Zo snel een slotje ????

Pagina: 1
Acties:

• P.B.
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Ik stel een serieuze vraag in het juiste forum, en dan na een par minuten een slotje :( Met doorverwijzing naar het UBB forum...

Ik vraag het hier omdat ik hier lekker op GoT met bekende mensen en vertrouwde taal (Nederlands) zit.

Waarom ? Zijn we nu opeens ZO streng geworden op GoT ?

Topic: [topic=362213]

• wasigh
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

wasigh

wasigh.blogspot.com

Op donderdag 27 december 2001 11:34 schreef prenobe het volgende:
Ik stel een serieuze vraag in het juiste forum, en dan na een par minuten een slotje :( Met doorverwijzing naar het UBB forum...

Ik vraag het hier omdat ik hier lekker op GoT met bekende mensen en vertrouwde taal (Nederlands) zit.

Waarom ? Zijn we nu opeens ZO streng geworden op GoT ?

Topic: [topic=362213]
Ja zo streng zijn we, alles wat je makkelijk op kunt zoeken hoort niet thuis op GoT. Als je lekker wilt kletsen moet je in de HK zijn.
Verder is het in het verkeerde forum gepost.

Verwijderd

waar leg je de grens dan?
problemen met windows zijn bijna altijd ook wel op te lossen door de MS helpdesk te bellen. En zo is het bijna overal mee...

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19:24
Had ie maar in W*G moeten posten.

• P.B.
  • Niet online
Op donderdag 27 december 2001 11:38 schreef wasigh het volgende:

[..]

Ja zo streng zijn we, alles wat je makkelijk op kunt zoeken hoort niet thuis op GoT. Als je lekker wilt kletsen moet je in de HK zijn.
Verder is het in het verkeerde forum gepost.
Ik heb gezocht, maar ik kon het niet vinden.
Ik wil graag duidelijk maken dat ik niet in een techforum kom om lekker gezellig te kletsen
En het is naar mijn mening niet het verkeerde forum, aangezzien je in de source van ubb moet gaan veranderen.

• Nielsz
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Op donderdag 27 december 2001 11:44 schreef Koeschaap het volgende:
problemen met windows zijn bijna altijd ook wel op te lossen door de MS helpdesk te bellen. En zo is het bijna overal mee...
Snap jij uberhaubt waar het P&W forum voor is?
Dat is een forum waar je problemen kan voorleggen als je aan het programmeren bent. Het is geen forum waar je als je een script download, je hem hier kan laten configgen ofzo.
Als dat al op dit forum zou mogen, dan zou het nog steeds in SA oid moeten. Wat heeft het nou met Programmeren te maken :?

• Dennis
Op donderdag 27 december 2001 11:47 schreef Nielsz het volgende:
Dat is een forum waar je problemen kan voorleggen als je aan het programmeren bent. Het is geen forum waar je als je een script download, je hem hier kan laten configgen ofzo.
Als dat al op dit forum zou mogen, dan zou het nog steeds in SA oid moeten. Wat heeft het nou met Programmeren te maken :?
LOL @ Nielsz !! :D :D

• wasigh
  • Niet online

wasigh

wasigh.blogspot.com

Op donderdag 27 december 2001 11:46 schreef prenobe het volgende:

[..]

Ik heb gezocht, maar ik kon het niet vinden.
Ik wil graag duidelijk maken dat ik niet in een techforum kom om lekker gezellig te kletsen
En het is naar mijn mening niet het verkeerde forum, aangezzien je in de source van ubb moet gaan veranderen.
Een stylesheet veranderen is nog steeds webdesign imo hoor.
En ik denk dat ik dat iets beter weet als jij wat waar hoord denk je niet?

Verwijderd

Op donderdag 27 december 2001 11:47 schreef Nielsz het volgende:

[..]

ik reageerde op wasigh

• wasigh
  • Niet online

wasigh

wasigh.blogspot.com

Op donderdag 27 december 2001 11:44 schreef Koeschaap het volgende:
Iedereeen die regelmatig in P&W komt weet waar die grens ligt.

