum.fok.nl/showtopic.php/92447/3/25
kijk ook hier.
Ik zal door de prov utrecht en flevoland rijden om op te halen, stuur een mailtje naar tweakers_fok@hotmail.com.
Dit is dus ook 13 Januari.
http://forum.fok.nl/showtopic.php/92447/3/25
kijk ook hier.
* Titanicfanatic heeft nog een shitload met oude spellen op zolder staan.
Zitten nog wel aardige titels tussen denk ik.
Verwijderd
Jaaaaaaaaaaaaaaaaa, van die ouderwetse!!!!! Pacmaaaann!!!Op maandag 07 januari 2002 21:12 schreef Titanicfanatic het volgende:
* Titanicfanatic heeft nog een shitload met oude spellen op zolder staan.
Catootje, is er al een opslagplaats voor de spullen van Zondag? Veldmuis was dat een beetje vergeten
Jeremy Clarkson
Verwijderd
Mocht er interesse voor zijn, ik heb nog een Geforce-1 SDR (asus, 5.0ns ram) liggen welke ze mogen hebben, evenals 128 Mb geheugen.
Op m'n werk:
- iets van 10 15" monitoren over, zal even bij m'n baas checken of die weg mogen.
- doos met 120 32Mb simmetjes (PC100)
- Eventueel ook wel netwerkspullen, alleen dan wel token ring (16Mbit Madge kaartenx10+ 2xMSAU+bekabeling) maar ik weet niet of we ze dat aan kunnen doen (token ring+type1 bekabeling = suck)
zal eens aan de directeur vragen of hij het een goed doel vind
Op m'n werk:
- iets van 10 15" monitoren over, zal even bij m'n baas checken of die weg mogen.
- Eventueel ook wel netwerkspullen, alleen dan wel token ring (16Mbit Madge kaartenx10+ 2xMSAU+bekabeling) maar ik weet niet of we ze dat aan kunnen doen (token ring+type1 bekabeling = suck)
Mail even de concrete gegevens door aan catooth of veldmuis, afhankelijk waar je woontOp dinsdag 08 januari 2002 00:03 schreef hezik het volgende:
Mocht er interesse voor zijn, ik heb nog een Geforce-1 SDR (asus, 5.0ns ram) liggen welke ze mogen hebben, evenals 128 Mb geheugen.
Op m'n werk:
Jeremy Clarkson
Verwijderd
ik heb hier nog een stuk of 3 legale windows 95 licenties liggen, heb je daar iets aan
ook heb ik nog het volgende :
Compaq Pentium 75 met 8MB geheugen
Compaq Pentium 166MMX met 32MB geheugen
Pentium II 350 + aopen AX6B mainboard
stuk of 4 losse cd-rom spelers van 4-12 speed
keyboards
muizen
oude 14" monitor svga
Een aantal atx computer kasten
een hele zooi games (op floppy en cd-rom)
alles legaalof course
netwerkkaarten
kabels
paar modems (nog te gebruiken voor internet)
ik heb helaas geen harddisks (zijn allemaal kaput
)
Ik woon in noord brabant en wil op zondag best even mee komen helpen om nog wat leuke systemen in elkaar te flanzen van het spul dat we hebben. Ik kan ook goedkoop aan reserve onderdelen komen voor het geld wat eventueel op de giro is gestort.
Ik heb nog veel meer dan wat er op het lijstje staat
ik moet het allemaal even uitzoeken, maar zondag heb ik zeker tijd
ook heb ik nog het volgende :
Compaq Pentium 75 met 8MB geheugen
Compaq Pentium 166MMX met 32MB geheugen
Pentium II 350 + aopen AX6B mainboard
stuk of 4 losse cd-rom spelers van 4-12 speed
keyboards
muizen
oude 14" monitor svga
Een aantal atx computer kasten
een hele zooi games (op floppy en cd-rom)
alles legaalof course
netwerkkaarten
kabels
paar modems (nog te gebruiken voor internet)
ik heb helaas geen harddisks (zijn allemaal kaput
Ik woon in noord brabant en wil op zondag best even mee komen helpen om nog wat leuke systemen in elkaar te flanzen van het spul dat we hebben. Ik kan ook goedkoop aan reserve onderdelen komen voor het geld wat eventueel op de giro is gestort.
