Toon posts:

80 aderige kabel

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Misschien stomme vraag maar bij een nieuwe hdd van 66/100 zit toch standaard een 66/100 kabel?

Verwijderd

MMMM naar mijn weten zit er bij een nieuwe HD geen kabels bij

• yGiDoRp
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-04 16:25

yGiDoRp

Sawasdee

Ik kreeg bij mijn retail Seagate U5 een normale 40 aderige kabel.

Stay far away from the TV and turn the lights on when watching this program. Mixcloud | Facebook | SHOT

Verwijderd

volgens mij zitten er al een hele tijd geen kabels meer bij hoor..

toch?

• Lorn
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-01-2025

Lorn

I have a bad feeling...

Nee hoor. Er zit alleen een kabel bij als je een 'kit' versie hebt gekocht. Dan komt je HD keurig in een doos met kabel, schroefjes, handleiding en soms nog iets van een CD-ROM of floppy. De meeste hardschijven komen echter alleen in een transportverpakking zonder verdere extras. Bij moederborden zitten er meestal weer wel 2 IDE-kabels bij.

Verwijderd

Topicstarter
Dus de juiste kabels zitten bij mijn moederbord? (66/100 ondersteunend, Abit KG7) dat mijn mooie WD40GB/100 niet op
een 33 kabeltje moet aansluiten.

• Lorn
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-01-2025

Lorn

I have a bad feeling...

Op donderdag 27 december 2001 13:14 schreef Expert het volgende:
Dus de juiste kabels zitten bij mijn moederbord? (66/100 ondersteunend, Abit KG7) dat mijn mooie WD40GB/100 niet op
een 33 kabeltje moet aansluiten.
Hmmm... wat?!? Begrijp je zin niet helemaal moet ik zeggen. Ik heb alleen ervaring met Asus mobo's maar daar zitten altijd 2 IDE-kabels in de doos en een FDD-kabel. Bij mijn A7V266-E zat er iig 1 80-aderige IDE-kabel in de doos. Grote kans denk ik dat er bij die Abit van jou er toch ook 1 bij zit.

Verwijderd

Topicstarter
Dus ik heb alle middelen dan om mijn hdd op U-ATA100 te laten werken.
Dat wou ik even weten... dank u!
Pagina: 1