[MOD] Chrystal orb gemod?

Pagina: 1
Acties:

• Ligone
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-06 15:08
Ik heb me onlangs dus een chrystal orb aangeschaft en op mijn Gforce geinstalled, Nu vond ik dat dat ding verschrikkelijk veel lawaai maakte.
De fingerguard heb ik al weggehaald :'( maar dat was nog niet genoeg naar mijn zin, nu heb ik die voltage mod uitgevoerd met het omwisselen van de spanningsdraden zodanig dat je 7 V krijgt en nu istie zalig!! *D maarre nu draait da ding wel op halve kracht, alles blijft stabiel en zo maarre zou er nu toch een risico zijn dat mijn gforce te heet zou worden?

• SH007
  • Niet online
Welke Gforce?

• Ligone
Excuseer: Een Gforce 2GTS/Pro

• jhead22
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Voel eens met je vinger hoe warm je gpu word.
Wel eerst je kast beet pakken bij een kaal stuk metaal tegen statische electriciteit !

Als je tssss hoort en daarna een lekker vlees geurtje ruikt is er iets niet goed :P

• Ligone
:) ik kan enkel aan de Fan voelen en die blijft vrij lauw, maar als ik aand de achterkant tegen de print voel staat dat vrij heet, maar dit is ook het geval wanneer hij op volle kracht draait

• markvt
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14:34

markvt

Peppi Cola

je temp in de gaten houden als die te hoog wordt dan is het goed fout :)

waarschijnlijk heb je er geen last van of je moet heel lang achter elkaar 'gamen'

van-tilburg.info -=- meka (sega emulator) - Proud MEDION fanclub member - KOPPIG VOLHOUDEN !

• Ligone
Jamaar ik die temp nie in het oog houden want der zit geen sensor op en ik heb ook nog geen tempmeter of iets dergelijks.

Als hij nu toch te heet zou worden na langdurig gamen, is hij dan direct kapot of wat gebeurt er dan?

• jhead22
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Als het koellichaam goed contact maakt met de core en niet al te heet word is er niets aan de hand. Als ie te warm word krijg je tijdens het spelen van een spel last van artifacs. Krijg je dit dan is de koeling dus niet goed.

• Ligone
hmm kheb nog niks gezien tijdens games dus dan zal het wel goe zitten zeker?

Bedankt allemaal! ;)

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11:31
Ik heb je topictitel veranderd.
Hou je AUB aan de richtlijnen zoals die vermeld staan in dit topic: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/359380/1?limit=100.

Bvd.

Verwijderd

Zal niks uitmaken, ik beb de vi9n uitstaan.

• insan1ty
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-03-2023
voor de gf2 is er toch wel een tooltje?
gebruik anders asus smartdoctor ofzo misschien dat het werkt

• Ligone
Maar met een tooltje ben je niks als er geen sensor op zit hé, die sensor zit enkel op die asus Deluxe of zoiets?

• Stefetta
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 04-04-2023
Heb een ASUS 7700 GTS met TV-OUT en daar zit ook een Temp-sensor op

Verwijderd

Op donderdag 27 december 2001 15:59 schreef Stefetta het volgende:
Heb een ASUS 7700 GTS met TV-OUT en daar zit ook een Temp-sensor op
Heb dezelfde zonder tv-out en heeft ook sensor

Verwijderd

kun je niet beter een simpele thermometer kopen? Volgens mij heb je dr al een voor 20 piek, zo'n standaard auto thermometertje. Das nog altijd minder dan een nieuwe videokaart. Hou wel ff rekening met de dikte vd sensor.

• DeadPool
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-06 22:02
ah joh nie zo moeilijk doen :P gewoon ff een paar uur achter elkaar gamen en als dan de artifacts door je beeldscherm vliegen er is iets niet goed :P >:)
Pagina: 1