Toon posts:

PCI to USB error bij opstarten

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb vanmorgen een PCI USB kaart gekocht van Safeway. In de handleiding staat dus: Erin zetten, opstarten, next next next klikken en klaar :)

Nou, ik heb het inzetten gedaan, opstarten ook. Dan kom ik in Win98 en dan herkend hij 'm meteen, er komt te staan dat het om een USB controller gaat, direct erna blijft m'n scherm hangen en doet nix meer :'(

Heb al probeert om een ander pci slot te pakken (hielp nix)

wat is de oplossing?

Verwijderd

Van welk merk is die kaart? Een kamaraad van me had ook een usb kaartje gekocht en die deed het dus niet en had toen nieuwe gekregen en die deed et ook niet. Dus had hij maar een van een ander merk gekocht. :)
Maar nu weet ik niet zo gauw meer, welk merk dat nu was :? :(

Verwijderd

Topicstarter
Safeway (www.safeway.to)

Misschien is het ook ff leuk om erbij te vertellen dat het om een Compaq gaat :?

• Rudoli
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 28-04-2025
Een compaq zonder USB, hoe oud is dat ding ???

• Tomsworld
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Tomsworld

officieel ele fan :*

Op donderdag 27 december 2001 15:27 schreef masterwill het volgende:
Safeway (www.safeway.to)

Misschien is het ook ff leuk om erbij te vertellen dat het om een Compaq gaat :?
Zit er misschien ergens een usb sonnector op het mobo die je eerts moet diablen.
Een irq conflict misschien.
Compaq 's zijn dikwijls moeilijk.
In het slechtste geval moet ge windows es herinstalleren met die kaart erin. Nen gewone windows nie die compaq restore cd

"De kans dat een snee brood op een nieuw tapijt valt met de beboterde zijde onderaan, is recht evenredig met de prijs van het tapijt"