Toon posts:

@home helpdesk: sorry hiermee kan ik u niet helpen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Dat was het leuke antwoord dat ik kreeg, "...wacht u maar geduldig af dat is het beste wat u kunt doen!..".

Ik belde met @home klanten service en vroeg om informatie over waarom de connectie soms een paar seconden weg viel, dit wat ik zeer irritant vind onder het spelen van Unreal Tournament. Als antwoord kreeg ik dat de persoon mij er niet mee kon helpen omdat iets was wat hij niet kon controlleren...

Nu snap ik best dat @home het moeilijk heeft met zoveel gebruikers etc en ook dat vakbekwaam personeel moeilijk te verkrijgen is, ook had ik eerder het volgende mee gemaakt: ik vroeg aan de ene helpdesk medewerker waarom de news server threads van 5 naar 3 waren gegaan, ze antwoorde "is dat zo?" |:(..., @home is een 'internet' leverancier dat betekend ook dat ze kunnen e-mailen, dus ook dat ze naar al hun werknemers mailtjes kunnen versturen met wat er veranderd is in welke regio of het voor mijn part op een intern intranet netwerkje zetten, maar nee :?.. echt veel mensen met echte goede computer kennis is er niet en wat blijkt @home helpdesk zit ook in Groningen, ik heb ooit iets gewild in de richting van helpdesk medewerker maar nu denk ik er niet meer over :r, zou echt niet helpdesk mannetje willen worden bij @home.

Wat vinden jullie van je provider, ik vind @home echt een organisatie die in mijn sokkenla past, zogoed geregeld is het niet en zelfs tweakers.net members (niet alle :+) zouden het zelfs (wed ik op) beter kunnen!.

Mja.. groet.

pfiew dat lucht op, let niet op spelling etc

• hemiparo
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
@home... beetje dubbel. Aan deze ene kant best wel een goede verbinding (bij mij dan, op dit moment althans) maar de mail en vooral helpdesk is echt 4x nix... En dan nu nog ff een gemene prijsverhoging ;(

• Metalium-220
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-08-2022

Metalium-220

Forza Utreg!

mijn provider is Casema, dan weet je al genoeg denk ik :'( :P

• Marv
  • Laatst online: 11-06 06:52
Op donderdag 27 december 2001 14:13 schreef hemiparo het volgende:
@home... beetje dubbel. Aan deze ene kant best wel een goede verbinding (bij mij dan, op dit moment althans) maar de mail en vooral helpdesk is echt 4x nix... En dan nu nog ff een gemene prijsverhoging ;(
@home rules... lekkere snelheid.. weinig storingen... en ik heb m'n contacten binnen @home. >:)

Als je wilt kan ik eens laten checken waar het aan ligt.

"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George

• hemiparo
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Op donderdag 27 december 2001 14:16 schreef Marv het volgende:

[..]
Hoeft niet hoor :) Zoals ik al zei: ben goed tevreden over de snelheid enzo. Mail gebruik ik wel van Het Net en over de helpdesk... ik WEET dat ze het druk hebben maar als dan 9 van de 10 mailtjes afgedaan worden met een standaard, niks over je probleem zeggend mailtje... Andere optie is bellen maar ook dat schiet niet echt op. Of heb je misschien een binnen-10-seconden-geholpen nummer. Dat zou wel fijn zijn namelijk :)

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 27 december 2001 14:16 schreef Marv het volgende:

[..]

@home rules... lekkere snelheid.. weinig storingen... en ik heb m'n contacten binnen @home. >:)

Als je dat eens voor mij zou willen doen?

• Marv
Op donderdag 27 december 2001 14:22 schreef Xtentic het volgende:

[..]

Als je dat eens voor mij zou willen doen?
Welke regio zit je en wat is precies het probleem... dan speel ik dat letterlijk door.

"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George

Verwijderd

Topicstarter
Groningen, probleem is dat de verbinding vaak fftjes 1-3 seconden weg valt, en dat is genoeg om me gampje te laten fucken :{ ook heb ik echt rete veel last van Packetloss

ip: 217.120.130.165 (niet te veel pingen svp)

Verwijderd

met de @work afdeling van @home is niks mis, volgens mij zetten ze daar de mensen neer die wel ergens verstand van hebben; ik heb nl tot nu toe alleen maar extreem positieve ervaringen met hun...

