FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Verwijderd
Overigens (maar dat terzijde verder): botoo, zie ik nou dat je jouw icoon een beetje omhoog gemod hebt? Ik zie ergens een vaag, klein, modje verschijnen?
Dat had ik al tijden geleden gezien, maar het fenomeen ligt toch niet aan mij; ik zag (kennelijk) pas maanden naderhand dat er een klein modje bij * KeX achterop de motorfiets zat.Op donderdag 27 december 2001 16:31 schreef TgF het volgende:
Overigens (maar dat terzijde verder): botoo, zie ik nou dat je jouw icoon een beetje omhoog gemod hebt? Ik zie ergens een vaag, klein, modje verschijnen?
Never stop seeking what seems unobtainable...
Verwijderd
Die van botoo kan nooit zo lang geleden zijn (of word ik gek)?Op donderdag 27 december 2001 16:39 beweerde Thor-korenwolf min of meer dat TgF traag was:
[..]
Dat had ik al tijden geleden gezien, maar het fenomeen ligt toch niet aan mij; ik zag (kennelijk) pas maanden naderhand dat er een klein modje bij * KeX achterop de motorfiets zat.
Lijkt op (zoals ik het zie) een overgang van het AMD logo naar een klein modje met iets van wat lijkt op groene bliksem (of scheuren) in de hoeken...
Maar goed, botoo is ook een klein modje dus toepasselijk is ie wel
Het is wel lang geleden, en je word niet gekker dan je al bent,Die van botoo kan nooit zo lang geleden zijn (of word ik gek)?
tenminste,je hebt natuurlijk wel een minimale vorm van herkenbaar geestelijk vermogen nodig om gek te _kunnen_ worden...
liever een klein modje met veel punten, dan een invalvakantiemod zonder punten
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Verwijderd
Hmm, dan stonden mijn animaties zeker uitOp donderdag 27 december 2001 19:08 schreef botoo het volgende:
[..]
Het is wel lang geleden, en je word niet gekker dan je al bent,
tenminste,je hebt natuurlijk wel een minimale vorm van herkenbaar geestelijk vermogen nodig om gek te _kunnen_ worden...
liever een klein modje met veel punten, dan een invalvakantiemod zonder punten
+1 leep voor TgFOp vrijdag 28 december 2001 07:57 zag TgF een smalle ontsnapping:
Hmm, dan stonden mijn animaties zeker uit
maar on-topic weer, er mag in het eerder gemelde draadje (in z'n geheel) wel wat geschaafd worden, kerst is voorbij, en er hoeven geen koddotjes meer uitgedeeld worden...
* klikt u maar hier *
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
(c) GO - Respect verdien je niet door een status die je hebt, maar door het gedrag wat je laat zien.
Life is a Joke!, but not all jokes are funny.
Daar kan ik nou _zooo_ kwaad om worden, ik spring bijna uit m'n vel...Op donderdag 27 december 2001 probeerde TgF botoo te kleineren:
Maar goed, botoo is ook een klein modje dus toepasselijk is ie wel

FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Verwijderd
Kijk die animatie loopt al veel beterOp vrijdag 28 december 2001 13:53 zette botoo zichzelf in het slachtofferhoekje:
[..]
Daar kan ik nou _zooo_ kwaad om worden, ik spring bijna uit m'n vel...
[afbeelding]
nu is het net Kermit de Kikker
-1 slijmbalOp vrijdag 28 december 2001 14:05 schreef TgF het volgende:
[..]
Zijn we nu weer vriendjes dan?
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
Nize!
en nog een!-1 slijmbal![]()
Verwijderd
SlijmbalOp vrijdag 28 december 2001 15:26 zagen Netman867 en Renegade het helemaal verkeerd met hun slijmballenbak:
Welnee, ik wilde gewoon bevestigen dat botoo en ik vriendjes zijn
(tenzij botoo dat nu gaat ontkennen natuurlijk, dan heb ik een probleem)
nah, zo slecht ben ik toch niet?Op vrijdag 28 december 2001 voelde TgF een bui hangen:
(tenzij botoo dat nu gaat ontkennen natuurlijk, dan heb ik een probleem)
vriend...
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Verwijderd
Op vrijdag 28 december 2001 17:05 schreef botoo het volgende:
[..]
nah, zo slecht ben ik toch niet?
vriend...
vriend...
't was niet moeilijk, maar 't zal wel lastiger zijn om het te reproduceren
oftewel, gewoon flink prutsen...
FXDLS 'S&S edition'