Verwijderd
Iets dat al op de frontpage stond, en al gedaanis op door een tweakerOp donderdag 27 december 2001 16:21 schreef pinny het volgende:
en hoe vinden jullie dit:) [afbeelding]
[afbeelding]
Slotje!
oud ja
al 10 x voor bij geweest hier en 10 x op slot
al 10 x voor bij geweest hier en 10 x op slot
Canon EOS 80D En wat glaswerk
Hier zou ik wel s wat meer over willen weten.....
Zijn er nog enige nuttige links????
waarom zo negative gasten ik laat het gewoon zien, meteen slotje slotje.
Is CM dan in het algemeen niet OUD!! he dan mag er helemaal geen topic meer gemaakt worden, iedereen spuit zijn kast en maakt er een window in dan moet er overal maar meteen een slotje op, dus het slaat nergens op dat SLOTJE SLOTJE!!!
Is CM dan in het algemeen niet OUD!! he dan mag er helemaal geen topic meer gemaakt worden, iedereen spuit zijn kast en maakt er een window in dan moet er overal maar meteen een slotje op, dus het slaat nergens op dat SLOTJE SLOTJE!!!
http://hw.metku.net/glowpad/index_eng.html kijk hier maarOp donderdag 27 december 2001 16:25 schreef mrjoint het volgende:
Hier zou ik wel s wat meer over willen weten.....
Oud nieuws dus 
Slotjuh
Slotjuh
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
TnxOp donderdag 27 december 2001 16:30 schreef pinny het volgende:
[..]
http://hw.metku.net/glowpad/index_eng.html kijk hier maar
Links naar oudere topics hierover?? (ik kan niks vinden in de search)
netjes gedaan. Jammer dat de kwaliteit van de foto zo bagger is
ja dat weet ik maar dat komt door webcam en het donkere seizoen(winter=weinig licht) >:(Op donderdag 27 december 2001 17:37 schreef Black_Adder het volgende:
netjes gedaan. Jammer dat de kwaliteit van de foto zo bagger is
hijs echt wel coel...........
kende em nog niet...
kende em nog niet...
De Som van de Momenten ten opzichte van punt " A " = NUL
frontpage??
ik zal ff zoeken..
ik zal ff zoeken..
De Som van de Momenten ten opzichte van punt " A " = NUL
waar staat die van frontpage dan? wil ik ook wel zienOp donderdag 27 december 2001 18:48 schreef Dark_Rain het volgende:
Ik vin die van de frontpage mooier.
Verwijderd
Anders gaat iedereen metteen lopen zeiken, doe eens niet joh
(hoe bedoel je mod wannabees
)
Ziet er apart uit trouwens
Ziet er apart uit trouwens
ja okmaar die had hele BESTE LED's en ik heb standaard led's uit een 486, power en hdd ledOp donderdag 27 december 2001 18:48 schreef Dark_Rain het volgende:
Ik vin die van de frontpage mooier.
ik ga er nu ook maar een maken, ik laat misschien vanavond nog wel wat pics zien
ok man dat is goedOp donderdag 27 december 2001 20:03 schreef joukehofman het volgende:
ik ga er nu ook maar een maken, ik laat misschien vanavond nog wel wat pics zien
Verwijderd
Tien keer of niet tien keer,
ik had 'm nog niet gezien, en er zijn meer met mij.
Ga dan niet zo'n topic lopen verzieken met gezeur over slotjes.
Het blijft een vette mod IMHO...
ok DAN!!!Op donderdag 27 december 2001 20:06 schreef deMatthijs het volgende:
Tien keer of niet tien keer,
weinig licht => Meer stroom op je muismat dan is er weer meer lichtOp donderdag 27 december 2001 18:35 schreef pinny het volgende:
[..]
ja dat weet ik maar dat komt door webcam en het donkere seizoen(winter=weinig licht) >:(
-=[ Murlocs Ate My Boots]=- Sylvanas Alliance - EU - Orosei lvl 100 Paladin
ja ok maar branden ze dan niet doorOp donderdag 27 december 2001 21:13 schreef Cipri het volgende:
[..]
weinig licht => Meer stroom op je muismat dan is er weer meer licht
Ja leuk maar hoe speelt het nouw want mij lijkt me dat helemaal niet fijn zo hoog zitten met je hand, mijn muismat is al zo hoog maar vertel eens.
Em rot ff allemaal op met die slotje, vind het gewoon zielig van jullie om een tweaker zo te behandelen.
Em rot ff allemaal op met die slotje, vind het gewoon zielig van jullie om een tweaker zo te behandelen.
Let us make sure history never forgets the name ... Enterprise.
nee komt niet veel hoger ik heb nu een plexi plaatje van 3mm dikOp donderdag 27 december 2001 22:15 schreef Cloontje het volgende:
Ja leuk maar hoe speelt het nouw want mij lijkt me dat helemaal niet fijn zo hoog zitten met je hand, mijn muismat is al zo hoog maar vertel eens.
Pagina: 1