CS1X synthesizer: waar kopen?

Pagina: 1
Acties:

• pjonk
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 29-12-2025
Hallo allemaal,

Ik ben van plan om een Yamaha CS1X synthesizer te gaan kopen. Aangezien ik vlakbij Alkmaar woon wil ik daar eens gaan kijken?
Kan iemand mij adviseren bij welke muziek zaak ik deze synthesizer het beste zou kunnen kopen?

It’s nice to be important but it’s more important to be nice

Verwijderd

moved NSTM >> AVH

Verwijderd

Op donderdag 27 december 2001 11:45 schreef JonkieXL het volgende:
Kan iemand mij adviseren bij welke muziek zaak ik deze synthesizer het beste zou kunnen kopen?
tja, bij die waar hij het goedkoopst is toch? :) als je al weet welke synth je gaat kopen, lijkt het me dat je alleen nog wat winkels bij jou in de buurt hoeft te bellen voor een prijsvergelijking

heb je trouwens al 2e-hands naar een cs1x gezocht?

• BurningSheep
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-05 22:13
da's alweer een oudje ;) op marktplaats.nl kan je 'm 2e hands krijgen voor zo'n 7 a 800 gulden

Verwijderd

waarom zou je nog zo'n oud rotding willen hebben?
alleen als masterkeyboard is ie nog bruikbaar lijkt mij...

maar goed, jouw keuze.
2e hands lijkt me inderdaad de beste oplossing, e-bay of marktplaats ofzo. anders is dirk witte ook wel een goedkope winkel [a'dam] www.dirkwitte.nl

als je op zoek bent naar de geluiden uit de 1x [hetgeen me onwaarschijnlijk lijkt] kan je denk ik beter een AN1x kopen of een de SW1000x geluidskaart, waar meer [en betere] geluiden in zitten.

• pjonk
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 29-12-2025
Ik denk dat ik inderdaad het best op zoek kan gaan naar een 2e hands. Eigenlijk was ik eerst alleen op zoek naar een MIDI keyboard. Maar aangezien je voor eem beetje meer geld een oud synthesizertje kan kopen leek me dat een veel beter plan.

It’s nice to be important but it’s more important to be nice

Verwijderd

als je op zoek bent naar een masterkeyboard [of midi-keyboard, hoe je het ook noemt] is de cs1x wel okee.

zelf heb ik een evolution mk-149, van de makers van de hammond orgels. dat is echt een betrouwbare unit, stevig en met alle handige programmeringsmogelijkheden die een masterkeyboard dient te hebben.

je kan natuurlijk ook nog kijken naar de roland a-serie, voor de iets duurdere, iets luxere modellen.

Verwijderd

Gewoon naar Cyan_Circle luisteren. :)

Verwijderd

heh heh heh

ja...

• Insanergy
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-11-2025
De CS1X wordt niet meer gemaakt (AN1X ook niet)
Je zult er dus echt tegenaan moeten lopen.... (Poppeliers.nl?)

2e hands lijkt me de beste optie.. 500 a 600 piek, meer echt niet! Zo byzonder is die bak nou ook weer niet..

CS2X wordt trouwens nog wel gemaakt! :)

But I thought YOU did the backups...

Pagina: 1