Trust Televiewer 1600, waar te koop?

Pagina: 1
Acties:

• The Collector
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09-08 11:15
Ik ben dus op zoek gegaan naar de Trust Televiewer, waarvan ik nog in 't verre achterhoofd wist dat die o.a. bij Dixons te leveren was...
Toen had ik dus op de website gekeken, en ze leken een nieuwe te hebben, de 1600.
Ben dus effe bij o.a. dixons geweest om te vragen of ze die hadden, nee dus. Maar ze hadden de oude ook niet eens meer...

DUS, weet iemand waar die Trust Televiewer 1600 te koop is? en misschien of die uberhaupt al te koop is??

Wij danken U ;)

ps. 'k weet, er zijn wel enkele topics over, maar niet echt over de verkoop, of die dingen al/waar te koop zijn...

• The Collector
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09-08 11:15
Niemand die enig idee heeft over dit kastje?

Afbeeldingslocatie: http://www.trust.nl/_images/products/300/12560.jpg

• EmilneM
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15-09-2023
1600 weet ik niet.....heb hier wel de standaard trust televiewer liggen. kweet nie wat de verschillen zijn hoor maar deze functioneert ook goed....

kwaliteit is ietsje minder dan tv-out...s-video, composiet en rbg-video kabels zitten erbij

hij is te koop omdat ik nu een videokaart met tv-out heb. zeg het maar als je hem wilt

Verwijderd

ik heb zelf ook de oudere televiewer, ben er tevreden over..

een vriend van me heeft de 1600 geleend van iemand een keer, maar hij was er niet echt over te spreken...

• EmilneM
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15-09-2023
ik was er ook altijd tevreden over....maar hep nu geforce 2 tv-out........apparaatje is dus overbodig geworden dus verkoop ik hem maar.....

Verwijderd

heb 'm laatst bij de mediamax (nabij amsterdam Arena)gekocht maar ben er niet zo over te spreken. Het beeld op de tv is prima alleen het beeld op je monitor zuigt zwaar. Dwz dat deze flink wazig is. Volgens het boekje is het normaal dat je signaal iets minder is maar dit is belachelijk. Het broertje van dit ding, de gewone televiewer, heeft wat er betere kabels bij (volgens mij ligt het daar aan) maar heeft hetzelde probleem al is het minder erg dan met de 1600 versie.

Als je na de film je monitor wil gebruiken, moet je de vga kabel van de televiewer eruit halen en vervangen met de kabel van je monitor voordat je kunt computeren. Niet echt goed voor de uitgang van je videokaart dacht ik zo.

Ik heb de mijne dus terug gebracht en kijk weer gewoon films op mijn monitor totdat ik wat beters gevonden heb ;( .

Verwijderd

ik heb hem nu ook en ik ben er zeer over tevreden.

maar ik gebruik hem ook op xtra videokaart gewoon 8mb pci-tje en vloeiend hoor!!

zelfs divx fullscreen!!
dus nu niet meer dual screen maar triple screen met tv!!

trust televiewer 1600 rulez
Pagina: 1