• Marv
Op donderdag 27 december 2001 15:32 schreef Xtentic het volgende:
Groningen, probleem is dat de verbinding vaak fftjes 1-3 seconden weg valt, en dat is genoeg om me gampje te laten fucken :{ ook heb ik echt rete veel last van Packetloss

ip: 217.120.xxx.xx (niet te veel pingen svp)
Haal je ip maar weer weg... heb 'm genoteerd.

Zal het zo doorgeven... als er meer info nodig is dan post ik het hier wel ff :)

(persoon is nu even niet bereikbaar maar d'r zit geen haast achter.. of wel? :))

• axis
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 26-01-2023
Computing statistics for 175 seconds...
Source to Here This Node/Link
Hop RTT Lost/Sent = Pct Lost/Sent = Pct Address
0 angelomobiel [192.168.1.68]
0/ 100 = 0% |
1 0ms 0/ 100 = 0% 0/ 100 = 0% SERVER [192.168.1.1]
0/ 100 = 0% |
2 28ms 0/ 100 = 0% 0/ 100 = 0% r1-fe0-0-0-2.tilbu1.nb.home.nl [213.51.72.1]
0/ 100 = 0% |
3 29ms 0/ 100 = 0% 0/ 100 = 0% bb1-pos1-0.dbsch1.nb.home.nl [212.120.67.133]
0/ 100 = 0% |
4 35ms 0/ 100 = 0% 0/ 100 = 0% bb1-pos1-0.rdc1.ov.home.nl [213.51.133.105]
0/ 100 = 0% |
5 36ms 0/ 100 = 0% 0/ 100 = 0% r6-ge0-0-0-0.rdc1.ov.home.nl [213.51.132.30]
0/ 100 = 0% |
6 41ms 0/ 100 = 0% 0/ 100 = 0% r1-atm4-0-1.groni1.gr.home.nl [213.51.133.90]
1/ 100 = 1% |
7 70ms 1/ 100 = 1% 0/ 100 = 0% x.groni1.gr.nl.home.com [217.120.x.x]

Trace complete.

1% packetloss.. is niet veel, maar elke % is er een teveel!

Two advices for network troubleshooting.. learn to draw diagrams in Visio, and THINK IN LAYERS!

Verwijderd

Ha buurman :) Komt dat niet doordat de DHCP erg vaak om een nieuw adresje vraagt ? Dat is een @home instelling en zo te zien zit je op een nieuwe range met ips van @home. Misschien dat ze nog bezig zijn of zo...

Verwijderd

Topicstarter
Buurman :?... hehe maar nee dat verwacht ik niet :X... mja je weet ut maar nooit met @home :)

• Termy
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16-08 10:13

Termy

valt er nog wat te fragge?

hmz, planet adsl advance hiero...

snelheid: ze geven me max 1m down en - de overhead haal ik dat fluitend, geldt ook voor de upload.
mail: nog nooit probs mee gehad, werkt goed
service/helpdesk: geen idee, nog nooit hoeven gebruiken. doe-het-zelf ownt >:)

conclusie: go planet, go planet :D

zal wel leuk zijn als het ze het in de nabije toekomst wat sneller maken maar ja.. je kan niet alles hebben :P

enne, over de prijs, door lang lidmaatschap (3 jaar ISDN) krijgt pa nog korting van planet ook :)

-=[Terminator]=- R3doxNL Anahka#2910 Specs. 16x LONGi LR4-72HPH-455M (7280 Wp) Oost/West (-85°/95°,13°) op 8x APS DS3-L. ID.3 First Plus. Zappi v2.1. Daikin 3MXM40A met CTXM15R, FTXM20R en FTXM35R.