Ik heb nog veel meer dan wat er op het lijstje staat
ik moet het allemaal even uitzoeken, maar zondag heb ik zeker tijd
Verwijderd
die monitoren en simmetjes zouden wel kewl zijnOp dinsdag 08 januari 2002 00:03 schreef hezik het volgende:
Op m'n werk:
dan kan ik die compaqs nog wat op kalefateren zodat ze
ook nog duke nukem etc. kunnen draaien en fatsoenlijk windows en inet
Verwijderd
Tja zoals gezegd daarvoor moet ik eerst overleggen.. maar het is de moeite van het proberen waard
Verwijderd
We hebben ook een opslagplaats/montage ruimte nodig.
Anders wordt het een beetje moeilijk om te gaan monteren.
In overleg met veldmuis heb ik ook ruimte beschikbaar voor een website, compleet met PHP, MYSQL en FP2000 Ext 450 mb ruimte en 17 GB transfer,POP3 accounts en OpenBB.
Let op Veldmuis en Catootje beslissen dit, ik stel alleen mijn server beschikbaar.
Sorry Veldmuis, maar misschien is het zo makkelijker,
dan weten mensen dat de mogelijkheid er is. Beter een aparte server dan een of andere geocities account lijkt me toch.
Neem contact op met tweakers_fok@hotmail.com.
Anders wordt het een beetje moeilijk om te gaan monteren.
In overleg met veldmuis heb ik ook ruimte beschikbaar voor een website, compleet met PHP, MYSQL en FP2000 Ext 450 mb ruimte en 17 GB transfer,POP3 accounts en OpenBB.
Let op Veldmuis en Catootje beslissen dit, ik stel alleen mijn server beschikbaar.
Sorry Veldmuis, maar misschien is het zo makkelijker,
dan weten mensen dat de mogelijkheid er is. Beter een aparte server dan een of andere geocities account lijkt me toch.
Neem contact op met tweakers_fok@hotmail.com.
Ik heb hier niet zoveel... alleen 32mb sdram
ik weet niet of het nuttig is maar ik post het toch maar ff.
ik weet niet of het nuttig is maar ik post het toch maar ff.
edit:
ik zie niet dat ik hier net dat ik ook nog een laserprinter heb staan die ik ni gebruik misschien nuttig?
formaatje kopieerapparaat maar hij doet t volgens mij wel: HP Laserjet IIP.
ik zal trouwens ook nog even mailen.
ik zie niet dat ik hier net dat ik ook nog een laserprinter heb staan die ik ni gebruik misschien nuttig?
formaatje kopieerapparaat maar hij doet t volgens mij wel: HP Laserjet IIP.
ik zal trouwens ook nog even mailen.
---OPROEP OPROEP---
Mededeling voor Fok!ers in Noord-Brabant.
GEVRAAGD: opslagruimte voor computers/onderdelen in de provincie Noord-Brabant. Dit is zeer nodig. Heb je plek en tijd (vanaf 13 januari) mail dan op:
tweakers_fok@hotmail.com
pcvooreenkind@xs4all.nl
catoot@home.nl
(een van die adressen is genoeg, maar een Cc-tje naar alle 3 is misschien wel handig
)
Alvast bedankt!
--
update/edit: is al gevonden inmiddels!
Mededeling voor Fok!ers in Noord-Brabant.
GEVRAAGD: opslagruimte voor computers/onderdelen in de provincie Noord-Brabant. Dit is zeer nodig. Heb je plek en tijd (vanaf 13 januari) mail dan op:
tweakers_fok@hotmail.com
pcvooreenkind@xs4all.nl
catoot@home.nl
(een van die adressen is genoeg, maar een Cc-tje naar alle 3 is misschien wel handig
Alvast bedankt!
