Ik heb comanche 4 geinstalleerd maar kan niet opstarten met singlelayer/multiplayer alleen de options/players/quick setup/exit zijn actief iemand een idee hoe dit kan ik kan dus wel het spel opstarten maar kom dan niet verder als het eerste beeld
Ja heb de update voledig gedaan de quick setup ook heb ook een piloot gekozen maar kan niet beginnen!
had ik ook met de warez versie. wie zoekt die vind!Op donderdag 27 december 2001 12:41 schreef m.tiehuis het volgende:
Ik heb comanche 4 geinstalleerd maar kan niet opstarten met singlelayer/multiplayer alleen de options/players/quick setup/exit zijn actief iemand een idee hoe dit kan ik kan dus wel het spel opstarten maar kom dan niet verder als het eerste beeld
hahahah ik heb hetzelfde probleem :-) ook warez versie
Zijn er mensen die deze regel lezen? Graag terugkoppeling gewenst (onopvallend)
valt nix te downloaden op die site hoorOp donderdag 27 december 2001 19:33 schreef Koeschaap het volgende:
http://205.134.182.35/release.php3?releaseid=39489
uche uche
die moet je hebben
Nee maar als je slim bent kan je alles vinden wat daar op staat.Op donderdag 27 december 2001 19:38 schreef Flyduck het volgende:
[..]
valt nix te downloaden op die site hoor
Verwijderd
Tja, dat heb je met de warez versie.
Er is wel een fix te vinden, 4090kb groot.
DEVC4112.RAR
Er is wel een fix te vinden, 4090kb groot.
DEVC4112.RAR
Hmmmm ik heb het nog steeds niet kunnen oplossen...Op zaterdag 29 december 2001 21:41 schreef m.tiehuis het volgende:
Dank je zat hem inderdaad in de crack
Hoi,
ik heb al de hele tijd aan het zoeken, maar zonder succes. Heeft iemand de file misschien en kan die em online zetten of naar mij sturen?
Alvast bedankt!!!
ik heb al de hele tijd aan het zoeken, maar zonder succes. Heeft iemand de file misschien en kan die em online zetten of naar mij sturen?
Alvast bedankt!!!
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()