Verwijderd

@home lees en huiver;
mijn ouders hebben van computers geen verstand, maar vinden het wel super leuk. Ook een @home accountje dus, dat gaat toch lekkerder en mn broer heeft er ook iets aan :)
Op een dag wordt er opgebeld : "hallo, met de monteur van @hoom. U pleegt IP diefstal en U moet nu eerst ff de instellingen veranderen bla bla.." het komt er op format c: :( Alles opnieuw geinstalleerd (ik uiteraard :( ) de gewone host gebruikend en alles werkt. Pfew dat was een klus. Twee daggen later "hallo, met de monteur van @hoom. U pleegt IP diefstal en U moet nu eerst ff de instellingen veranderen bla bla.." Door schade en schande wijs geworden bleef de pc dus nu gewoon zoals ie was, maar het probleem was dus niet opgelost volgens de monteur en hij ging over tot afsluiten. Klik!, daar ging de verbinding!.
Na TIG telefoontjes (ook van mij dus) bleek dus dat er iemand op de host van mn ouders lekker zat te internetten; de dhcp server vond dat toch niet al te leuk (of er waren andere problemen) met als resultaat dat een monteur :r eens gaat kijken van wie die host is. Mn ouders dus, want de faker c.q. dief daar hebben ze natuurlijk geen gegevens van. Klik! en het probleem was dus over! Stelletje BOEREN (zonder nu de agrarier op de tenen te trappen) dit slaat toch nergens op?!? Dit is toch te mal voor woorden ?! Na een goed gesprek met achtereenvolgens de helpdesk, de 2e lijn en de abuse afdeling werd de knop weer op g0 gezet en toen werkte dus alles weer gewoon. Maar dus wel na dat ik er zeker 2 dagen :( werk in had gestoken! Gewoon banaal, @home, @#!$@#$^#$^& #$^& & %^*#%*@@&** !!! :( :(

• Case
  • Laatst online: 15-08 09:17
Op donderdag 27 december 2001 15:32 schreef Xtentic het volgende:

ip: 217.120.130.165 (niet te veel pingen svp)
Er was/is vandaag wel een probleem op 1 van de Headends in Groningen, en dat is al vanaf vanmorgen bekend. Het vervelende is dat je aan de helpdesk ook niet altijd weet wat er aan de hand is, en dat je daar als helpdesker ook niet altijd wat aan kan doen. (Ja, ik ben ook een @home medewerker)

Mijn Firewizzie

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 27 december 2001 17:56 schreef Case het volgende:

[..]

Er was/is vandaag wel een probleem op 1 van de Headends in Groningen, en dat is al vanaf vanmorgen bekend. Het vervelende is dat je aan de helpdesk ook niet altijd weet wat er aan de hand is, en dat je daar als helpdesker ook niet altijd wat aan kan doen. (Ja, ik ben ook een @home medewerker)
Ik leef met je mee, wat zal jij een kl*te werk hebben zeg, veel zeurende mensen aan de lijn >:) maar okey ontopic, ik vind het maar vaag dat de ene het wel weet en de andere niet. Zo'n grote organisatie zou dat juist toch moeten generalisseren :? mja @home = beter bekend als @ slome..

Verwijderd

Op donderdag 27 december 2001 17:41 schreef snars het volgende:
@home lees en huiver;
mijn ouders hebben van computers geen verstand, maar vinden het wel super leuk. Ook een @home accountje dus, dat gaat toch lekkerder en mn broer heeft er ook iets aan :)
Op een dag wordt er opgebeld : "hallo, met de monteur van @hoom. U pleegt IP diefstal en U moet nu eerst ff de instellingen veranderen bla bla.." het komt er op format c: :( Alles opnieuw geinstalleerd (ik uiteraard :( ) de gewone host gebruikend en alles werkt. Pfew dat was een klus. Twee daggen later "hallo, met de monteur van @hoom. U pleegt IP diefstal en U moet nu eerst ff de instellingen veranderen bla bla.." Door schade en schande wijs geworden bleef de pc dus nu gewoon zoals ie was, maar het probleem was dus niet opgelost volgens de monteur en hij ging over tot afsluiten. Klik!, daar ging de verbinding!.
Na TIG telefoontjes (ook van mij dus) bleek dus dat er iemand op de host van mn ouders lekker zat te internetten; de dhcp server vond dat toch niet al te leuk (of er waren andere problemen) met als resultaat dat een monteur :r eens gaat kijken van wie die host is. Mn ouders dus, want de faker c.q. dief daar hebben ze natuurlijk geen gegevens van. Klik! en het probleem was dus over! Stelletje BOEREN (zonder nu de agrarier op de tenen te trappen) dit slaat toch nergens op?!? Dit is toch te mal voor woorden ?! Na een goed gesprek met achtereenvolgens de helpdesk, de 2e lijn en de abuse afdeling werd de knop weer op g0 gezet en toen werkte dus alles weer gewoon. Maar dus wel na dat ik er zeker 2 dagen :( werk in had gestoken! Gewoon banaal, @home, @#!$@#$^#$^& #$^& & %^*#%*@@&** !!! :( :(
Ik sta niet vreemd te kijken.

