Verwijderd
BRILLIANT! GENIAAL!!! Echt waar! Da's een goeie, oorkonde voor jou!! zeker! Ben ik het helemaal mee eens!
Alleen jammer dat het UBB forum in (ikgeloof) Perl is geschreven, en niet door de makers van Tweakers.net, dus dat het nogal lastig wordt om zo'n major edit te verrichten. Maar het is zeker een super goed idee voor het PHP forum!
Alleen jammer dat het UBB forum in (ikgeloof) Perl is geschreven, en niet door de makers van Tweakers.net, dus dat het nogal lastig wordt om zo'n major edit te verrichten. Maar het is zeker een super goed idee voor het PHP forum!
Wow, er bestaan blikbaar toch nog mensen op deze aardkloot die perl programmeren
.
if ($forum ne "Onzin forum") {
$posting++;
} elsif ($name eq "Hielko") {
++$posting;
}
# ik krijg er natuurlijk meer
.if ($forum ne "Onzin forum") {
$posting++;
} elsif ($name eq "Hielko") {
++$posting;
}
# ik krijg er natuurlijk meer
if ($name eq "_-= Erikje =-_") {
$posting^$posting;
}
$posting^$posting;
}
Verwijderd
-=Erikje=- Zullen we daar maar een worteltje van maken?? 
Maaruh.. ik vind het een puik idee.
arme HLPDSK

Maaruh.. ik vind het een puik idee.
arme HLPDSK
Verwijderd
HlpDsK: Voor jou is zo'n maatregel niet nodig, maar er zijn een aantal mensen die het nog al "vervelend" vinden dat achter hun naam het welbekenden (junior member) staat en die gaan het onzinforum platbombarderen met ongelooflijke onzin, veel posts daar naar elkaar doen, en daar hebben we nix aan. Daarom lijkt het mij een goed id om de posts daar niet mee te laten tellen, zodat het onzinforum niet echt een ongelooflijke trashcan wordt
Verwijderd
Van mij mag je. Die posts niet mee laten tellen dus.
Blijft nog het feit dat er dan in SG en overal eigenlijk een berg off-topic replies komen omdat ze toch die 100 post willen halen zo snel mogelijk. Erg jammer.
Ik snap trouwens sowieso niet wat ze hier op het GoT doen. Ze zitten echt *alleen maar* in het onzinforum. Van hardware hebben ze waarschijnlijk geen kaas gegeten.
Maarja, that's life. Adjes : doe wat je moet doen.
Blijft nog het feit dat er dan in SG en overal eigenlijk een berg off-topic replies komen omdat ze toch die 100 post willen halen zo snel mogelijk. Erg jammer.
Ik snap trouwens sowieso niet wat ze hier op het GoT doen. Ze zitten echt *alleen maar* in het onzinforum. Van hardware hebben ze waarschijnlijk geen kaas gegeten.
Maarja, that's life. Adjes : doe wat je moet doen.
euhhm.. ga je dan niet gewoon het effect krijgen dat ze moeite gaan doen om non-nonsens topics te creëren die eigenlijk toch nonsens zijn?
just my $.02
just my $.02
Dit lijkt mij een heel slecht idee. Mensen die leipe dingen gaan posten om van hun (junior member) af te komen zijn zielig, dus als ze het in het onzinforum niet lukt gaan ze het in een ander forum doen. Ik heb liever dat ze het onzin-forum volspammen dan dat ze aan een serieus forum komen.
Het boeit toch niemand of je nog een junior member bent of niet, en als we zo zooi op het serieuze gedeelte van Tweakers kunnen vermijden vind ik het helemaal niet erg als er wat zooi in de trashcan komt te staan.
Misschien is het zelfs wel een beter idee om dat junior member gewoon af te schaffen...
Lord Daemon
Het boeit toch niemand of je nog een junior member bent of niet, en als we zo zooi op het serieuze gedeelte van Tweakers kunnen vermijden vind ik het helemaal niet erg als er wat zooi in de trashcan komt te staan.
Misschien is het zelfs wel een beter idee om dat junior member gewoon af te schaffen...
Lord Daemon
Welch Schauspiel! Aber ach! ein Schauspiel nur!
Wo fass ich dich, unendliche Natur?
Pagina: 1
-ziek van.