Vraagies

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

• Yagermeister
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-08 09:35

Yagermeister

Bedrijfsprutser on call

Topicstarter
hallo mede tweakers

ik heb een paar vraagjes over mijn pc

1. waar kan ik een temperatuur meting schema vinden zodat ik doormiddel van 2 leds op de kast kan zien hoe warm het is in de kast (ik heb geen mobo sensors (msi 6167)).

2. als ik mijn gf2mx ombouw naar een quadro merk ik dan verschillen bij de spellen of merk ik het alleen als ik bijv. 3d studio max draai ik heb eens ergens gelezen dat het alleen merkbaar werd bij 3d studio max en dergelijke

alvast bedankt voor het reageren.

-Te huur

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-08 13:29
[b]Op donderdag 27 december 2001 10:08 schreef 1. waar kan ik een temperatuur meting schema vinden zodat ik doormiddel van 2 leds op de kast kan zien hoe warm het is in de kast (ik heb geen mobo sensors (msi 6167)).
Schema weet ik zo niet.. Maar het makkelijkst is om gewoon ergens een digitaal thermometertje te kopen, en die in te bouwen.. (iets van de kijkshop, of halfords ofzo..)
Zoek maar effe in het Overclocking & Casemodding gedeelte, daar staan wel wat topics over..
2. als ik mijn gf2mx ombouw naar een quadro merk ik dan verschillen bij de spellen of merk ik het alleen als ik bijv. 3d studio max draai ik heb eens ergens gelezen dat het alleen merkbaar werd bij 3d studio max en dergelijke
Is inderdaad alleen met 3D-studio en dat soort pakketten.. de extra opties die je erbij krijgt door een quadro-mod hebben geen invloed op de gaming-prestaties...

• Yagermeister
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-08 09:35

Yagermeister

Bedrijfsprutser on call

Topicstarter
Schema weet ik zo niet.. Maar het makkelijkst is om gewoon ergens een digitaal thermometertje te kopen, en die in te bouwen.. (iets van de kijkshop, of halfords ofzo..)
Zoek maar effe in het Overclocking & Casemodding gedeelte, daar staan wel wat topics over..
het probleem daarvan is dat het me meer geld gaat kosten en ik wil het simpel houden door het zelf te doen. ik zal er wel eens naar kijken misschien dat ik het toch een keer doe ;)

-Te huur

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-08 13:29
Op donderdag 27 december 2001 10:35 schreef Yagermeister het volgende:
het probleem daarvan is dat het me meer geld gaat kosten en ik wil het simpel houden door het zelf te doen. ik zal er wel eens naar kijken misschien dat ik het toch een keer doe ;)
Mja, wat noem je meer geld.. Zo'n thermometertje koop je geloof ik ook al voor een tientje (of 5 euro ofzo ;)) ofzo..
Dus dat zijn de kosten ook niet.. (aan onderdelen zul je net zoveel kwijt zijn als je zelf iets wilt bouwen!)

Verwijderd

-http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/331509
-onduidelijke topictitel
-foute forum
-vraag 1 hoort in OCM en is daar denk ik wel te vinden (weet ik niet zeker)
-vraag 2 hoort in V&B en dat is ook vast wel te vinden met de search, faq of google

Dit topic is gesloten.