Is er een probleem dan met CS onder XP ? Nee toch, nog niet gezien in ieder geval. (Speel al een paar maanden met XP )....
ik kan maar 1 spel spelen met counterstrike.
als er dan een nieuw level wordt geladen duurt het 5 min. en dan nog steeds nix, nog steed loading op het scherm.
als ik tijdens een spel eruit ga en naar een andere server ga dan blijft ie ook hangen.
kan het spel, niet afsluiten, poweroff->chkdisk bij volgende boot.
:'(:'(
als er dan een nieuw level wordt geladen duurt het 5 min. en dan nog steeds nix, nog steed loading op het scherm.
als ik tijdens een spel eruit ga en naar een andere server ga dan blijft ie ook hangen.
kan het spel, niet afsluiten, poweroff->chkdisk bij volgende boot.
:'(:'(
wat is de oplossing dan?Op donderdag 27 december 2001 12:06 schreef Marc00 het volgende:
Ja die is er al lang en wat is jouw probleem?
Verwijderd
je bent wel gulzig met de info! Wat voor systeem heb je verder? Wat voor videokaart enzo?
Probeer eens nieuwe drivers voor je videokaart etc. etc.
Dit is iig geen standaart CS-XP probleem, ik vraag me dan ook sterk af waarom dit topic niet direct op slot gegooid is.
-je begint met een vage topictitel
-je geeft 0,0 info, en denkt dat wij dan weten wat je bedoeld?
vaag figuur
Probeer eens nieuwe drivers voor je videokaart etc. etc.
Dit is iig geen standaart CS-XP probleem, ik vraag me dan ook sterk af waarom dit topic niet direct op slot gegooid is.
-je begint met een vage topictitel
-je geeft 0,0 info, en denkt dat wij dan weten wat je bedoeld?
vaag figuur
Verwijderd
Ey kweet niet hoor, ik heb wel een probleem, en nou moet ik een war spelen alleen sinds ik XP heb heb ik ping van 300-700, ik hoorde dat dit meerdere keren voorkomt.. weet iemand wat hiertegen te doen is? ik heb geen chello dus daar ligt et niet aan (
)
Verwijderd
da's weer een heel ander probleem,
en jammer voor je dat je geen chello hebt! ik heb namelijk altijd ping 50 met CS, zit jij toch net ff iets boven met je MXSTREAM

(ik zou bijna kei hard muhahaha zeggen, maar doe het toch maar niet)
en jammer voor je dat je geen chello hebt! ik heb namelijk altijd ping 50 met CS, zit jij toch net ff iets boven met je MXSTREAM
(ik zou bijna kei hard muhahaha zeggen, maar doe het toch maar niet)
Verwijderd
grr.. schiet ik veel mee op, weet ik nog steeds niet wat ik ertegen moet doen.. die war begint over 15 minute
Verwijderd
chello nemen
lees de FAQ's en gebruik de search eens..
edit:
[topic=363744/1/40]
schoot het niet op?
[topic=363744/1/40]
schoot het niet op?
lees de FAQ's en gebruik de search eens..
Verwijderd
of zet je internerd connection firewall uit (m000
)
en vergeet vooral niet dat je drivers had moeten installen
en dat je in opengl moet spelen
en dat je de refreshrate patch niet moet installeren (dan speel je wel in 100 hz maar wel met zonder werkende besturing, dát is "het" CS - XP probleem )
enne
als je war over 15 minuten is en je hebt geen werkende pc dan ga je op een FORUM kijken?
zou je niet icq probren?
en vergeet vooral niet dat je drivers had moeten installen
en dat je in opengl moet spelen
en dat je de refreshrate patch niet moet installeren (dan speel je wel in 100 hz maar wel met zonder werkende besturing, dát is "het" CS - XP probleem )
enne
als je war over 15 minuten is en je hebt geen werkende pc dan ga je op een FORUM kijken?
PII celeron 333
128 mb geheugen
matrox g100 8 mb (alleen software)
Windows XP
is wel een standaard probleem want halflife heeft problemen met XP en CS is een onderdeel van HL.
0.0 informatie -> beter lezen ik heb het hele probleem uitgelegd is toch niet echt 0.0
128 mb geheugen
Windows XP
is wel een standaard probleem want halflife heeft problemen met XP en CS is een onderdeel van HL.
0.0 informatie -> beter lezen ik heb het hele probleem uitgelegd is toch niet echt 0.0
Verwijderd
Luitjes,
Speel zelf weer regelmatig CS v1.3 onder Win XP en heb geen problemen. Laden gaat als een speer zoals het onder Win 2K was.
Wat ik kan adviseren is de services van XP te tweaken. Scheelt al een hoop aan onnodige gebruik van resources. Op het net staan her en der tweakguides mbt services. (ZOEK ZOEK!)
Eniewee, zet voor de grap de service "Background intelligent transfer service" uit (startup type op manual zetten!). Bij mij zorgde deze service om de 2-3 seconden voor een behoorlijke vertraging. Mijn systeem ging regelmatig schokken, nu deze service uit staat werkt het weer lekker soepel.
suc6 ermee
Speel zelf weer regelmatig CS v1.3 onder Win XP en heb geen problemen. Laden gaat als een speer zoals het onder Win 2K was.
Wat ik kan adviseren is de services van XP te tweaken. Scheelt al een hoop aan onnodige gebruik van resources. Op het net staan her en der tweakguides mbt services. (ZOEK ZOEK!)
Eniewee, zet voor de grap de service "Background intelligent transfer service" uit (startup type op manual zetten!). Bij mij zorgde deze service om de 2-3 seconden voor een behoorlijke vertraging. Mijn systeem ging regelmatig schokken, nu deze service uit staat werkt het weer lekker soepel.
suc6 ermee
Verwijderd
een pII celeron? die's nieuw!Op zaterdag 29 december 2001 14:48 schreef ottjes het volgende:
PII celeron 333
128 mb geheugen
Windows XP
verder begin je met: CS - XP oplossing en dan, is er die?
blaatpaal
Verwijderd
dat zilvergrijze, vierkante ding met zo'n boogje heh, die kreeg ik vroeger nog wel eens om mn oren geslingerd met topics als "post hier de lengte van je penis" in harde waren (vond m zelf wel leuk eignelijk)
kan dr hier ook zo'n ding bij?
kan dr hier ook zo'n ding bij?
allemaal mensen met een grote mon hier en niemand die een oplossing kan geven.
Hou dan je mond liever als je het niet weet.
Hou dan je mond liever als je het niet weet.
Pagina: 1