Ok, ik heb het spel al een tijdje en vindt de singel player erg cool, nou wil ik multiplayer spelen, maar het is een ramp om goed te zien, wie wie is!... mijn vraag is dus.. bestaan er inmiddels skins waar je rood en groen kunt zien of iets dergelijks? thnx
Nou dat valt toch wel mee...
zet je brightness wat lichter, misschien dat je het dan wat beter ziet.
Dat is ook het probleem van veel n00bs op internet, dan is het van "OHH SHIT DIE MOET IK NEERKNALLEN VOORDAT HIJ MIJ NEERMAAIT EAT THIS SCUM RATATATATATATATATA" en leeg is je Thompson.
"**** was killed by TEAMMATE *******"
Goed opletten bij RTCW dus, als je echt alles en iedereen verrot wil schieten ga dan Quake / UT spelen gewoon lekker DM.
Dat is ook het probleem van veel n00bs op internet, dan is het van "OHH SHIT DIE MOET IK NEERKNALLEN VOORDAT HIJ MIJ NEERMAAIT EAT THIS SCUM RATATATATATATATATA" en leeg is je Thompson.
Goed opletten bij RTCW dus, als je echt alles en iedereen verrot wil schieten ga dan Quake / UT spelen gewoon lekker DM.
De echte n00b ken niet zonder een vlammenwerpert.Op donderdag 27 december 2001 13:47 schreef CyberTijn_ het volgende:
Nou dat valt toch wel mee...
Ja ja, op die manier ben ik al vele malen geroostert.
Is toch niet zo moeilijk...
Axis hebben donkergrijs/zwart pakkie
Allies hebben beige/wit pakje
Tip: flink op de hoofden mikken
Axis hebben donkergrijs/zwart pakkie
Allies hebben beige/wit pakje
Tip: flink op de hoofden mikken
yup, ff stug doorspelen, en uitgescholden worden wegens team kills 
En dan leer je het wel, de flamethrower is een cool wapen, maar heel moeilijk om goed mee om te gaan, ook voor de rest van het team, vaak laten ze je niet voorop rennen (wat toch aan te raden is
), en rennen ze zow je vlam in 
het lijkt me nog het best gaan in een clan, met duidelijke afspraken etc
En dan leer je het wel, de flamethrower is een cool wapen, maar heel moeilijk om goed mee om te gaan, ook voor de rest van het team, vaak laten ze je niet voorop rennen (wat toch aan te raden is
het lijkt me nog het best gaan in een clan, met duidelijke afspraken etc
ik zag in het begin ook niet wie wie is, na een tijdje heb je het wel door
het zien van rode en blauw ventjes zou bij mij ook onder cheaten vallen
het zien van rode en blauw ventjes zou bij mij ook onder cheaten vallen
Het is toch juist heel erg simpel??
Van een afstand kan je zien of 'ie in je team zit aan de naam van de speler die wel/niet boven z'n hoofd verschijnt.
En van dichtbij kan je het heel makkelijk aan de kleur van de skin zien
Van een afstand kan je zien of 'ie in je team zit aan de naam van de speler die wel/niet boven z'n hoofd verschijnt.
En van dichtbij kan je het heel makkelijk aan de kleur van de skin zien
Row row row your boat, quickly down the stream, see a croc and shit yourself, don't forget to scream!
Pagina: 1