[bracket] zomaar removable ?

Pagina: 1
Acties:

• Willem
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:46
GoT,

Heb hier zo'n removable-harddisc-bracket (zo een die je met een sleuteltje moet unlocken en er dan uit kunt trekken). Is het verstandig, of überhaupt keihard af te raden om dat ding er -terwijl m'n compu aanstaat- uit te halen, en er later weer in te stoppen zonder dat m'n systeem op de een of andere manier schade oploopt?

Motor onderhoud bijhouden

• magneet
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-04 20:36

magneet

Magnetic enhanced

waarschijnlijk geen schade, wel zal hij daarna niet werken

You have the right to remain silent
everything you say will be misquoted
and used against you in a court of law

• JJJ
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-04 16:16

JJJ

Die bracket kun je er gewoon uithalen lijkt me. Het lijkt me alleen niet slim als er een hdd in zit die niet hot-swappable is :)

• NuKeFaCe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-09-2025
Ik draai hier win2k .. als mijn neef langskomt dan stop ik gewoon zijn hd erin :)
En dan zeg ik "zoek naar gewijzigde apparaaten" en dan vind ie hem ..
Ben je klaar verwijder de hd uit apparaatenbeheer en trek hem eruit :P

• PolarWolf
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-01 19:37

PolarWolf

Debian, of course.

Op donderdag 27 december 2001 15:42 schreef willem169 het volgende:
GoT,

Heb hier zo'n removable-harddisc-bracket (zo een die je met een sleuteltje moet unlocken en er dan uit kunt trekken). Is het verstandig, of überhaupt keihard af te raden om dat ding er -terwijl m'n compu aanstaat- uit te halen, en er later weer in te stoppen zonder dat m'n systeem op de een of andere manier schade oploopt?
Als je geen hotswap spul hebt is dit de snelste manier om moederbord, voeding en harde schijf om zeep te helpen.

Uit jouw woorden kan ik uitmaken dat jij *geen* hotswap spul hebt, anders zou je echt wel weten waar je mee bezig was.
Eerst netjes de PC uitzetten voordat je schijven heen en weer gaat swappen dus.

Undernet #linux, Undernet #ipsec

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

kmf

Had ik wel eens (per ongeluk) gedaan. Daarna gaat W98 (ja, toen gebruikte ik dat ding) gewoon zeuren dat hij die HDD niet meer kan benaderen en gaat alles hangen.

(of het komt doordat ik zomaar hdd had verwijderd weet ik niet. Je weet toch nooit waarom windows hangt :P )

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Verwijderd

moved HA >> OM

• Willem
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:46
Op donderdag 27 december 2001 15:47 schreef PolarWolf het volgende:
Als je geen hotswap spul hebt is dit de snelste manier om moederbord, voeding en harde schijf om zeep te helpen.

Uit jouw woorden kan ik uitmaken dat jij *geen* hotswap spul hebt, anders zou je echt wel weten waar je mee bezig was. Eerst netjes de PC uitzetten voordat je schijven heen en weer gaat swappen dus.
OK, tja geen idee of het 'hot-swapable' is, maar ik denk het inderdaad niet. Dus eerst ff uitzetten, dan is het ok. Bedankt voor de reacties.

Motor onderhoud bijhouden

• Bigfoot48
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18-02 13:15
Het is ten ZEERSTE AF TE RADEN!!! ik heb zo mijn hele pc omzeep gebracht en 2 keer 60 gig!! Ik ben heel wat centen ligter en heb boze ouders :'( Dus niet doen!!

veni, vidi, maxima velpon ( ik kwam, zag en bleef veel te lang plakken)

• Padje
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-05-2025
Op donderdag 27 december 2001 16:07 schreef Bigfoot48 het volgende:
Het is ten ZEERSTE AF TE RADEN!!! ik heb zo mijn hele pc omzeep gebracht en 2 keer 60 gig!! Ik ben heel wat centen ligter en heb boze ouders :'( Dus niet doen!!
O dus jij hadt twee brackets ??? een domme ezel stoot zich zelf eens niet 2 keer aan dezelfde steen.
Maar jij dus wel?? :9~

• happy3736
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-12-2024
bij mijn 1.2 gig heeft het altijd gewerkt
Pagina: 1