Ik vind @home ook zwaar zuigen. En dat komt dus door zulke lompe acties en slechte service.

• Case
Op donderdag 27 december 2001 18:31 schreef Xtentic het volgende:

[..]

Ik leef met je mee, wat zal jij een kl*te werk hebben zeg, veel zeurende mensen aan de lijn >:) maar okey ontopic, ik vind het maar vaag dat de ene het wel weet en de andere niet. Zo'n grote organisatie zou dat juist toch moeten generalisseren :? mja @home = beter bekend als @ slome..
Om eerlijk te zijn is het werk zo gek nog niet. Je moet alleen wel erg veel geduld hebben, en geen opvliegend karakter hebben. Begrijp goed dat 80 a 90% van alle medewerkers alles doen wat ze kunnen om de klant te helpen.

Helaas is het niet mogelijk om eem helpdesk te hebben met uitsluitend mensen met erg veel kennis van zaken. Nu kan je zeggen dat je simpelweg een training aan alle mensen moet geven, maar sta er dan wel bij stil dat er op een gemiddelde dag zo'n 50 mensen in totaal aan de helpdesk zitten.

Al met al zijn er dus zijn 300 mensen (erg ruwe schatting) die getraind moeten worden, en dat doe je niet zomaar.

Mijn Firewizzie

• Marv
Op donderdag 27 december 2001 18:34 schreef HlpDsK het volgende:

[..]

Ik vind @home ook zwaar zuigen. En dat komt dus door zulke lompe acties en slechte service.
Ik heb nooit last van slechte service... waarschijnlijk omdat ik nooit hoef te bellen met de helpdesk. M'n internet verbinding ligt er nagenoeg nooit uit. En de snelheid is nog goed te doen. De upload speed is de laatste tijd wel flink achteruit gegaan maar nog steeds 9 kb/s op drukke tijden 's avonds...

Verwijderd

kom nou gauw, de gemiddelde (!) mederwerker bij @home slaat meestal eerst de truckendoos open : Alle instellingen worden nagelopen (die dus wel kloppen) opnieuw booten, aanmelden, host opnieuw invoeren, domein (slaat toch al nergens op) op @home zetten e.t.c. e.t.c. steeds wordt consequent (en als eerste) er van uit gegaan dat het aan de klant ligt. Terwijl dit dus meestal niet het geval is. Maar ik krijg een beetje het gevoel van "de lamme leidt de blinde" zoek het maar eerst bij de klant dan kost dat misschioen wel zoveel tijd dat ik misschien al vrij ben als ie opnieuw belt. nee, sorry, ik heb er geen goede woorden voor over. Gewoon eigenwijs volk zonder de benodigde kennis van zaken. En nu druk ik me zo netjes mogelijk uit.

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 27 december 2001 18:34 schreef HlpDsK het volgende:

[..]

Ik kan me nog een topicje herinneren waarin jij @home probeerde tebeschermen tegen fallen_angel en moi! :)

maar okey @home zuigt weer eens goed :)

