Toon posts:

TV-in kaart

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wou een tv-in kaart kopen. Ik weet niet welke merken/soorten goed zijn. Is tv kijken op de monitor wel ok?
bedankt.

• Four
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Four

I void warranty

Geen enkel merk is echt slecht. Een hele bekende is Hauppauge. Leuk met IR sensortje en zo.

Zorg als je op je pc tv wilt kijken wel dat je signaal sterk genoeg is. 2 apparaten op de zelfde kabel zonder versterker gaat goed met tv's maar niet met een TV kaart.

dwyslexy != luiheid !! Taalpuristen sla uw slag

• Petergr
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-04-2021

Petergr

beroeps prutser

ik heb zelf een tv/radio kaart van het merk boeder, en met die kaart moet je zorgen dat het tv signaal sterk genoeg is, anders ontvang je helemaal nix, dus dat is mischien ook een puntje om op te letten

www.wardrivers.be/ nee, ik ben geen belg :p maar verder niets mis met belgen.

Verwijderd

Topicstarter
Hoe kun je de signaal versterken?

Verwijderd

Op donderdag 27 december 2001 15:39 schreef conan the librarian het volgende:
Hoe kun je de signaal versterken?
Versterker/nieuwe kabels :)

• SilentSimon
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14-08 22:53

SilentSimon

Have you been hopped?

ikzelf heb een miro Studio PCTV RAVE
vind m echt perfect

Verwijderd

Moi 'had' een Pinnacle PCTV Pro maar die gaf zeer slecht beeld vol met ruis van zowel m'n video camera als de TV.
Ben nooit echt Pinnacle fan geweest maar ik dacht proberen kan weinig kwaad.
Dat was dus het laatste Pinnacle produkt dat ik geprobeerd heb.

je kunt dit al een soort waarschuwing zien :)

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 14-08 10:53
Ik geloof dat Pinnacle wel aardig is, heb je voor iets van 130.- ballen.

Maaruh: vraagje van mij: kun je gewoon 'normaal' tv kijken met zo'n ding of is het heel vervelend ?

DIT IS MIJN WEBSITE

Verwijderd

Nou mijn ervaringen waren niet veel goeds.
Beeld was wel trilvrij wat ik van m'n 100hrz tv toch niet kan zeggen!
Alleen zat het vol met ruis en waren de kleuren erg ver te zoeken, de verzadeging opvoeren gaf alleen meer ruis en maakte het beeld onscherp.
Ik heb een paar dagen terug een topicje geoepend en uit de meeste replies bleek dat het beeld redelijk was voor een tv kaart.
Als dit redelijk is, heb ik al zo'n id wat zij goed vinden.
Nee dank u, ik neem wel een echte tv.

Verwijderd

Bij die van mij (Lifeview 98) is het niet echt te vergelijken met een normale TV maar het is best te doen.*D
Ik heb iets meer last van storingen, er zit nu dus een versterker voor.

• OProg
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-01-2022

OProg

Molletje

Sommige mensen hebben erg veel problemen te hebben met die Pinnacle PCTV kaarten. In bijv. XP krijgen ze hem geeneens aan :{ Ik heb er ook 1, doet het perfect in XP, zowel met de 2000 drivers als met de XP driver. Beeld ik ook mooi scherp en de software ook niet onaardig :)

Dus ik zou als ik jou was daar eens naar kijken :)

Verwijderd

Op donderdag 27 december 2001 17:01 schreef OProg het volgende:
Sommige mensen hebben erg veel problemen te hebben met die Pinnacle PCTV kaarten. In bijv. XP krijgen ze hem geeneens aan :{ Ik heb er ook 1, doet het perfect in XP, zowel met de 2000 drivers als met de XP driver. Beeld ik ook mooi scherp en de software ook niet onaardig :)

Dus ik zou als ik jou was daar eens naar kijken :)
Installatie onder win2k en win98se was geen enkel probleem, op meerdere systemen geprobeerd.
Hij werkte zelfs op m'n KT133A based mobo, dat wil toch wel iets zeggen... VIA + Pinncle wil nog wel 'eens' misgaan.

• 0siris
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17-08 02:11
sommige white-label tvkaartjes hebben slechte driverondersteuning. Ik moest tot juni dit jaar wachten met drivers voor windows 2000 voor mijn kaartje. Wat dat betreft kun je idd beter voor iets als Hauppage ofzo kiezen dan voor Lenco (in mijn geval ;) )

ach...in een volgend leven lach je er om!

Verwijderd

move V&B >> AVH
Pagina: 1