Sygate werkt hier opzich goed, alleen wanneer de server computer opnieuw opgestart wordt, heeft de client PC geen internet.. Het werkt pas weer wanneer sharing eerst stop en dan weer start gezet is.. Opzich geen groot probleem, maar wel lastig. Heb gezocht met de search en had wel iemand anders met het probleem gevonden, maar geen goede oplossing ervoor. Thuis werkt sygate (zelfde versie) wel gewoon goed zonder dit probleem.. Allebei de PC's hier draaien Windows 98.. iemand een idee
Heeeeeeel gek dat waneer je de server reset er geen internet meer is
Sorry maar dat is eerder normaal!!!!
Wat het verschil KAN zijn is dat bij het ene netwerk je werkt met een soort DHCP server en bij het andere netwerk met vaste IP adressen. Alhoewel je dan toch in dezelfde range zit weet ik niet hoe sygate er mee om gaat.
Wat het verschil KAN zijn is dat bij het ene netwerk je werkt met een soort DHCP server en bij het andere netwerk met vaste IP adressen. Alhoewel je dan toch in dezelfde range zit weet ik niet hoe sygate er mee om gaat.
If the world didn't suck, we would all fall off!!!
Knock knock... lezen dudeOp donderdag 27 december 2001 12:48 schreef MRic3 het volgende:
Heeeeeeel gek dat waneer je de server reset er geen internet meer is![]()
![]()
Sorry maar dat is eerder normaal!!!!
ik ken het probleem niet sorry.. maar je zegt win98.. dan geef ik daar de schuld aan.. ik heb in het verleden fijn met sygate gewerkt..... TOT ik winroute ontdekte
me nieuwe systeem: AMD64 3400 Newcastle - Asus k8V - 2x 512 corsair TWINX - 3200LL cas2 - Radeon 9600XT 256mb - 36gig WD Raptor SATA @ 10.000rpm - 120 gig Maxtor @ 7200 - en ik kon ook dvd's bakken zelfs. Nu een MacBook
Ook een heel sterke opbouwende reactie...Op donderdag 27 december 2001 12:49 schreef Begbie het volgende:
ik ken het probleem niet sorry.. maar je zegt win98.. dan geef ik daar de schuld aan.. ik heb in het verleden fijn met sygate gewerkt..... TOT ik winroute ontdekte
En ik heb het echt wel goed gelezen... wat is het verschil tussen server resetten en server opnieuw opstarten? Mijn opmerking blijft staan?
Hij bedoeld dat ie na het opstarten geen internet heeft op de client.Op donderdag 27 december 2001 13:52 schreef MRic3 het volgende:
[..]
Ook een heel sterke opbouwende reactie...![]()
![]()
![]()
(alhoewel ik die opmerking van win98 ondersteun)
En ik heb het echt wel goed gelezen... wat is het verschil tussen server resetten en server opnieuw opstarten? Mijn opmerking blijft staan?
Inderdaad.. Totdat je 'm weer handmatig op stop en start gezet hebt.. Maar thuis werk ik ook met Windows 98 (SE) en dat gaat gewoon prima.. opnieuw installeren heb ik al een keer geprobeert, maar dat maakte ook geen verschil..Op donderdag 27 december 2001 14:05 schreef BreadFan het volgende:
[..]
Hij bedoeld dat ie na het opstarten geen internet heeft op de client.
ooohhhwww... dus als de server computer uit staat (herstart) kan sygate server niet draaien en dan heeft hij ook geen beeld en geen internet... DUH, da's logisch!!!Op donderdag 27 december 2001 14:05 schreef BreadFan het volgende:
Hij bedoeld dat ie na het opstarten geen internet heeft op de client.
Na laatste keer, hoe staat sygate ingesteld op vaste IP adressen of met een DHCP server!!!! Laat mij raden, op het netwerk waar je dat probleem niet hebt staat het op vaste IP en op het netwerk waar je wel dat probleem hebt staat de DHCP server aan... sjek it en veel suc6 verder.
Trouwens, als het op je andere netwerkje werkt, neem dan daar de instellingen gewoon van over... nog simpeler
Pagina: 1