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 27 december 2001 18:54 schreef snars het volgende:
kom nou gauw, de gemiddelde (!) mederwerker bij @home slaat meestal eerst de truckendoos open : Alle instellingen worden nagelopen (die dus wel kloppen) opnieuw booten, aanmelden, host opnieuw invoeren, domein (slaat toch al nergens op) op @home zetten e.t.c. e.t.c. steeds wordt consequent (en als eerste) er van uit gegaan dat het aan de klant ligt. Terwijl dit dus meestal niet het geval is. Maar ik krijg een beetje het gevoel van "de lamme leidt de blinde" zoek het maar eerst bij de klant dan kost dat misschioen wel zoveel tijd dat ik misschien al vrij ben als ie opnieuw belt. nee, sorry, ik heb er geen goede woorden voor over. Gewoon eigenwijs volk zonder de benodigde kennis van zaken. En nu druk ik me zo netjes mogelijk uit.
1 op de 10 helpdesk mederwerkers heeft daadwerkelijk verstand van de dingen waarmee ze bezig zijn, van de 100 telefoontjes die ik met @home heb gehad heb ik er nog geen 10 gehad die mij professioneel (of vakkundig) konden uitleggen wat het probleem was of waar het probleem zich ongeveer kon/zou bevinden.

@home... :'(

• Case
Op donderdag 27 december 2001 18:57 schreef Xtentic het volgende:

[..]

1 op de 10 helpdesk mederwerkers heeft daadwerkelijk verstand van de dingen waarmee ze bezig zijn, van de 100 telefoontjes die ik met @home heb gehad heb ik er nog geen 10 gehad die mij professioneel (of vakkundig) konden uitleggen wat het probleem was of waar het probleem zich ongeveer kon/zou bevinden.

@home... :'(
En is dat te wijten aan de medewerker zelf of aan de organisatie volgens jou? Wel eens bij stil gestaan dat je als medewerker geen realtime info krijgt over alle lopende zaken binnen het netwerk?

Mijn Firewizzie

Verwijderd

Op donderdag 27 december 2001 18:56 schreef Xtentic het volgende:

[..]

Ik kan me nog een topicje herinneren waarin jij @home probeerde tebeschermen tegen fallen_angel en moi! :)

maar okey @home zuigt weer eens goed :)
Jij haalt dingen door elkaar. Ik maak duidelijk onderscheid tussen dingen als onderhoud, en service.

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 27 december 2001 20:38 schreef HlpDsK het volgende:

[..]

Jij haalt dingen door elkaar. Ik maak duidelijk onderscheid tussen dingen als onderhoud, en service.
Ok jij wint :+

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 27 december 2001 19:33 schreef Case het volgende:

[..]

En is dat te wijten aan de medewerker zelf of aan de organisatie volgens jou? Wel eens bij stil gestaan dat je als medewerker geen realtime info krijgt over alle lopende zaken binnen het netwerk?
Ik denk persoonlijk aan de 'organisatie' zelf, realtime informatie zou zekers een mogelijk (moeten) kunnen zijn binnen @home, ze hebben het juiste apparatuur en kennis er voor in huis?... Ik denk persoonlijk eerder @home er eerder gewoon een lakse manier van probleem oplossen heeft, en die op een of andere manier nog niet door hebben en er wat aan gaan doen. Al wil ik niet klagen over het verdere functioneren van het netwerk want het internet is al in maanden niet echt down geweest en dat is een 'record' ;)

Verwijderd

Alleen heb je niks aan een werkend netwerk als de mail en news down zijn :X

• Case
Voor alle duidelijkheid: ik ontken niet dat er veel dingen mis lopen bij @home. Wat me alleen opvalt is dat het altijd de helpdeskers zijn die alle schuld op zich moeten nemen. Dit is niet reëel.

Mijn Firewizzie

• PolarBear
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Op donderdag 27 december 2001 17:56 schreef Case het volgende:
Hmm ja was niks aan de hand hoor. De 'storing' had geen impact op de verbinding van de klanten. :Z
Op donderdag 27 december 2001 18:54 schreef snars het volgende:
kom nou gauw, de gemiddelde (!) mederwerker bij @home slaat meestal eerst de truckendoos open : Alle instellingen worden nagelopen (die dus wel kloppen)
Goed en hoe moet de helpdesk medewerker dat weten? Hoe kan je dan zeggen dat het niets op je PC is?
Op donderdag 27 december 2001 19:33 schreef Case het volgende:
Ik weet niet hoor maar als medewerker kan je flink veel real-time info over het netwerk te weten komen.