• P.B.
  • Niet online
Op donderdag 27 december 2001 11:49 schreef wasigh het volgende:

[..]

Wil je m dan moven naar de juiste plek (WG) en weer open zetten ? Bedankt.

• wasigh
  • Niet online

wasigh

wasigh.blogspot.com

Op donderdag 27 december 2001 11:50 schreef Koeschaap het volgende:

[..]

ik reageerde op wasigh
Ja en? ik ben niets meer als andere P&W gebruiker hoor omdat ik topics kan sluiten.

Nielsz is een vaste bezoeker van P&W en weet waar die over praat. Als je iets persoonlijks met mij uit te praten hebt moet je dat niet via LA doen...

• Nielsz
  • Niet online
Op donderdag 27 december 2001 11:48 schreef dennisdotcom het volgende:

[..]

LOL @ Nielsz !! :D :D
YW :)
Op donderdag 27 december 2001 11:50 schreef Koeschaap het volgende:

[..]

ik reageerde op wasigh
Sorry, de volgende keer als ik een vraag stel, zet ik er ook meteen bij van wie ik antwoord wil hebben, en van wie niet.

• wasigh
  • Niet online

wasigh

wasigh.blogspot.com

Op donderdag 27 december 2001 11:52 schreef prenobe het volgende:

[..]

Wil je m dan moven naar de juiste plek (WG) en weer open zetten ? Bedankt.
Nope,

ik kan hem wel verplaatsen maar dan krijg je in W&G een slotje. Dit is zo basic (en het antwoord is allang gegeven)

• P.B.
  • Niet online
Op donderdag 27 december 2001 11:54 schreef wasigh het volgende:

[..]

Nope,

ik kan hem wel verplaatsen maar dan krijg je in W&G een slotje. Dit is zo basic (en het antwoord is allang gegeven)
Ok ik leg me erbij neer. Afgehandeld, deze kan ook op slot.

• Dennis
Op donderdag 27 december 2001 11:52 schreef Nielsz het volgende:
Sorry, de volgende keer als ik een vraag stel, zet ik er ook meteen bij van wie ik antwoord wil hebben, en van wie niet.
Dan sluit je mij misschien wel uit :'(

• P.B.
  • Niet online
Op donderdag 27 december 2001 11:55 schreef dennisdotcom het volgende:

[..]

Dan sluit je mij misschien wel uit :'(
LOL

• wasigh
  • Niet online

wasigh

wasigh.blogspot.com

hou het een beetje ontopic of ga naar de hk jongens

• P.B.
  • Niet online
Op donderdag 27 december 2001 11:54 schreef prenobe het volgende:

[..]

Ok ik leg me erbij neer. Afgehandeld, deze kan ook op slot.
/Ontopic

Verwijderd

Ik ben even niet helemaal duidelijk denk ik,
In mijn 1e post reageerde ik op wasigh en niet omdat hij mod is en ik heb ook helemaal niks tegen hem ofzo? (Hoe kom je daarbij?) zal wel beetje slecht geformuleerd hebben, sorry. en tegen nielsz: Ik dacht dat jij zo op mijn post reageerde omdat je dacht dat ie als een reactie op prenobe was. Dus was misverstandje van mij.
Mijn Excuses

• Nielsz
  • Niet online
Op donderdag 27 december 2001 12:00 schreef Koeschaap het volgende:
Mijn Excuses
:*

mijn posts komen ook niet altijd even subtiel om de hoek zeilen :)

Verwijderd

Op donderdag 27 december 2001 12:03 schreef Nielsz het volgende:

[..]

:*

mijn posts komen ook niet altijd even subtiel om de hoek zeilen :)
ik wil hier met niemand ruzie maar dan is het voor mij in orde alleen snap ik niet waarom wasigh denkt dat ik iets tegen hem heb :?