--
update/edit: is al gevonden inmiddels!
ik heb nog wat oude computers
286/386 en volgens mij ook wat 486's
kweet niet precies hoeveel het is, maar ik moet er zoiezo vanaf,
en ik geef het liever aan die kinderen dan dat ik het weg moet gooien
**let op**
ze werken niet, ik weet niet wat er allemaal mis mee is, maar ik kom er niet uit (kheb niet echt zoveel computerkennis)
er zitten ook wat 14" monitoren bij
als jullie willen ga ik morgen wel ff kijken wat er allemaal is
**let op**
ze werken niet, ik weet niet wat er allemaal mis mee is, maar ik kom er niet uit (kheb niet echt zoveel computerkennis)
furtado!!!!Op dinsdag 08 januari 2002 22:23 schreef Nelly___ het volgende:
ik heb nog wat oude computers
**let op**
mailen!
ik heb nog een 4,3 GB en een 8GB harddisk over,.. een race stuurtje.
AT kastje.. double speed brander. lochitech wingman extreme

wil best maile maar ga niks zelf brenge.. geen car.
AT kastje.. double speed brander. lochitech wingman extreme
wil best maile maar ga niks zelf brenge.. geen car.
Is oude stuff ook goed?
Ik heb 'waarschijnlijk' een 286, 386 en 486...
en ook nog een 8086 hehe, maar das wel heel erg oud
Ik denk toch dat er wat meer aan nieuwer spul gedacht moet worden. Toch bedankt voor het meedenken..Op woensdag 09 januari 2002 00:30 schreef Raven- het volgende:
Is oude stuff ook goed?
Sorry voor het schoppen, maar als we zondag niet genoeg adressen hebben, wordt het wordt het moeilijk om e.e.a. te regelen
Jeremy Clarkson
Gerechtvaardigde schop hoor.Op woensdag 09 januari 2002 12:37 schreef Traag het volgende:
Sorry voor het schoppen, maar als we zondag niet genoeg adressen hebben, wordt het wordt het moeilijk om e.e.a. te regelen
Aannames zijn fataal.
Ik ben zeer blij dat ik jouw medewerking hebOp woensdag 09 januari 2002 12:39 schreef GaMeOvEr het volgende:
Gerechtvaardigde schop hoor.
Jeremy Clarkson
Heb je mijn adres gekregen? (mail van Marc van Houtum)Op woensdag 09 januari 2002 12:37 schreef Traag het volgende:
Zo ja, kun je al een schatting maken wanneer er iemand langs komt?
Veldmuis regelt de mail, dus moet je ff aan hem vragenOp woensdag 09 januari 2002 13:39 schreef Phantom_ het volgende:
Heb je mijn adres gekregen?
Jeremy Clarkson
aww, ok.
Ik heb net iig een mail gehad om mijn adres nog eens op te sturen, dan hebben jullie het zeker
Ik heb net iig een mail gehad om mijn adres nog eens op te sturen, dan hebben jullie het zeker
ik heb tweakers_fok@hotmail.com gemaild over spulletjes + AMC hulp.
Nieuw (groots) project, mail me wat je er van vindt
Tevens in het bezit van een beeldschone vriendin
Psst, is er gedacht aan computerkasten???
Nieuw (groots) project, mail me wat je er van vindt
Tevens in het bezit van een beeldschone vriendin
hmja er lopen een paar dingen door elkaar, dus excuses iedereen die 2 mailtjes heeft gehad, maar we moesten zeker alles hebbenOp woensdag 09 januari 2002 15:41 schreef Phantom_ het volgende:
aww, ok.
ot: ROFLOL @ hacken in dos @ je sig
Verwijderd
Hailsa
Ik zal ff kijken ik heb nog wel een kast liggen (minitower) en als goed is nog wel een p100 systempje wat helemaal werkt zit ook nog 14 inch monitor bij als ik alles kan vinden dan kan je dat wel hebben (of me pa moet er wat anders mee van planet zijn) maar goed dit gaat ff voor vind het super initiatief
Ik zal ff kijken ik heb nog wel een kast liggen (minitower) en als goed is nog wel een p100 systempje wat helemaal werkt zit ook nog 14 inch monitor bij als ik alles kan vinden dan kan je dat wel hebben (of me pa moet er wat anders mee van planet zijn) maar goed dit gaat ff voor vind het super initiatief
Catootje had een mail gekregen en op Fok! gezet. Daarin stond dat systemen lager dan p2 300 eigenlijk niet van toepassing zijn voor het ziekenhuis..Op donderdag 10 januari 2002 00:54 schreef Hades-Hodur het volgende:
Hailsa
Dus iedereen met spul over, lager dan een p2 300 is niet bruikbaar, helaas...
