waarschijnlijk geen schade, wel zal hij daarna niet werken
You have the right to remain silent
everything you say will be misquoted
and used against you in a court of law
Die bracket kun je er gewoon uithalen lijkt me. Het lijkt me alleen niet slim als er een hdd in zit die niet hot-swappable is
Ik draai hier win2k .. als mijn neef langskomt dan stop ik gewoon zijn hd erin 
En dan zeg ik "zoek naar gewijzigde apparaaten" en dan vind ie hem ..
Ben je klaar verwijder de hd uit apparaatenbeheer en trek hem eruit
En dan zeg ik "zoek naar gewijzigde apparaaten" en dan vind ie hem ..
Ben je klaar verwijder de hd uit apparaatenbeheer en trek hem eruit
Als je geen hotswap spul hebt is dit de snelste manier om moederbord, voeding en harde schijf om zeep te helpen.Op donderdag 27 december 2001 15:42 schreef willem169 het volgende:
GoT,
Heb hier zo'n removable-harddisc-bracket (zo een die je met een sleuteltje moet unlocken en er dan uit kunt trekken). Is het verstandig, of überhaupt keihard af te raden om dat ding er -terwijl m'n compu aanstaat- uit te halen, en er later weer in te stoppen zonder dat m'n systeem op de een of andere manier schade oploopt?
Uit jouw woorden kan ik uitmaken dat jij *geen* hotswap spul hebt, anders zou je echt wel weten waar je mee bezig was.
Eerst netjes de PC uitzetten voordat je schijven heen en weer gaat swappen dus.
Had ik wel eens (per ongeluk) gedaan. Daarna gaat W98 (ja, toen gebruikte ik dat ding) gewoon zeuren dat hij die HDD niet meer kan benaderen en gaat alles hangen.
(of het komt doordat ik zomaar hdd had verwijderd weet ik niet. Je weet toch nooit waarom windows hangt
)
(of het komt doordat ik zomaar hdd had verwijderd weet ik niet. Je weet toch nooit waarom windows hangt
One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp
OK, tja geen idee of het 'hot-swapable' is, maar ik denk het inderdaad niet. Dus eerst ff uitzetten, dan is het ok. Bedankt voor de reacties.Op donderdag 27 december 2001 15:47 schreef PolarWolf het volgende:
Als je geen hotswap spul hebt is dit de snelste manier om moederbord, voeding en harde schijf om zeep te helpen.
Uit jouw woorden kan ik uitmaken dat jij *geen* hotswap spul hebt, anders zou je echt wel weten waar je mee bezig was. Eerst netjes de PC uitzetten voordat je schijven heen en weer gaat swappen dus.
Het is ten ZEERSTE AF TE RADEN!!! ik heb zo mijn hele pc omzeep gebracht en 2 keer 60 gig!! Ik ben heel wat centen ligter en heb boze ouders
Dus niet doen!!
veni, vidi, maxima velpon ( ik kwam, zag en bleef veel te lang plakken)
O dus jij hadt twee brackets ??? een domme ezel stoot zich zelf eens niet 2 keer aan dezelfde steen.Op donderdag 27 december 2001 16:07 schreef Bigfoot48 het volgende:
Het is ten ZEERSTE AF TE RADEN!!! ik heb zo mijn hele pc omzeep gebracht en 2 keer 60 gig!! Ik ben heel wat centen ligter en heb boze oudersDus niet doen!!
Maar jij dus wel??
bij mijn 1.2 gig heeft het altijd gewerkt
Pagina: 1