• wasigh
  • Niet online

wasigh

wasigh.blogspot.com

Op donderdag 27 december 2001 12:06 schreef Koeschaap het volgende:

[..]

ik wil hier met niemand ruzie maar dan is het voor mij in orde alleen snap ik niet waarom wasigh denkt dat ik iets tegen hem heb :?
nee, dat denk heb ik niet. Ik zei alleen dat als je iets met mij persoonlijk te bespreken hebt dat je dat dan niet in LA moet doen.
Als je iets posts in LA dan kun je erop wachten dat andere mensen gaan reageren.

Verwijderd

Op donderdag 27 december 2001 12:09 schreef wasigh het volgende:

[..]

nee, dat denk heb ik niet. Ik zei alleen dat als je iets met mij persoonlijk te bespreken hebt dat je dat dan niet in LA moet doen.
Als je iets posts in LA dan kun je erop wachten dat andere mensen gaan reageren.
Het was niet persoonlijk tegen jou bedoeld, ik bedoelde dat mijn reply op jouw post was en niet op die van de topicstarter om het even te verduidelijken. Maar das dus verkeerd uitgepakt en ik hoop dat het nu duidelijk en opgelost is

• justmental
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

justmental

my heart, the beat

Op donderdag 27 december 2001 11:49 schreef wasigh het volgende:
[wederom offtopic]

[taalpuristische modus]
beter weet dan, hoort
[/taalpuristische modus]

IMHO mag het best een onsje vriendelijker.

Zo te zien had de beste man het idee dat zijn probleem mogelijk via het aanpassen van de ubb source te realiseren was, dus er was geen kwade opzet in het spel.

Geen reden voor zo'n botte 'uit de hoogte' reactie.
[/wederom offtopic]

Who is John Galt?

Verwijderd

Op donderdag 27 december 2001 11:38 schreef wasigh het volgende:

[..]

Ja zo streng zijn we, alles wat je makkelijk op kunt zoeken hoort niet thuis op GoT.
Zo kun je dus net zo goed helemaal naar een ander forum gaan :Z

• P.B.
  • Niet online
Mm ik zie dat andere mensen denk wat ik denken, wasigh is vandaag met het verkeerde been uit bed gestapt :P Maarre jogens, dit is afgehandeld, niet steeds het topic omhoog kicken. Tnx.

• D2k
  • Laatst online: 18-11 16:53

D2k

Op donderdag 27 december 2001 13:16 schreef prenobe het volgende:
Mm ik zie dat andere mensen denk wat ik denken, wasigh is vandaag met het verkeerde been uit bed gestapt :P
noopz helemaal niet zelfs. Hij heeft gewoon gelijk volgens de regels die in P&W gelden
Maarre jogens, dit is afgehandeld, niet steeds het topic omhoog kicken. Tnx.
mij best :)

Doet iets met Cloud (MS/IBM)

• wasigh
  • Niet online

wasigh

wasigh.blogspot.com

Op donderdag 27 december 2001 13:16 schreef prenobe het volgende:
Mm ik zie dat andere mensen denk wat ik denken, wasigh is vandaag met het verkeerde been uit bed gestapt :P Maarre jogens, dit is afgehandeld, niet steeds het topic omhoog kicken. Tnx.
wel frappant dat dat allemaal reacties zijn van mensen die nooit in P&W komen.

Mijn andere opmerking was niet uit de hoogte bedoeld, ik kan er alleen niet tegen als mensen die 3 keer in P&W gepost hebben mij komen vertellen wat ik moet doen en niet doen.

Het enige wat ik doe is de regels volgen, en mijn beslissing onderbouwen. Als je vindt dat ik het als mod niet goed doe, dan zou ik een mailtje stuur bemiddelaar@tweakers.net

p.s. iedereen die mij een beetje kent weet dat NL's niet mijn sterkste kant is. Je hoeft me niet op taal en/of spel fouten te wijzen ik weet dat ik die maak.

Verwijderd

Ik vind ook dat er om belachelijke redenen topics worden dicht gegooit.