--
edit: ff die post opgezocht
Oe, ik date effe up: ik heb iemand gesproken die zijdelings verbonden is aan het computergedoe binnen het AMC, en ik heb onze actie aan hem uitgelegd. Ik zal hier een stukje van zijn antwoord plaatsen:
Dat klinkt erg lekker.
Het verrijdbaar maken van enkele pc's zal een kwestie van een karretje (of
iets dergelijks zijn) en die zijn binnen het AMC wel te vinden. Ik zal eens
zien of de logistieke afdeling te porren is.
Onderhoud, mmmm ICT/IT kennis is er binnen het AMC wel, in hoeverre zij er
aan willen is een tweede. Op dit moment is het voor ons al zo dat alles
beneden een P2-300 als niet reparabel wordt bestempeld. Je leunt dan dus op
de goodwill van mensen en de beschikbaarheid van oudere onderdelen. Een
reparatie zal bijv. in de eigen tijd van betrokkenen moeten plaatsvinden,
ik zie mijn baas niet lachen als ik weg wandel en zeg, "even een pc-tje
schroeven bij oncologie, je ziet me morgen wel weer". Dat zal ook voor
andere gelden. Maar ja daar kies je voor als je je opgeeft. De snelheid
beperkende stap in dit geheel is dus beschikbaarheid van onderdelen en
manuren. Aangezien de oude harde ware geen garantie meer zal hebben kan het
dus gebeuren dat een defecte monitor niet vervangen kan worden en ik zie nu
al zo'n sip gezichtje voor me. Zou fijn zijn als er voor de wat langere
termijn een leverancier zou zijn de bijv. voor een langere periode dat
soort hardware wil doneren/repareren tegn nul tarief.
Allemaal erg leuk en aardig, maar ik vind dat het AMC blij mag zijn dat ze uberhaupt Tweakers en Fok! dit voor hun doen.
De grens van PII/300 klinkt logisch, maar het feit dat ze nog meer gaan eisen gaat mij wat ver
De grens van PII/300 klinkt logisch, maar het feit dat ze nog meer gaan eisen gaat mij wat ver
Jeremy Clarkson
Verwijderd
Maar weet je awt het is? We waren aan het kijken of er een soort onderhoud aan die computers zou kunnen gebeuren (gratis) vanuit het ziekenhuis, en vandaar dat hij dit aangeeft: hij heeft er anders geen onderedelen voor die hij kan gebruiken voor reparaties. Tenzij we zoveel binennhalen dat we een aantal onderedelen als reserve aan kunnen biedenOp donderdag 10 januari 2002 13:26 schreef Traag het volgende:
Allemaal erg leuk en aardig, maar ik vind dat het AMC blij mag zijn dat ze uberhaupt Tweakers en Fok! dit voor hun doen.
Is ook zo 
Alleen hoorde ik gisteren van veldmuis dat er nog relatief weinig adressen waren. Hij had nog iets lopen, maar dat was nog niet 100% zeker
Alleen hoorde ik gisteren van veldmuis dat er nog relatief weinig adressen waren. Hij had nog iets lopen, maar dat was nog niet 100% zeker
Jeremy Clarkson
Nou lekker danOp donderdag 10 januari 2002 13:15 schreef keeper het volgende:
Dus iedereen met spul over, lager dan een p2 300 is niet bruikbaar, helaas...
zo kunnen we die actie net zogoed stopzetten
Verwijderd
Welneeeee.....we maken een paar goeddraaiende pc's en daar doen we wat reserve-onderdelen bij..alles sal reg kom!!!Op donderdag 10 januari 2002 14:40 schreef ikbenveldmuis het volgende:
[..]