• Case
Op vrijdag 28 december 2001 11:29 schreef PolarBear het volgende:
<knip>
[..]
Ik weet niet hoor maar als medewerker kan je flink veel real-time info over het netwerk te weten komen.
Stel: er gaat op dit moment iets mis in het netwerk. Weten we dat aan de helpdesk(Groningen) dan ook nu meteen? Nee dus. Je kan best van een specifieke klant RT info opvragen, daar heb je gelijk in.

Mijn Firewizzie

• PolarBear
  • Niet online
Op vrijdag 28 december 2001 11:38 schreef Case het volgende:

[..]

Stel: er gaat op dit moment iets mis in het netwerk. Weten we dat aan de helpdesk(Groningen) dan ook nu meteen? Nee dus. Je kan best van een specifieke klant RT info opvragen, daar heb je gelijk in.
Als er inderdaad iets mis is met het netwerk wordt dat door het NOC altijd door gecommuniceerd naar de 2e en 1e lijns helpdesken.

• Case
Op vrijdag 28 december 2001 11:41 schreef PolarBear het volgende:

[..]

Als er inderdaad iets mis is met het netwerk wordt dat door het NOC altijd door gecommuniceerd naar de 2e en 1e lijns helpdesken.
Of het gebeurt andersom: de storing wordt door de supervisie van de helpdesk gemeld aan het NOC. Ik wil alleen maar aangeven dat je als Helpdesker niet altijd over alle info op dat moment beschikt.

Mijn Firewizzie

Verwijderd

[quote]Op vrijdag 28 december 2001 11:29 schreef PolarBear het volgende:

[..]

Goed en hoe moet de helpdesk medewerker dat weten? Hoe kan je dan zeggen dat het niets op je PC is?
[..]

Daar gaat het nu juist om : als je niet doet wat de medewerker voorschrijft stopt de medewerker mee te werken :) terwijl er veel mensen zijn die niet bellen als het niet nodig is (o.a. tweakers :) ) en dus juist door niet te doen wat de medewerker voorschrijft zijn configuratie niet om zeep helpt maar dus gewoon met het probleem blijft zitten en gewoon opnieuw gaat bellen met een andere medewerker die misschien wel mee werkt.
:o als dit wazig klinkt dan heb ik dat zo getikt :D

• Ronnie_T
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07-08 12:59

Ronnie_T

Shangri-La

Ok hier een reactie van een andere helpdeskmedewerker.

Het probleem van de 1e lijns helpdesk is dat alle medewerkers op iedere gestelde vraag ongeveer hetzelfde antwoord zou moeten geven, dat kan alleen als ze zich aan bepaalde richtlijnen houden.
Het komt zeer vaak voor dat ik een klant wel zou kunnen helpen met een probleem, maar dat niet mag omdat er ook collega's zijn die de oplossing voor het probleem niet weten. Als je zelf een gedegen kennis hebt, kan dat frustrerend zijn. :(
De 2e lijn daarentegen gebruiken hun eigen kennis wel om klanten te helpen, omdat je daar specialisten hebt, die van bepaalde onderdelen van @home nagenoeg alles (behoren) te weten.
Je zit er naast, een deel van de mensen die bellen met verbindingsproblemen hebben vaak een bepaalde instelling fout staan. Door dus consequent bij (de meeste) klanten de instellingen langs te lopen kun je die mensen al helpen :)
Als we jouw scenario erbij pakken dan zou dus een deel van die mensen doorverbonden worden naar de 2e lijn, waar de helpdeskmedewerkers er achter komen dat er een instelling fout staat, iets wat wij op de 1e lijn ook hadden kunnen oplossen |:(
Door een open en eerlijk gespek te voeren met de klant, kom je er (door vragen) vaak wel achter of de klant genoeg kennis heeft dat het niet aan de instellingen ligt, maar dat het aan een storing bij @home zou kunnen liggen.

Er zijn ook veel zaken die verbeterd moeten worden, maar ze zijn er op dit moment wel mee bezig!

Have a nice day sir!

