neutraal?

Pagina: 1
Acties:

• CXNeXo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:24

CXNeXo

This behavior is by design.

Topicstarter
Dit bericht zette me toch wel even aan het denken over Sinterklaas.
Als "voorbeeld" van het forum gaan veel mensen op jou af.Vooral de beginners onders ons krijgen door deze post een slechte mening over de Kyro.

------------------------------------------------------------
STMicroelectronics (Kyro)

De Kyro is een beetje vergelijkbaar met de Viper II (S3 Savage 2000). Een goede chip alleen hele slechte en instabiele drivers. De Kyro II is een beetje een rare vogel in GPU land. Heel soms sneller dan een GeForce 3 en ook wel eens langzamer dan een TNT2. De Kyro II profiteert heel erg van hoge cpu snelheden. Dit is vooral te wijten aan het feit dat de Kyro II geen TnL ondersteund. De dit jaar aangekondigde Kyro III, waar we niets meer van horen trouwens, doet dit wel. Op papier is de Kyro II een leuke GPU voor erg weinig euro's, maar in de praktijk durven weinig videokaartenbakkers de gok aan. De drivers laten zwaar te wensen over en consumenten gaan toch eerder voor een merk wat ze wel goed kennen. Hercules heeft een aantal kaarten met Kyro GPU in haar assortiment, maar de verkoop daarvan is niet echt goed te noemen.
------------------------------------------------------------
1.Een goede chip alleen hele slechte en instabiele drivers.
* Sorry?Heb je zelf een Kyro? De drivers zijn geen punt,goed ontwikkeld.
De TV-Out is wel wazig, maar verder zijn het prima drivers.
Ook leuk is de overclock funktie meegenomen in de driver.

2.Heel soms sneller dan een GeForce 3 en ook wel eens langzamer dan een TNT2.
*Hoe goed ben jij geinformeerd over deze kaart?
Lees wat meer revieuws en benchmarks voordat je dit soort dingen klakkeloos post.

3.Op papier is de Kyro II een leuke GPU voor erg weinig euro's, maar in de praktijk durven weinig videokaartenbakkers de gok aan
* Hmmz, zijn toch nog een hoop die ze bakken hoor, oke, niet zoveel als bij de geforce, maar toch.

Ik ga me hier verder ook niet meer druk om maken, hoop dat je dit serieus neemt en niet het gevoel heb dat ik je de grond in wil trappen ofzo... wou alleen me even mening uiten

Ik zie uit naar je reply

Coolertje

MCSE on Windows 2003 & VMware Certified Professional

• justmental
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

justmental

my heart, the beat

[topic=357641/1/50]

Heb je er zelf een?
Kun je jezelf dan neutraal noemen?

Who is John Galt?

Verwijderd

* Sorry?Heb je zelf een Kyro? De drivers zijn geen punt,goed ontwikkeld.
De TV-Out is wel wazig, maar verder zijn het prima drivers.
Ook leuk is de overclock funktie meegenomen in de driver.
[search=kyro]
Ik zie daar erg veel problemen met die kaart. En over het algemeen komen er aardig wat probleemtopics langs in V&B terwijl relatief weinig mensen een Kyro hebben
*Hoe goed ben jij geinformeerd over deze kaart?
Lees wat meer revieuws en benchmarks voordat je dit soort dingen klakkeloos post.
De eerste review die ik pak :
http://www.anandtech.com/showdoc.html?i=1435&p=11
http://www.anandtech.com/showdoc.html?i=1435&p=12
http://www.anandtech.com/showdoc.html?i=1435&p=14

Ik kan er nog meer zoeken, maar daar komt hetzelfde resultaat uit.

Ik wil met die regel zeggen dat de perfomance enorm wisselt.
* Hmmz, zijn toch nog een hoop die ze bakken hoor, oke, niet zoveel als bij de geforce, maar toch.
Powercolor, Club3d en Hercules, meer komen er zo snel niet in me op. Hercules is eigenlijk het enige A-Merk wat Kyro heeft.
Ik ga me hier verder ook niet meer druk om maken, hoop dat je dit serieus neemt en niet het gevoel heb dat ik je de grond in wil trappen ofzo... wou alleen me even mening uiten
Ik neem dit serieus ja, ik hoor graag de mening van iemand (mits goed onderbouwd :) en dat is het nu)