Nou lekker dan![]()
zo kunnen we die actie net zogoed stopzetten![]()
![]()
![]()
Verwijderd
Wat betreft die oude pc's:
t is blijkbaar wel bruikbaar, mits van te voren kant-en klaar goed geconfig'd, incl software.
Zelf werk ik ook noodgedwongen nog op een Pentium-90Mhz, dus t is prima te doen.
t is blijkbaar wel bruikbaar, mits van te voren kant-en klaar goed geconfig'd, incl software.
Zelf werk ik ook noodgedwongen nog op een Pentium-90Mhz, dus t is prima te doen.
jah idd!Op donderdag 10 januari 2002 15:44 schreef BBL the 2nd het volgende:
Wat betreft die oude pc's:
vind ik dus ook
voor kinderen dat echt genoeg!
300 is vrij hoog vind ik, op 233 MHz is ook nog goed te werken!
me ouders bewijzen het
Kunnen we niet beter wat euro's inzamelen en 1 of 2 leuke Duron systeempjes samenstellen (moet toch kunnen voor 500 euro per stuk, desnoods aangevuld met tweedehands muizen,toestenbord ed). Of iig een combinatie van cash en bruikbare onderdelen. Dat werkt wat vlotter lijkt me.
Heb zelf ook alleen maar een 486 moederbord en pentium1@133 systeem "over". En een zootje muizen
Moet wel een tweakers badge op
Heb zelf ook alleen maar een 486 moederbord en pentium1@133 systeem "over". En een zootje muizen
2 crush your enemies, 2 win the Tournament
Verwijderd
mjah, die snelheidsgrens zit wel wat in natuurlijk...
jonge kinders zijn tegenwoordig best wel slim en willen geen platform spelletjes op een oude crap computer spelen. Tsja, tis nog wel beter als nix opzich.
hebben ze daar trouwes geen spelcomputers?
het ziekenhuis hier heeft een heel arsenaal aan playstations.
jonge kinders zijn tegenwoordig best wel slim en willen geen platform spelletjes op een oude crap computer spelen. Tsja, tis nog wel beter als nix opzich.
hebben ze daar trouwes geen spelcomputers?
het ziekenhuis hier heeft een heel arsenaal aan playstations.
Verwijderd
Ja idd, eik wel hee?Op vrijdag 11 januari 2002 01:12 schreef Duck-Twacy het volgende:
Kunnen we niet beter wat euro's inzamelen en 1 of 2 leuke Duron systeempjes samenstellen (moet toch kunnen voor 500 euro per stuk, desnoods aangevuld met tweedehands muizen,toestenbord ed). Of iig een combinatie van cash en bruikbare onderdelen. Dat werkt wat vlotter lijkt me.
Dir badges zouden eigenlijk door tnet gesponsord moeten worden 
AntonT heeft die dingen normaal in beheer *HINT*
AntonT heeft die dingen normaal in beheer *HINT*
Jeremy Clarkson
Verwijderd
wow, ik ben er een paar dagen niet, mis meteen een heel leuk + goed initiatief 
ik heb nog wel een muis liggen, eventueel nog wat oude spellen, ik weet niet wat er gebruikt kan worden e.d., maar ik doneer die muis iig wel, ga wel emailen
woei!
ik heb nog wel een muis liggen, eventueel nog wat oude spellen, ik weet niet wat er gebruikt kan worden e.d., maar ik doneer die muis iig wel, ga wel emailen
woei!
Verwijderd
l4m3..Op donderdag 27 december 2001 18:33 schreef Masta-T het volgende:
Wel spullen geen goed hart. Sorry.
FI
Ik post 'm nog maar ff voor de zekerz heid, ik heb de pc's maar jullie kunnen ze vandaag niet ophalen!
Ik heb veldmuis al gemaild, maar nog geen reactie terug gezien dus!
Laten we weer 's bierbrouwen of gewoon gekke dingen bouwen en knutselen. YEAH!