• Rob
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

Rob

Op donderdag 27 december 2001 14:17 schreef wasigh het volgende:

[..]

wel frappant dat dat allemaal reacties zijn van mensen die nooit in P&W komen.
Waar baseer je dat op? misschien zitten er een boel lurkers tussen.
Mijn andere opmerking was niet uit de hoogte bedoeld, ik kan er alleen niet tegen als mensen die 3 keer in P&W gepost hebben mij komen vertellen wat ik moet doen en niet doen.
Wel eens van opbouwende kritiek gehoord? Wie zegt dat je het op moet volgen? Maar je kunt er wel van leren
Het enige wat ik doe is de regels volgen, en mijn beslissing onderbouwen. Als je vindt dat ik het als mod niet goed doe, dan zou ik een mailtje stuur bemiddelaar@tweakers.net

p.s. iedereen die mij een beetje kent weet dat NL's niet mijn sterkste kant is. Je hoeft me niet op taal en/of spel fouten te wijzen ik weet dat ik die maak.
Je bent een komma vergeten >:)

In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...

• mbravenboer
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-11 01:34
Volgens mij hebben een hoop personen niet helemaal door dat GoT (en fora in het algemeen) bedoeld is om leuk en gezellig over je hobby of vakgebied te praten.

Het is niet bedoeld als plaats om te etteren, te vervelen, ruzie te maken, de grenzen te verkennen of wat dan ook.

Probeer het gewoon eens gezellig te houden en probeer er aan te denken dat moderators ervoor moeten zorgen dat het gezellig blijft. Ze zijn er niet om jou te pesten, maar om de personen die jouw plezier op GoT verpesten te pesten :) .

Blog, Stratego/XT: Program Transformation, SDF: Syntax Definition, Nix: Software Deployment

Verwijderd

Hmm alles dicht... nee hoor alleen is de goede Sint idd wel wat streng, maar met als doel ( heiligt dit de middelen ? ) een minder vervuild forum van een hoger niveau. Om zeep helpen is imo niet de bedoeling. Maar het is idd niet leuk om te zien dat je topic op slot gaat. Als het goed is, is dit van voorbijgaande aard, zodra het niveau is gestegen.

Of misschien proberen ze om zich teveel vast te houden aan zoals het vroeger was. Wie zal het zeggen .. ?

• Rob
  • Niet online

Rob

Op donderdag 27 december 2001 22:35 schreef mbravenboer het volgende:
Volgens mij hebben een hoop personen niet helemaal door dat GoT (en fora in het algemeen) bedoeld is om leuk en gezellig over je hobby of vakgebied te praten.

Het is niet bedoeld als plaats om te etteren, te vervelen, ruzie te maken, de grenzen te verkennen of wat dan ook.

Probeer het gewoon eens gezellig te houden
Groot gelijk!!
en probeer er aan te denken dat moderators ervoor moeten zorgen dat het gezellig blijft. Ze zijn er niet om jou te pesten, maar om de personen die jouw plezier op GoT verpesten te pesten :) .
Ja, maar soms wordt er te overdreven moddergegeten, de users mogen de moderator daar dan toch wel op wijzen.

In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...

• mbravenboer
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-11 01:34
-Rob-: Waar baseer je dat op? misschien zitten er een boel lurkers tussen.
Misschien, misschien, maar dat is helemaal niet relevant.

Wasigh doet zijn best om basis van de regels P&W gezellig te houden. De mensen die de een constructieve bijdrage aan P&W leveren zouden eventueel directe opmerkingen op zijn beleid kunnen hebben. Lurkers leveren geen bijdrage en zijn daarom ook niet zo relevant. Het is opvallend dat regelmatige posters in P&W geen opmerkingen hebben. Vind je ook niet?

Zie wasigh niet zo als boeman. Hij doet gewoon zijn best. Als je het niet eens bent met het beleid ga je een normale discussie aan, die niet persoonlijk gericht is, of mail je de bemiddelaar :) .

Blog, Stratego/XT: Program Transformation, SDF: Syntax Definition, Nix: Software Deployment

• Rob
  • Niet online

Rob

Op donderdag 27 december 2001 22:41 schreef mbravenboer het volgende:

[..]

Misschien, misschien, maar dat is helemaal niet relevant.

