Kicking the darkness 'til it bleeds daylight
Mijn password klopt nog steeds niet (degene die automatisch elke keer wordt ingevuld) vreselijk IRR!TANT 
Oh en doe op deze topic maar een SLOTJE

Oh en doe op deze topic maar een SLOTJE
DA MOET JE JE OUWE KOEKJES WEGGOOIEN!!! (zoals een par mense al een paar keer hebben gezegd, snappu?)
Verwijderd
Mod Points?? ow, ik ben die hard moderator maar kan niet meer omdat ik omgerekend komende 2 weken niet kan modereren met deze -200
Ik heb de modpoint berekening iets aangepast. Dit wil zeggen dat je bij de eerstvolgende modpoint update waarschijnlijk meer punten gaat krijgen.
En ik ging van 112 mod punten (tsja, ik deed er nix mee) naar 17 (na 2 dingen gemod te hebben)??
Wazig....ligt dat aan die berekening?
Wazig....ligt dat aan die berekening?
ToeTerdeToeTToeT! | May the ToeT be with you | There is no ToeT | specs
Still the gentleman ;)
[Clan of ToeT]
Karma 3 (#1876) (ik lees liever
)
Tweakotine 86 (#213)
Denk dat ik het ooit nog wel eens ga snappen, kom er wel uit....
)Tweakotine 86 (#213)
Denk dat ik het ooit nog wel eens ga snappen, kom er wel uit....
ToeTerdeToeTToeT! | May the ToeT be with you | There is no ToeT | specs
Still the gentleman ;)
[Clan of ToeT]
Nou heb ik deze week ff niet zoveel aan modden gedaan (omdat ik anders straks ineens -50 of zo staan
). Maar nadat mijn mod points van 40 naar 11 waren gedaald is het vandaag nog iets ernstiger geworden ik heb er maar liefst 4 (zonder ook maar iets te hebben gemod). Mijn Karma is iets omhoog gegaan naar 11 (niet zo heel super maar toch) en mijn tweakotine (aan de hand van WAT wordt dat eigenlijk berekent?) is 56 (ook tien punten gestegen
).
). Maar nadat mijn mod points van 40 naar 11 waren gedaald is het vandaag nog iets ernstiger geworden ik heb er maar liefst 4 (zonder ook maar iets te hebben gemod). Mijn Karma is iets omhoog gegaan naar 11 (niet zo heel super maar toch) en mijn tweakotine (aan de hand van WAT wordt dat eigenlijk berekent?) is 56 (ook tien punten gestegen
).
Pagina: 1