RIP Lada 2105 "Igor" 31-12-1992 - † 21-02-2014. De nieuwe Igor: Tesla model 3 SR+ 21-08-2020
Hij zit nu langs me en volgens hem is er wel teruggemaild. Ik zal hem vragen het mailtje opnieuw te sturenOp zondag 13 januari 2002 11:53 schreef zwahiel het volgende:
/edit
mail sent
Jeremy Clarkson
Verwijderd
Onze veldmuis is net bij me langsgeweest en heeft een paar kasten met nog veel meer meug hier op zolder neergezet. Klasse jongens. Ik heb er zelf ook nog wat bijgezet want had nog een en ander staan.
(dit was tevens klein kickje)
(dit was tevens klein kickje)
Verwijderd
Ik heb ook wat klein spul gekregen en....misschien nog wel een nuttige donatie van deze of gene!! Jullie horen er nog meer van!!
Verwijderd
GOED NIEUWS!!!
Toys R Us heeft voor 250 euro aan spelletjes gedoneerd aan ons!! Ze waren getroffen door deze mooie en enthousiaste actie en wilden graag meewerken!! BART SMIT EAT YOUR HEART OUT!!
IDEEE!!
Dat betekent echter wel dat we onze puters moeten kunnen opkrikken naar een goed niveau, zodat die kids goed kunnen spelen...ik gooi effe wat idee-en in de strijd, gil als je een beter idee hebt of weet hoe we dit kunnen aanpakken:
- we zamelen geld in (is wel een beetje saai)
- we vragen een computergigant om voor elk van onze goedwerkende maar oude pc's een nieuwe in te brengen.
- ???
Toys R Us heeft voor 250 euro aan spelletjes gedoneerd aan ons!! Ze waren getroffen door deze mooie en enthousiaste actie en wilden graag meewerken!! BART SMIT EAT YOUR HEART OUT!!
IDEEE!!
Dat betekent echter wel dat we onze puters moeten kunnen opkrikken naar een goed niveau, zodat die kids goed kunnen spelen...ik gooi effe wat idee-en in de strijd, gil als je een beter idee hebt of weet hoe we dit kunnen aanpakken:
- we zamelen geld in (is wel een beetje saai)
- we vragen een computergigant om voor elk van onze goedwerkende maar oude pc's een nieuwe in te brengen.
- ???
http://www.planet.nl/pmm/0,1674,101_1498_265194,00.html
Planet Multimedia schrijft ook over dit initiatief
Planet Multimedia schrijft ook over dit initiatief
Never trust a computer you can't throw out a window [Steve Wozniak]
ik heb al ergens een keer gemeld, maar nix meer van terug gehoord, kheb nog een ac6bc pro gold edition mobo liggen van aopen, een leuk bx mobo, kan max een PIII600 op, toch leuk d8 ik zow, maja, ik weet niet oftie opgehaald wordt ofzow...
mail is: gerbertfloor@hotmail.com
Verwijderd
Ik heb je gemaild! (nu net...)Op donderdag 17 januari 2002 16:54 schreef DarkShadow het volgende:
ik heb al ergens een keer gemeld, maar nix meer van terug gehoord, kheb nog een ac6bc pro gold edition mobo liggen van aopen, een leuk bx mobo, kan max een PIII600 op, toch leuk d8 ik zow, maja, ik weet niet oftie opgehaald wordt ofzow...
Catoot, ik heb nog wel een PIII 500 met een 128mb dimetje en een 3.2 gb hdd die op dit moederbord passen, drop me maar een mailtje waar ik dit heen kan brengen bij mij in de buurt.Op donderdag 17 januari 2002 17:44 schreef Pcvooreenkind het volgende:
[..]
Ik heb je gemaild! (nu net...)
dvanelck@xs4all.nl
dvelck@hbgciviel.nl
Ik vind hier ook nog een reepje 128 MB 
Alsjeblieft
k heb ook ff gemaild
Alsjeblieft
k heb ook ff gemaild
Verwijderd
Had je een afspraak met Veldmuis?Op donderdag 17 januari 2002 19:15 schreef Phantom_ het volgende:
Er is niemand komen opdagen afgelopen zondag.
