lees dit en zie wat ik bedoel...ik krijg een -1, (trol??) terwijl die andere een 0 krijgen terwijl ze het over geheel andere dingen hebben..dit komt trouwens uit deze topic: http://www.tweakers.net/nieuws.dsp?ID=12776
kijk vooral de onderste post...Gemodereerd?
Gepost door superkoetje Dinsdag 22 Augustus 2000 - 00:05 Score: -1 (Troll)
oke oke....producten maken die service packs nodig hebben van 80 mb is een ding....maar je klanten die dan ooknog laten downloaden met 4 kbps is gewoon...."NAAR"
Gepost door Hillie Dinsdag 22 Augustus 2000 - 00:07 Score: 0 (Off-topic)
Ahhh... Anton... onze nieuwe 1e jaars BIT, was het niet? Geestig, tegenwoordig ook campusnerd links .
Nou, je zult mij nog vaak genoeg zien. Ik ben een van de zaalassistenten in de practicumzalen. Diegene met geblondeerd haar, sik en dikke vette zwarte bril
Zolang je geen koffie achter de pc's drinkt en geen spelletjes speelt ben ik je vriend
Gepost door Cookie Dinsdag 22 Augustus 2000 - 00:15 Score: 0 (Off-topic)
Een geblondeerde vriend met sik en vette zwarte bril die geen spelletjes speelt? Brrrr..... ben ik ff blij dat ik een andere studie gedaan heb
Gepost door Hillie Dinsdag 22 Augustus 2000 - 00:46 Score: 0 (Gemodereerd)
Hehehehe..... alleen in die zaal speel ik geen spelletjes, ik moet ook het goede voorbeeld geven Thuis is het wat anders..... Laatst toch maar Unreal Tournament gekocht..... 50 piekies bij freerecordshop, dus dat was te doen.
kijk vooral de onderste post...Gemodereerd?
Gepost door superkoetje Dinsdag 22 Augustus 2000 - 00:05 Score: -1 (Troll)
oke oke....producten maken die service packs nodig hebben van 80 mb is een ding....maar je klanten die dan ooknog laten downloaden met 4 kbps is gewoon...."NAAR"
Gepost door Hillie Dinsdag 22 Augustus 2000 - 00:07 Score: 0 (Off-topic)
Ahhh... Anton... onze nieuwe 1e jaars BIT, was het niet? Geestig, tegenwoordig ook campusnerd links .
Nou, je zult mij nog vaak genoeg zien. Ik ben een van de zaalassistenten in de practicumzalen. Diegene met geblondeerd haar, sik en dikke vette zwarte bril
Zolang je geen koffie achter de pc's drinkt en geen spelletjes speelt ben ik je vriend
Gepost door Cookie Dinsdag 22 Augustus 2000 - 00:15 Score: 0 (Off-topic)
Een geblondeerde vriend met sik en vette zwarte bril die geen spelletjes speelt? Brrrr..... ben ik ff blij dat ik een andere studie gedaan heb
Gepost door Hillie Dinsdag 22 Augustus 2000 - 00:46 Score: 0 (Gemodereerd)
Hehehehe..... alleen in die zaal speel ik geen spelletjes, ik moet ook het goede voorbeeld geven Thuis is het wat anders..... Laatst toch maar Unreal Tournament gekocht..... 50 piekies bij freerecordshop, dus dat was te doen.