Internetverbinding delen

Pagina: 1
Acties:

• eelcoo
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 26-08-2025
Ik wil binnenkort mijn internetverbinding op aan andere computer zetten, zodat deze ook op internet staat, en dan met een netwerkverbinding naar mijn computer. Nu wil ik dus de snelheid kunnen regelen zodat ik niet ineens drops heb als ik aan het gamen ben en de andere computer een pagina laadt. Ik wil dit softwarematig doen, dus niet dat ik een andere computer gebruik als server.

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Je wil het software matig doen maar niet via een server
:? :?

Ik begrijp hieruit dat je het via een router wil doen ?

Nou ik zou zeggen ik weet niet hoeveel mensen er op je netwerk zit maare als het alleen je pa is ofzow dan zou ik gewoon ff vriendelijk vragen of hij een uurtje niet wil inetten omdat je aan het gamen ben.

Verwijderd

Op donderdag 27 december 2001 12:24 schreef -=Eelco=- het volgende:
Ik wil dit softwarematig doen, dus niet dat ik een andere computer gebruik als server.
Dit is wel een beetje vreemd verhaal...
Software matig ? Dus m.b.v. een internetsharing utility
Niet een andere computer als server :? wat bedoel je daar mee ?
Als je een computer insteld als de internet server, betekend dat niet dat je deze niet kan gebruiken voor andere dingen.

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 14-08 10:53
No offence, maar volgens mij heb jij de klok horen luiden maar je weet niet hoe laat het is :)

Dit al es gelezen?

http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/309398/

DIT IS MIJN WEBSITE

Verwijderd

Op donderdag 27 december 2001 14:43 schreef havana het volgende:
No offence, maar volgens mij heb jij de klok horen luiden maar je weet niet hoe laat het is :)

Dit al es gelezen?

http://ikbeneenspammerd.nl :P :+
spam van jezelf dat mag niet :P
maar idd lees alle faq's ven netwerken enz eens door als het dan niet lukt dan weet ik t ook niet :D :+

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 14-08 10:53
Ik geloof overigens dat er weinig routing-proggies zijn waar je de bandbreedte kunt instellen...

DIT IS MIJN WEBSITE

• Marv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11-06 06:52
Op donderdag 27 december 2001 16:13 schreef havana het volgende:
Ik geloof overigens dat er weinig routing-proggies zijn waar je de bandbreedte kunt instellen...
Uit je FAQ:

Onder Linux zijn er nog veel meer (veelal gevorderde) mogelijkheden, die je kunt nalezen in de speciale afdeling van de NOS FAQ.

:)

"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George

Pagina: 1