do the maths, zal wel een moderater zijn.
Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
Check Deze Frontpage posting voor info over deze jammer genoeg ex-admin en reviewer.
ehrm.. lees jij eigenlijk wel?
hij zegt het toch redelijk duidelijk:
Kees
hij zegt het toch redelijk duidelijk:
wel.. lijkt me duidelijk zat dat je niet meer info krijgt..Hoewel openheid van bestuur een credo is wat steeds harder gaat schreeuwen in het fenomeen dat de afgelopen 2 jaar is gegroeid, en ik maar al te goed snap dat een aantal van mijn (nu mede-) bezoekers wel erg beniewd zijn geworden naar mijn motivatie) zijn de redenen te persoonlijk voor mij om die in het openbaar te geven. In iedergeval zijn mijn nieuwe carriere plannen (jah, vosje is van plan een echt carriere beest te worden ) eerder een gevolg ervan geweest dan de oorzaak van mijn besluit. Voor de rest speculeren jullie er maar op los, daar zijn jullie bedreven genoeg in

Kees
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
Verwijderd
Kaj.
Jij was toch het modje van Webdesign??? Waarom staat jouw naam daar dan niet meer? (kweet het, je bent admin)
Jij was toch het modje van Webdesign??? Waarom staat jouw naam daar dan niet meer? (kweet het, je bent admin)
We ploegen de zaak ff een beetje om, wat de nieuwe indeling betreft is het nog niet helemaal duidelijk wie wat gaat doen. Aangezien ik de laatste tijd niet zoveel in Webdev rondhing en Tom meer, heb ik Tom gevraagd om het over te nemen.
Tom is denk ik inderdaad wel een goede mod voor webdesign.
Verwijderd
Ja, Tom komt daar wel vaak, maar dies admin, dus die hoeft niet persé moderator daar te worden, want dat kan en doet ie toch wel.
Ik vind het best, maakt mij persoonlijk geen ruk uit, m'n naam staat nu achter Overklokking, terwijl ik daar _nooit_ kom. Er zijn daar verder geen problemen, maar opzich maakt het mij niet uit.
Tja... In principe heb je op GoT geen Mod-toewijzingen nodig, omdat er bijna alleen maar Adjes rondhangen.
Iets waar wij redelijk uniek in zijn; ik ken erg weinig forums die meer dan twee Adjes hebben.
Toch denk ik wel dat het goed is om namen aan forums te verbinden, zodat mensen een aanspreekpunt hebben voor dat specifieke forum, ondanks het bestaan van Lieve Adjes.
Iets waar wij redelijk uniek in zijn; ik ken erg weinig forums die meer dan twee Adjes hebben.
Toch denk ik wel dat het goed is om namen aan forums te verbinden, zodat mensen een aanspreekpunt hebben voor dat specifieke forum, ondanks het bestaan van Lieve Adjes.
Pagina: 1