Toon posts:

Frox geluid bij UT

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi sinds gisteren heb ik bij het spelen van unreal een heeeeeeeeel frox geluid net als of iets uit mekaar spat als ik schuiet ook niet mooi geluid ik heb niets veranderd waar kan het aan liggen?

kheb ook al alle nieuwste drivers gedownload :(

• Solid Seal
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-10 14:08

Solid Seal

3D Printer N00b

frox :?

• NG
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

NG

bzzzzt.

krakend geluid bedoel je?

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 27 december 2001 14:36 schreef NoordGestoord het volgende:
krakend geluid bedoel je?
Ja naja craken gebroken geluid laat ik het zo zeggen terwijl als ik winamp ofzo aanzet heb ik mooi geluid alleen bij UT Niet.. :( voorheen had ik wel mooi geluid this vanaf gisteren

Verwijderd

Krakelend/Krakend geluid klopt hebbik sinds kort ook errug vreemd maar heb er maar mee leren leven ;(

• NG
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

NG

bzzzzt.

ik had ook krakend geluid onder Windows XP dankzij mijn Sounblaster live maar met de Creative-patch436 was dat opgelost.

• Marv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-05-2021
Zet het geluid in windows (bij volumecontrol) eens op de helft... dat scheelt.

"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George

• Necrite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01-11 14:38
Heb je windows XP?
Het is namelijk een bekend probleem dat het geluid bij UT kraakt.

• bartaa
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23-10 19:38

bartaa

Battlefield

is ook op te lossen door in UnrealTournament.ini de volgende aanpassing te doen:

[Galaxy.GalaxyAudioSubsystem]
UseDirectSound=True <======= (maak hier HIER False van)

8-)

Lian Li PC-P60 / Asus Maximus Hero / Intel i4770 / 16 Gb / Ati R9 290 / Asus ROG Strix XG35VQ

Verwijderd

XP > Control Panel > Sounds And Audio Devices > Audio > Advanced > Performance > Hardware acceleration naar 2e streepje

• Kaastosti
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 07-11 08:20

Kaastosti

Vrolijkheid alom!

maar met de Creative-patch436 was dat opgelost.
Owkee en waar kunnen we die downen? Bij Creative zelf kon ik er niets over vinden :?

Ik heb er nog steeds geen vrede mee dat ik UT maar 1x per reboot met normaal geluid kan spelen. Bij de 2e keer UT opstarten is het geluid totaal whack!

Een vergissing is menselijk, maar om er echt een puinhoop van te maken heb je een computer nodig.

Verwijderd

ff bij google voor drivers zoeken anders ff op wat ut forums na vragen.. lukt wel..

• White Dust
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-09 16:08

White Dust

PlaneScape: Torment

Kan het niet aan de frequentie van UT liggen, herriner me dat ik zo'n soort prob had bij unreal, gewoon even de freq. omhoog schroeven en probleem was weg ;)
Pagina: 1