Intel Forever. Specs. DKJJPQKU

Verwijderd

Op vrijdag 28 december 2001 11:25 schreef Case het volgende:
Voor alle duidelijkheid: ik ontken niet dat er veel dingen mis lopen bij @home. Wat me alleen opvalt is dat het altijd de helpdeskers zijn die alle schuld op zich moeten nemen. Dit is niet reëel.
Dat hoor je mij niet zeggen :)

Verwijderd

Als je het er niet mee eens bent neem je toch lekker telefoonlijn-internet of ADSL ofzo. zit tog niet zo te zanikken. Het is algemeen bekend dat helpdesks de ECHTE vragen maar met mondjesmaad kunnen beantwoorden.
Dit is dus eigenlijk weer een topic wat VOLKOMEN overbodig is.

Verwijderd

En trouwus als je het allemaal zo stom vindt dat ze niks weten, ga dan werken bij @home en ga ze het lekker zelf allemaal leren |:(

• Slayer
  • Laatst online: 22:10

Slayer

1981 - 2019 - 2024?

Op dinsdag 01 januari 2002 12:36 schreef jeroen1107 het volgende:
Als je het er niet mee eens bent neem je toch lekker telefoonlijn-internet of ADSL ofzo. zit tog niet zo te zanikken. Het is algemeen bekend dat helpdesks de ECHTE vragen maar met mondjesmaad kunnen beantwoorden.
Dit is dus eigenlijk weer een topic wat VOLKOMEN overbodig is.
werk je bij hun ofzo :?

Black Sabbath - End of the Beginning
Elizabeth is lief :)
Firefox Browser
KINKpuntnl

• Pim.
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 07-08 06:58

Pim.

Aut viam inveniam, aut faciam

Op donderdag 27 december 2001 17:41 schreef snars het volgende:
@home lees en huiver;
Vervang alle personen door mijn persoon, en het hele verhaal heb ik ook meegemaakt... identiek (maar ik ga mijn schijf niet formateren voor @home >:) )

"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME

Verwijderd

Op dinsdag 01 januari 2002 12:37 schreef Raaaaaap het volgende:

[..]

werk je bij hun ofzo :?
Nee, heb het nooit gedaan en zal het nooit gaan doen. Maar ik wordt er zo strontziek altijd dat gezemel, dit is niet goed, dat is niet goed.

1. Doe het dan zelf beter.
2. Zoek een betere ISP.
3. En als je te belazerd bent om punt 1 en/of 2 na te komen: hou dan gewoon je smoel.

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23:30
Op dinsdag 01 januari 2002 15:50 schreef jeroen1107 het volgende:

[..]

Nee, heb het nooit gedaan en zal het nooit gaan doen. Maar ik wordt er zo strontziek altijd dat gezemel, dit is niet goed, dat is niet goed.

2. Zoek een betere ISP.
3. En als je te belazerd bent om punt 1 en/of 2 na te komen: hou dan gewoon je smoel.
onzin, je mag van een ISP een redelijk niveau qua service, uptime en snelheid verwachten. Als men dat niet kan waarmaken heeft men recht om te klagen.

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Verwijderd

Op dinsdag 01 januari 2002 16:01 schreef Tampie2000 het volgende:

[..]

onzin, je mag van een ISP een redelijk niveau qua service, uptime en snelheid verwachten. Als men dat niet kan waarmaken heeft men recht om te klagen.
Nou dan volgt hij punt 2 (zoek een betere ISP) op. Nee dat zal meneer wel niet doen, omdat @home toch wel lekker snel is (sneller dan ADSL).
Kortom: het is NOOIT goed.

• inXs
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20:30

inXs

known as inXs

@ slome?????? grapjassen, als je al die snelheidstests ziet dan mag ik wel aannemen dat @ home wel 1 van de snelste interverbindingen is.. Misschien niet bij iedereen maar wel bij veel mensen.. Caslowma dat is pas de goede ;) 3maal raden dus wat ik heb :( Ow maar de helpdesk van caslowma is verder wel goed.. Je moet soms wel een half uur w88 voordat je iemand aan de lijn krijgt, maar meestal hebben diegene er wel verstand van (bij mij dan)...

superB

• sigma01
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09-04 11:55
Het enige voordeel van de domme @home medewerkers is dat ze je snel doorschakelen. Dan krijg je wel iemand die er (iets) van af weet. Maar ik moet verschillende mensen hier gelijk geven dat het vaak aan @home zelf ligt. Heb hier (Tilburg) al verschillende malen gehad dat de verbinding eruit lag. Belde je op ja dat ligt aan u we snappen er niks van. Wordt je doorverbonden "Ja we snappen er niks van". Dan maar een nieuwe account aanmaken. Maar ik heb er nog regelmatig last van. Is waarschijnlijk een (super)heavy user hier en ze weten niet wie :(. Als ze daarin nu eens meer tijd steken ipv prijsverhogingen bedenken (zo dat is er ook weer uit).

