Toon posts:

geheugen brak of toch niet???

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Echt super vaag weer. Heb gisteravond mijn geheugen ff getest want ik had nogal vage vastlopers en spontane reboots. En ja hoor memtest86 geeft in test 5 fouten. dus ik alle Dimmetjes 1 voor 1 getest en je raad het al. helemaal geen fout melding. volgorde veranderd (dus weer alles bij elkaar) en weer foutmelding. enz enz. nu een Dimm eruit gelaten geen foutmelding.

lijkt wel of het mis gaat waneer ze er alle drie inzitten

256 Kingston 133
128 Infineon 133
128 Toshiba 133

Heefy iemand een suggestie

Verwijderd

Wat denk je, zouden ze wel lekker samenwerken? 8-)

• KaMiKaZe
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-07 16:34
idd samenwerkings probleem
probeer iig altijd hetzelfde merk geheugen in je bak te stoppen

Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.

Verwijderd

Topicstarter
denk ook dat het een samenwerkings porb. is... alleen het vreemde is dat mijn neef exact dezelfde config heeft. En dus geen probleemen. we hebben alles tegelijk gekocht. niet in een keer maar iedere upgrade dan. dus ik vat het niet.

Verwijderd

Geheugensettings in je bios ? als ik jou was zou ik ff setup defaults van je bios laden en dan ff nog een keertje proberen.

Verwijderd

Op donderdag 27 december 2001 20:45 schreef FoRzA het volgende:
Geheugensettings in je bios ? als ik jou was zou ik ff setup defaults van je bios laden en dan ff nog een keertje proberen.
als dit niet lukt dan werken ze geoon niet samen

Verwijderd

lijkt me die Toshiba reep.

Kingston en Infi zijn zo goed die werken altijd met elkaar samen, deden ze bij mij wel totdat ik 1 van de bindingen tussen de bankjes kapot drukte en ikn og maar 1 DIMM kan gebruiken :(

zou die eens vervangen door een ander
Pagina: 1