Waarom is mijn ICQ bloempje grijs? Ik ben ingelogd in GoT en in ICQ .. gewoon alles actief, maar hij blijft dood. Wazzup?
web presence aanstaan in ICQ ?
Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.
Yep .. Het heeft altijd nog gewerkt en ik heb niks veranderd ..
('Ja dat zeggen ze altijd', maar het is echt zo)
('Ja dat zeggen ze altijd', maar het is echt zo)
JA, je moet 'm natuurlijk wel regelmatig water geven
Yup, HlpDsK, dat probleem heb ik dus ook al sinds een dag of 6. Opties staan verder correct. (ICQ2000a)
Security: "Allow users to view my online/offline status from the web"staat dus gewoon aan. Heb dus ook al geprobeerd om het uit en daarna weer aan te zetten. Zelfs een nieuwe installatie heeft niet geholpen.
Voor de rest werkt het gewoon, dus ook op andere sites ben ik correct online/offline.
En het heeft gewoon gewerkt. Heel vreemd....
Security: "Allow users to view my online/offline status from the web"staat dus gewoon aan. Heb dus ook al geprobeerd om het uit en daarna weer aan te zetten. Zelfs een nieuwe installatie heeft niet geholpen.
Voor de rest werkt het gewoon, dus ook op andere sites ben ik correct online/offline.
En het heeft gewoon gewerkt. Heel vreemd....
PSN-id: Chrasher
Als je even oplet, zie je dat het bij IEDERE member het geval is dat het bloemetje grijs is.
Ligt in dit geval dus aan Mirabilis, en niet aan jou.
Ligt in dit geval dus aan Mirabilis, en niet aan jou.
Nope, Jorma. Ik zie op dit moment weer genoeg groene bloempjes, maar die van mij is nog steeds grijs ???
Huh.... Nu is hij weer zo dood als een verlept bloempje ???????
Hehe, ik wil niet veel zeggen hoor. Maar als ik alleen maar in dit topic kijk dan valt het me op dat Jorma het enige GROENE bloempie heeft. De rest is grijs.
LOL
LOL
edit:
Zelfs die van mij is grijs
Zelfs die van mij is grijs
Check this out: http://www.elmarvanloon.nl/
Hmm, ik heb het bloemetje altijd water gegeven, maar hij heeft het nog nooit 100% gedaan...
Mirabilis is gewoon gaar
(maar als je nagaat hoeveel bloemetjes ze per dag moeten genereren)
Mirabilis is gewoon gaar

(maar als je nagaat hoeveel bloemetjes ze per dag moeten genereren)
Pagina: 1