Toon posts:

geen beeld godverd... de godver

Pagina: 1
Acties:
  • 53 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo daar,

Bizar probleem: pc geeft geen beeld. Andere monitor geprobeerd, en 3 andere videokaarten (waarvan 1 pci kaart en 2 gloednieuwe videokaarten. Ten einde raad nieuw moederbord geprobeerd (hielp niet) nieuwe processor en zelfs een nieuwe kast. Geheugen vervangen en ook de harde schijf. Geprobeerd dus met een nieuwe opstelling, helemaal kaal met alleen een floppy drive eraan en een gloedniewe videokaart. Moederbord (gloednieuw dus) krijgt power want de fan draait van de cpu en lampjes branden. Zie ik iets heel doms over het hoofd???

• AlterEgo
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Op donderdag 27 december 2001 12:48 schreef medzjik het volgende:
... Zie ik iets heel doms over het hoofd??? ...
JA normale topictitel verzinnen :(

• xillius
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-01-2022
Op donderdag 27 december 2001 12:48 schreef medzjik het volgende:
Hallo daar,

Bizar probleem: pc geeft geen beeld. Andere monitor geprobeerd, en 3 andere videokaarten (waarvan 1 pci kaart en 2 gloednieuwe videokaarten. Ten einde raad nieuw moederbord geprobeerd (hielp niet) nieuwe processor en zelfs een nieuwe kast. Geheugen vervangen en ook de harde schijf. Geprobeerd dus met een nieuwe opstelling, helemaal kaal met alleen een floppy drive eraan en een gloedniewe videokaart. Moederbord (gloednieuw dus) krijgt power want de fan draait van de cpu en lampjes branden. Zie ik iets heel doms over het hoofd???
Ehhh... een nieuwe opstelling geprobeerd. Nou zo te horen is hier maar 1 klein probleem en dat ben jij. Negatieve straling ofzo, of misschien je ogen niet open.
Als je het hele systeem hebt vervangen dan moet het toch gewoon doen..... beetje onlogisch anders.

• The Bad Seed
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-08 08:42

The Bad Seed

Chaotic since 1983

Geeft je voeding wel voldoende vermogen?
Hoor je piepjes bij het opstarten?
Staat de jumper voor CMOS clear niet standaard op on?

Hail to the guardians of the watchtowers of the north

Verwijderd

[topic=331509]

volgende keer :
-normale topictitel
-niet schelden
-duidelijke je probleem beschrijven
-in het goede forum posten
-en je enter toets vaker gebruiken

dat was het wel denk ik :)

Dit topic is gesloten.