HomeComputerMuseum - Interactief computermuseum waar wij de geschiedenis van de thuiscomputer preserveren. Centraal gelegen in de Benelux.
Resamplen naar 44.1kHz schijnt inderdaad vaak problemen te geven met synchronisatie. Afgezien van wat oude geluidskaarten die maar tot 44.1kHz gaan zie ik trouwens ook geen enkele noodzaak om de samplefrequentie terug te brengen.
Siditamentis astuentis pactum.
Check http://www.doom9.org
Hier staan uitgebreide guides voor zowel DivX 3.11 als 4.xx
De sync problemen met NTSC en conversie 48 kHz -> 44 kHz staan er ook beschreven.
Hier staan uitgebreide guides voor zowel DivX 3.11 als 4.xx
De sync problemen met NTSC en conversie 48 kHz -> 44 kHz staan er ook beschreven.
Dat komt omdat ik ergens (weet echt niet meer waar) heb gelezen dat hierdoor het synchronizeren wel es fout kan gaan. Dus ik dacht, mij hebben ze niet.. wel dusOp donderdag 27 december 2001 13:56 schreef Varienaja het volgende:
Resamplen naar 44.1kHz schijnt inderdaad vaak problemen te geven met synchronisatie. Afgezien van wat oude geluidskaarten die maar tot 44.1kHz gaan zie ik trouwens ook geen enkele noodzaak om de samplefrequentie terug te brengen.
maargoed, ik ben inmiddels op 27% van de nieuwe poging (nu met 48KhZ)
HomeComputerMuseum - Interactief computermuseum waar wij de geschiedenis van de thuiscomputer preserveren. Centraal gelegen in de Benelux.
Ik hoop niet dat je de hele film opnieuw aan het encoderen bent? Je kan namelijk ook gewoon een wavje extracten uit de VOB's, en die met Lame ofzo encoden naar mp3. Even de nieuwe audio mixen met de video, en dan ben je binnen het uur klaar.Op donderdag 27 december 2001 13:58 schreef WHiZZi het volgende:
ik ben inmiddels op 27% van de nieuwe poging
Siditamentis astuentis pactum.
Achjoh, dan heeft me PC nog iets nuttigs te doenOp donderdag 27 december 2001 14:08 schreef Varienaja het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat je de hele film opnieuw aan het encoderen bent? Je kan namelijk ook gewoon een wavje extracten uit de VOB's, en die met Lame ofzo encoden naar mp3. Even de nieuwe audio mixen met de video, en dan ben je binnen het uur klaar.
Met welke player speel je het af? Ik heb zelf ook dat probleem, in sommige players loopt het geluid na verloop van tijd niet meer synchroon en bij sommige wel..
They made me do it.
Media Speler die bij WinXP zit....
Maar ik ga als ik over 2,5 uur klaar ben nog wel es ff kijken welke het beste is..
Die 'oude' divx had ook bagger kwaliteit (Foutje gemaakt met resolutie waardoor alles nogal 'blokkerig' werd)
Maar ik ga als ik over 2,5 uur klaar ben nog wel es ff kijken welke het beste is..
Die 'oude' divx had ook bagger kwaliteit (Foutje gemaakt met resolutie waardoor alles nogal 'blokkerig' werd)
Yep. op 48KhZ loopt het geluid wel goed..
Nu heb ik het met Low Motion gedaan. Vann8 es proberen met de andere optie. Kijken of dat beter beeldresultaat geeft
Nu heb ik het met Low Motion gedaan. Vann8 es proberen met de andere optie. Kijken of dat beter beeldresultaat geeft
Dat probleem had ik ook, moet je eerste paar seconden overslaan met rippen, dan zet ie het geluid er wel goed achter. Heel vreemd maar bij mij werkt het wel.
Of nieuwe versie downen, XMpeg, crasht wel snel, maar doet het wel goed
Of nieuwe versie downen, XMpeg, crasht wel snel, maar doet het wel goed
Pagina: 1