Graag of niet hoor..
Hij heeft mijn email ontvangen, en ik heb daarna een mail gehad dat ze Zondag de 13de vanaf 11 uur rond zouden rijden.Op donderdag 17 januari 2002 19:19 schreef Pcvooreenkind het volgende:
[..]
Had je een afspraak met Veldmuis?
Zie ook eerder in dit topic waar ik vroeg of hij de mail had ontvangen.
Verwijderd
Hmm, gek...Veldmuis heeft toetsweek deze week dus hij is er niet zoveel, hij heeft het ook wel erg druk gehad. Sorry in ieder geval, er zal vast (ja duhh, anders waren we er wel geweestOp donderdag 17 januari 2002 19:21 schreef Phantom_ het volgende:
[..]
Hij heeft mijn email ontvangen, en ik heb daarna een mail gehad dat ze Zondag de 13de vanaf 11 uur rond zouden rijden.
Zie ook eerder in dit topic waar ik vroeg of hij de mail had ontvangen.
Nou ja, hij ligt er nog, jullie hebben (als het goed is) mijn adres, dus jullie kunnen hem zo ophalen.
Ik heb geen rijbewijs, dus ik kan hem niet zelf komen brengen (OV is me te duur).
Ik heb geen rijbewijs, dus ik kan hem niet zelf komen brengen (OV is me te duur).
Verwijderd
Ik weet niet hoever jij afligt (geografisch gezien) van Veldmuis..hij zal misschien na het weekeinde weer wat actiever zijn, dan issie toetsweekvrij en emotioneel hersteld van de psychische schade die school je soms toebrengt..Op donderdag 17 januari 2002 19:31 schreef Phantom_ het volgende:
Nou ja, hij ligt er nog, jullie hebben (als het goed is) mijn adres, dus jullie kunnen hem zo ophalen.
Wij hebben hier thuis nog wel 3 beeldschermen over. 1 15" en 2 14" ik weet dat het niet groot is maar toch. als er intresse voor is graag contact opnemen met rwb@stroomlijn.org
“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”
Verwijderd
Als iemand er nog een moederbord voor heeft ik heb nog een P3-600 socket 370 proc over, ik heb hem al drie keer proberen te verkopen en geen succes en zelf ga ik hem toch niet meer gebruiken. Nou met 600Mhz moeten die kinden toch een eind kunnen komen, dus roep maar wat ik moet doen.
Trouwens houden die lui in het AMC zelf geen hardware over?
Trouwens houden die lui in het AMC zelf geen hardware over?
Verwijderd
Ik wil jullie enthausiasme absoluut niet wegnemen, maar ik krijg wel een beetje een wrange bijsmaak in mijn mond als ik deze topics doorlees. Er wordt nu heel wat bij elkaar geraapt wat natuurlijk erg leuk is, maar bij bedrijven gaan dit soort computers met massa's tegelijk de vuilcontainer in. Volgens mij moet je dit gewoon als een leuk project zien dat je met elkaar doet, voor je eigen lol en om eens een keer iets goeds te doen voor anderen, maar hou dan wel de nadruk op leuk (nieuwe spelletjes kopen bij de bruna zoals ik in een ander topic las gaat mij een beetje ver) en ga dus niet in op zo'n eis van een AMC dat de computers minimaal 300 mhz moeten zijn. Voor oude computers die mensen hier en daar overhebben vind ik 300mhz echt belachelijk veel. Bovendien zou het AMC blij moeten zijn met wat ze krijgen, een 486DX2 66 of zelfs nog langzamer (386) is beter dan niets en als je op zo'n computer wat oude (shareware) DOS spelletjes installeert, kun je hier al ontzettend veel kleine kinderen mee blij maken (ik spreek uit ervaring 
Als het AMC perse snelle P2 computers wil hebben met alle faciliteiten van dien en anders niet, kunnen ze IMHO beter bij bedrijven aankloppen (die hebben vaak ook spullen over). Ik snap het, iedereen is nu ontzettend enthausiast en dat is hardstikke leuk, en misschien lukt het best een of 2 p2's bij elkaar te rapen en daar is niets mis mee, maar blijf wel een beetje realistisch.
