empire eart ziet er mooi uit maar is dat nou echt zo handig om een strategie game om te zetten in een 3d beeld. ik hou het volgens mij liever op 2d.
Je moet mee met de tijd en EE is een goed spel die alleen maar voordeel heeft met 3D
The devil is in the details.
Verwijderd
Empire earth heeft best wel een 2D feel nog bij het spelen, je kunt alleen inzoomen enzo. Maar ik vind het mooier, en bij het spelen heb je er echt geen last van hoor.
Verwijderd
Vind het persoonlijk wel leuk dat 3D bij EE, maar nuttig nou, nee. heb het spel een paar keer gespeeld, RTS kan mij niet zo echt boeien, en tenzij je echt niks te doen hebt zoals bv in het begin, beetje naar jagende civie's en scoutende hondjes kijken enzo, heb je er weinig aan, want echt een overzicht heb je niet als je ingezoomd bent.
Verwijderd
Ik vind het idd niet echt nodig; je kunt niet ronddraaien (toch
dat hadden ze er toch uitgehaald?) maar het is wel leuk om te zien (als je inzoomt) hoe ze bijv. Caesar met een lauwerkrans hebben gemaakt, of hoe ze die bewegingen gedetailleerd hebben gemaakt. Maar voor de rest heeft het geen nut.
Verwijderd
zo kan je door blijven zeuren dat de graphics geen nut hebben,
maar dat is wel zo, want het verhoogt de gameplay, en anders zou EE niet mee kunnen komen met zijn tijd
imho ofcourse
maar dat is wel zo, want het verhoogt de gameplay, en anders zou EE niet mee kunnen komen met zijn tijd
imho ofcourse
em? je kan wel ronddraaien....
-=[Terminator]=- R3doxNL Anahka#2910 Specs. 16x LONGi LR4-72HPH-455M (7280 Wp) Oost/West (-85°/95°,13°) op 8x APS DS3-L. ID.3 First Plus. Zappi v2.1. Daikin 3MXM40A met CTXM15R, FTXM20R en FTXM35R.
whahahahahOp donderdag 27 december 2001 15:02 schreef Termy het volgende:
em? je kan wel ronddraaien....
The devil is in the details.
Pagina: 1