Steam Profile I5 14600K / 64 GB DDR5 / RTX 4090 / Rift S / HP Omen / Odyssey Neo G9 / Steam Deck OLED / Switch
Hebbie goede memory modules?
dwyslexy != luiheid !! Taalpuristen sla uw slag
2x 256mb crucial. Is wel goed toch?
En dan liep het systeem wel vaker op z'n bek denk ik.
En dan liep het systeem wel vaker op z'n bek denk ik.
Steam Profile I5 14600K / 64 GB DDR5 / RTX 4090 / Rift S / HP Omen / Odyssey Neo G9 / Steam Deck OLED / Switch
Ik heb zelf onder xp met de 21.83 drivers problemen gehad, pakte de nieuwste en weg problemen
You have the right to remain silent
everything you say will be misquoted
and used against you in a court of law
zijn het windows vastlopers of echte (hardwarematige) lockups??
ik had die lockups ook met mijn systeem tot ik de bios update van dat mobo en het zaakie opnieuw installeerde.. ruim een jaar mee zitten kloten en nu eindelijk is hij stabiel.
ik had die lockups ook met mijn systeem tot ik de bios update van dat mobo en het zaakie opnieuw installeerde.. ruim een jaar mee zitten kloten en nu eindelijk is hij stabiel.
edit:
mobo dat ik heb is een asus a7v133
mobo dat ik heb is een asus a7v133
me nieuwe systeem: AMD64 3400 Newcastle - Asus k8V - 2x 512 corsair TWINX - 3200LL cas2 - Radeon 9600XT 256mb - 36gig WD Raptor SATA @ 10.000rpm - 120 gig Maxtor @ 7200 - en ik kon ook dvd's bakken zelfs. Nu een MacBook
heb je de via patch al geprobeerd?
http://download.viahardware.com/vlatency_v019.zip
http://download.viahardware.com/vlatency_v019.zip
ik heb niet de nieuwste bios erop (goe didee, ga ik strax eens even proberen). En wat die drivers betreft, daarvan heb ik ook een tijdje de huidige drivers van nvidia opgehad, maar dat maakt niets uit helaas.
Ik heb thuis een XP 1600 met 2x 256meg. Bij mij is het stabiel krijgen een questie van ploppen van mem mods. Dus je kunt kijken hoe je sys reageerd als je nu uit bank 2 de 2e chip haald en de fbs op 100 zet....
dwyslexy != luiheid !! Taalpuristen sla uw slag
Pagina: 1