Just my 2 eurocents
Als het AMC perse snelle P2 computers wil hebben met alle faciliteiten van dien en anders niet, kunnen ze IMHO beter bij bedrijven aankloppen (die hebben vaak ook spullen over). Ik snap het, iedereen is nu ontzettend enthausiast en dat is hardstikke leuk, en misschien lukt het best een of 2 p2's bij elkaar te rapen en daar is niets mis mee, maar blijf wel een beetje realistisch.
Just my 2 eurocents
Verwijderd
Effe namens de mensen van de afdeling Oncologie: ze volgen deze topics en oooooontzettend bedankt!! Ze zijn heel enthousiast!!
Cool om te horenOp zaterdag 19 januari 2002 17:53 schreef Pcvooreenkind het volgende:
Effe namens de mensen van de afdeling Oncologie: ze volgen deze topics en oooooontzettend bedankt!! Ze zijn heel enthousiast!!
Verwijderd
Leek mij ook: ik dacht, laat ikd at es in de groep gooien!!Op zaterdag 19 januari 2002 18:03 schreef Lampie het volgende:
[..]
Cool om te horen
We hebben iedereen gehad die zondag, aleen één persoon met zijn oude server en 17" Nec niet. Die moesten we bellen en nam zijn GSM niet meer aan.Op donderdag 17 januari 2002 19:15 schreef Phantom_ het volgende:
Er is niemand komen opdagen afgelopen zondag.
Graag of niet hoor..
Mail veldmuis anders ff opnieuw
Jeremy Clarkson
Verwijderd
Ik heb de donatie van Toys R Us om me heen staan: twee dozen vol met spelletjes van Playmobil, Sprookjes van Grimm, (ik moet door de cadeauverpakkingen heenspieken, ze hebben elk spelletje verpakt als cadeautje ...Tis net sinterklaas!!
Yesssss!!!!
Yesssss!!!!
Cool van Toys zeg
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve
Nice
Jeremy Clarkson
Verwijderd
Na veel overleg en soebatten heeft het AMC (of liever gezegd, de computermannen van het AMC) als eis gesteld dat onze pc's van redelijk hoogwaardig niveau moeten zijn...geheugen, niet te oud.
blablablablablablabla
ze moeten blij zijn dat we dir uberhaput doen
ze moeten blij zijn dat we dir uberhaput doen
Jeremy Clarkson
Verwijderd
Volgende week hoor ik er meer over, maar als het goed gaat heb ik eind volgende week iemand die de pcs wilt vullen met software, als wij goede bakken kunnen leveren....
Verwijderd
IK HEB EEN BRAINWAVE!!!!
We zitten met het volgende: AMC wil betere computers dan we kunnen leveren, wij hebben slechts oudere bakken die we wel goed draaiend kunnen krijgen...wat als we nu....een soort braderie organiseren, of op een computerbeurs gaan staan met onze produkten? Alles tegen een zacht prijsje aanbieden en de opbrengst naar computers voor het AMC?
We zitten met het volgende: AMC wil betere computers dan we kunnen leveren, wij hebben slechts oudere bakken die we wel goed draaiend kunnen krijgen...wat als we nu....een soort braderie organiseren, of op een computerbeurs gaan staan met onze produkten? Alles tegen een zacht prijsje aanbieden en de opbrengst naar computers voor het AMC?
Verwijderd
Jongens, ik moet voorlopig afhaken: de verhuizing komt steeds dichterbij (en voor een verhuizing is hij ook nog es vrij ingewikkeld), mijn beste vriendin wordt bijna moeder, mijn nieuwe baan is zwaar en ik ben echt heeeeel moe en een beetje ziekjes: ik akn die actie er de komende weken niet bij hebben, dus als er iemand (iemanden) is/zijn die kunnen helpen of mee denken in dit (lastige stadium: graag! Ik zal proberen zo vaak mogelijk online te komen, maar ik moet ook op mezelf passen