P3 667 Mhz, 384MB ram, 20GB maxtor+60GB IBM (60GXP), Matrox G400 dh, asus mobo, Philips 109b10 + Philips 17B

• PolarBear
  • Niet online
Op dinsdag 01 januari 2002 16:49 schreef sigma01 het volgende:
Wordt je doorverbonden "Ja we snappen er niks van". Dan maar een nieuwe account aanmaken.
Geloof mij nou maar je account bij @Home is dusdanig dat het idd kan dat een helpdeskmedewerker het niet weet of niet kan uitleggen waarom het werkt.

Verwijderd

Op dinsdag 01 januari 2002 15:50 schreef jeroen1107 het volgende:

[..]

2. Zoek een betere ISP.
Ik adviseer je om eens heel rap wat minder vlammerig te schrijven. Je zet hier wel een erg grote bek op, en dat kan ik NIET waarderen.

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 01 januari 2002 22:18 schreef HlpDsK het volgende:

[..]

Ik adviseer je om eens heel rap wat minder vlammerig te schrijven. Je zet hier wel een erg grote bek op, en dat kan ik NIET waarderen.
Juist, dat wil ik in mijn topics niet zien O-), houd het een beetje netter :)..

trouwens @home was weer aardig deze week en liet ook weer timeouts uit hun toverdoos komen :{

Verwijderd

De eerste (en enige) keer dat ik @home belde was omdat ik vlak na de aansluiting mijn mail niet kon lezen. Ik kreeg dus ene allochtoon aan de lijn en hij had er zelf ook niet veel verstand van merkte ik snel. Dus zette hij me op de wacht en ging hij z'n meerdere om een oplossing vragen en het bleek dat ik helemaal niet in hun bestand stond! Dus moest ik op dat moment maar even een e-mail adres en wachtwoord bedenken en na lange tijd kwamen we er toch nog uit.

Verwijderd

Op dinsdag 01 januari 2002 22:18 schreef HlpDsK het volgende:

[..]

Nou dit topic komt anders verdomd vaak voorbij en komt altijd op hetzelfde neer en voegt geen waarde toe aam dit forum, ja OK: hope moet ik mijn ISP afzeiken.....vindt het best vreemd dat dit topic wel is toegestaan en topics als 'welk systeem moet ik kopen?' niet.

Kun je dat wel waarderen dat dit topic zovaak langskomt en nooit enige waarde aan dit forum toevoegd.

• Destruction
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 00:30

Destruction

(ex-)Automonteur

Op dinsdag 01 januari 2002 23:29 schreef jeroen1107 het volgende:

[..]

Nou dit topic komt anders verdomd vaak voorbij en komt altijd op hetzelfde neer en voegt geen waarde toe aam dit forum, ja OK: hope moet ik mijn ISP afzeiken.....vindt het best vreemd dat dit topic wel is toegestaan en topics als 'welk systeem moet ik kopen?' niet.

Kun je dat wel waarderen dat dit topic zovaak langskomt en nooit enige waarde aan dit forum toevoegd.
Als je betaald voor dienst met de belofte 'een snelle verbinding en de mogelijkheid tot 24/7 probleemloos online' dan moeten ze die belofte nakomen. Daar gaat het om.

Als jij een auto koopt en ze zeggen je dat hij motorisch niet kapot kan en hij gaat wel kapot dan ga jij ook naar die garage om die ^$#%$@%#@$# gasten verrot te schelden en dan open je waarschijnlijk ook een topic "Garage [naam] sucks BIGTIME!!!!!" dus wat zeur je eigenlijk..

Ford Mondeo Wagon 2.0 16v '06 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.

Pagina: 1