Toon posts:

CD-rewriter SCSI waar en welke

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik moet een nieuwe rewriter hebben, liefst SCSI, zag er een staan bij alternate de Yamaha 2100 serie voor 320 gulden, wie heeft ervaring met deze brander en is het wat. ik geef niets om burnproof, want ik heb nooit een bufferunderun gehad de afgelopen dikke 2 jaar.

Of heeft iemand tips waar ik TEAC kan krijgen

veel vragen *D

Verwijderd

Koop gewoon iets goeds, Plextor. Met dat setje wat ik heb, heb ik letterlijk nog nooit een fout cd-tje gebrand (en dus ook niet het kleinste tikje in een audiocd). En op mijn werk heb ik wel eens met de garantieafhandeling van plextor te maken gehad, en dat was briljant. Ze emailen altijd snel terug op je vragen, nemen de telefoon direct op, prima.

En de ondersteuning van Plextor apparaten is natuurlijk alom bekend.

En mijn vorige plextor is 5 jaar oud, zeer veel cd's gemaakt (honderden) in mijn middelbare-school tijd (veel verkopen hehe) en die draait nu bij mijn zusje als een trein! (maar wel langzaam natuurijk >:) )

Verwijderd

Topicstarter
Yamaha 2100 ??? niemand

• Wimo.
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17:04

Wimo.

Shake and Bake!

Op donderdag 27 december 2001 15:55 schreef casper21 het volgende:
Koop gewoon iets goeds, Plextor. Met dat setje wat ik heb, heb ik letterlijk nog nooit een fout cd-tje gebrand (en dus ook niet het kleinste tikje in een audiocd). En op mijn werk heb ik wel eens met de garantieafhandeling van plextor te maken gehad, en dat was briljant. Ze emailen altijd snel terug op je vragen, nemen de telefoon direct op, prima.

En de ondersteuning van Plextor apparaten is natuurlijk alom bekend.

En mijn vorige plextor is 5 jaar oud, zeer veel cd's gemaakt (honderden) in mijn middelbare-school tijd (veel verkopen hehe) en die draait nu bij mijn zusje als een trein! (maar wel langzaam natuurijk >:) )
Ja handig.. vooral omdat plextor scsi max 12x is :'(

Ik zou gewoon voor een ide writer gaan.. ik weet dat het lullig is maar scsi branders zijn stervende