Wasigh doet zijn best om basis van de regels P&W gezellig te houden. De mensen die de een constructieve bijdrage aan P&W leveren zouden eventueel directe opmerkingen op zijn beleid kunnen hebben. Lurkers leveren geen bijdrage en zijn daarom ook niet zo relevant. Het is opvallend dat regelmatige posters in P&W geen opmerkingen hebben. Vind je ook niet?
Misschien zijn ze niet op de hoogte van deze thread (te druk met posten in P&W :))
Zie wasigh niet zo als boeman. Hij doet gewoon zijn best. Als je het niet eens bent met het beleid ga je een normale discussie aan, die niet persoonlijk gericht is, of mail je de bemiddelaar :) .
Ik spreek wasigh er ook niet persoonlijk op aan, ik probeer iedereen er op wijzen dat er lurkers zijn

• Nielsz
  • Niet online
Op donderdag 27 december 2001 22:47 schreef -Rob- het volgende:

[..]

Misschien zijn ze niet op de hoogte van deze thread (te druk met posten in P&W :))
* Nielsz zwaait *

;)

Maar ik ben het eens met mbravenboer, diegene die veel rondhangen in /14, die hebben maar 1 ergenis: newbies die zonder de faq te lezen dingen vraagt die niet door de beugel kunnen.

• Rob
  • Niet online

Rob

Op donderdag 27 december 2001 22:49 schreef Nielsz het volgende:

[..]

* Nielsz zwaait *

;)

Maar ik ben het eens met mbravenboer, diegene die veel rondhangen in /14, die hebben maar 1 ergenis: newbies die zonder de faq te lezen dingen vraagt die niet door de beugel kunnen.
Dat gebeurt in alle fora hoor
:) of is dat :(

• D2k
  • Laatst online: 18-11 16:53

D2k

Op donderdag 27 december 2001 22:49 schreef Nielsz het volgende:

[..]

* Nielsz zwaait *

;)
* D2k zwaait trug *
maar ik had me hier al laten zien
hear hear

Doet iets met Cloud (MS/IBM)

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-10 13:54

dreeke

outdated icon

Lijkt me vrij duidelijk waar je de grens legt.

Dingen als het veranderen van knopjes van UBB staan gewoon in de UBB documentatie (die je er zeker weten bij hebt).
Dit is gewoon vragen aan een ander omdat je zelf geen zin hebt om even te kijken.

Dat komt op net zoiets neer als dat ik in een supermarkt ga winkelen, en steeds ga vragen waar alles staat.
Hallo meneer, waar staat de melk. *even later* Waar ligt het vlees. Waar liggen de koekjes.

Gewoon zelf even zoeken voordat je iets vraagt.
Windows problemen en dergelijke zijn wat minder voor de hand liggend (Een MS helpdesk bellen bijv. kost geld)

maar dit is gewoon even 10 tellen opzoeken, dat had je zelf toch ook best kunnen verzinnen lijk me.

Mocht zoiets toch niet lukken, dan zet je gewoon even in je topic dat je al gezocht hebt maar dat je niks kan vinden erover.
Dan is dat gewoon voor iedereen duidelijk...
Wil je niet van zulke reacties, zorg dan dat ze niet nodig zijn

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

• Nielsz
  • Niet online
Ey, dat is een fijne beeldspraak, die ga ik van je lenen ;)

Dreeke, kijk eens op een van de laatste pagina's van het grote InnerCity topic, daar was nog een kaartje te koop.

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-10 13:54

dreeke

outdated icon

Thanx Nielsz, maar Mattes heb ik ook op ICQ en hij vroeg er ietsje teveel voor (vind degene waar die voor is tenminste) ;)

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

• Nielsz
  • Niet online
Op donderdag 27 december 2001 23:40 schreef dreeke het volgende:
Thanx Nielsz, maar Mattes heb ik ook op ICQ en hij vroeg er ietsje teveel voor (vind degene waar die voor is tenminste) ;)
Ik zal het nog eens aan iemand vragen. Die had 8 vipkaarten gewonnen geloof ik, dus maybe zijn er een paar dubbel. I'll let you know if i have 1 4 u.
Pagina: 1