• seppie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13-08-2025

seppie

Wie anders?

Topicstarter
Ik zoek de kleinste digicam die voor een redelijke prijs te koop is: Maximaal rond de FL1500.

Welke kan ik het beste aanschaffen?

Don't You stare there, Operate!

Verwijderd

De Canon Digital Ixus is een van de weinige kleine digicams die mooie plaatjes schiet en niet al te duur is. Kan je nog kiezen uit de s100/s110 of de s300. In prijs scheelt het weinig, maar de s300 is iets groter (check de canon site), maar heeft 3x opt. zoom tegenover 2x opt. zoom...

• Bluppy2
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11-02 09:44

Bluppy2

Hip!

Nikon coolpix camera's (de 885 bijv.) zijn ook erug klein en geven erg mooie foto's... ligt alleen rond de 1700 piek.. heb je wel 3,3 mpixels voor..

><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º>

• Tjeetah
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01-02-2025
Op donderdag 27 december 2001 14:56 schreef bluppy2 het volgende:
Nikon coolpix camera's (de 885 bijv.) zijn ook erug klein en geven erg mooie foto's... ligt alleen rond de 1700 piek.. heb je wel 3,3 mpixels voor..
De Nikon Coolpics 775 is ook een hele kleine Nikon, en die kun je voor zo'n 1000 piek meenemen.

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 07:16
Kodak DC 3800 -> http://www.kodak.com/US/en/digital/cameras/dc3800/

Kleiner heb ik ze nog niet gezien (hij is kleiner als een Digital IXUS), kwa opties stelt het weinig voor maar ik heb dat ding gekocht voor LAN party's e.d. Geen zin om met zo'n groot toestel te slepen in de binnenzak, en sja daar moet je dingen voor laten vallen dan.
als je wat pics wilt zien die ermee gemaakt zijn:

www.25mb.nl/speedy/pics"]http://www.25mb.nl/speedy/pics"]www.25mb.nl/speedy/pics

http://members.home.nl/terpelle/pics

Niet op letten wat het is maar alla :) (en sommige zijn wat brak door mijn fotokunsten, je moet em goed stilhouden of doordat de batterij bijna leeg was zodat de flitser niet gebruikt kon worden :( )

Je hebt em btw al voor fl 750,-

Flickr | Lego collectie

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

kmf

Op donderdag 27 december 2001 14:44 schreef ---X2--- het volgende:
De Canon Digital Ixus is een van de weinige kleine digicams die mooie plaatjes schiet en niet al te duur is. Kan je nog kiezen uit de s100/s110 of de s300. In prijs scheelt het weinig, maar de s300 is iets groter (check de canon site), maar heeft 3x opt. zoom tegenover 2x opt. zoom...
s300 heeft ook maar 2x zoom. Enige verschil is dat de zoom sneller is en meer secondes aan filmpjes.

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Verwijderd

Op donderdag 27 december 2001 15:45 schreef athlonkmf het volgende:

[..]

s300 heeft ook maar 2x zoom. Enige verschil is dat de zoom sneller is en meer secondes aan filmpjes.
BS, tsjek de canon site maar...

• Chillz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12:05
>:)
de ALLERkleinste is L'Espion van Digital Dream...

maar dat zou ik niet eens overwegen...
dan kan je net zo goed snel een tekening maken van dat wat je ziet *D

Leeg - Sinds 20180907

Pagina: 1