als ik in /15 zit, dan zit er een favicon als favicon bij. Een bout/moer/steeksleutel/watishet?
Die zie je dus door in de urlbalk te kijken
Die zie je dus door in de urlbalk te kijken
* Kettrick heeft hem niet iig.
Ie6/XP
Ie6/XP
Op donderdag 27 december 2001 09:52 schreef Courage het volgende:
Hijs stoer ! Maar kennelijk ziet niet iedereen 'm. Bulldog, hoe zit dat
Op 27 december 2001 09:59 schreef blackboarder het volgende:
Ik had hem eerst ook, maar hij is nu weg bij mij
Op donderdag 27 december 2001 10:02 schreef Bulldog het volgende:
[..]
[..]
Ik ga nu echt niet meer hardf5'n, want strax istie bij mij ook nog weg, dat zou kut zijn
Komt die er niet als die url in je favorieten staat ?
Die zogenaamde favicons.
[edit2]
En nu nag enige F5 ook op de topiclist van /15
Is er zo per forum een verschillend ?
En kunnen jullie dan niet bij elk topic tweaky zetten ofzo ?
[/edit2]
Die zogenaamde favicons.
edit:
Ik heb ff /15 in mijn favorieten gezet en nu staaat er bij de favorieten een moersleuteltje bij
Ik heb ff /15 in mijn favorieten gezet en nu staaat er bij de favorieten een moersleuteltje bij
[edit2]
En nu nag enige F5 ook op de topiclist van /15
Is er zo per forum een verschillend ?
En kunnen jullie dan niet bij elk topic tweaky zetten ofzo ?
[/edit2]
"De kans dat een snee brood op een nieuw tapijt valt met de beboterde zijde onderaan, is recht evenredig met de prijs van het tapijt"
Zou goed, kunnen is bij mij iig wel het gevalOp donderdag 27 december 2001 10:09 schreef tomsworld het volgende:
Komt die er niet als die url in je favorieten staat ?
Die zogenaamde favicons.
edit:
.
[ Voor 98% gewijzigd door Engineer op 13-10-2018 23:17 ]
Op donderdag 27 december 2001 12:05 schreef hdd het volgende:
Elke url die je bookmarkt die begint met http://gathering.tweakers.net krijg een moersleuteltje, geen verschillende icontjes..
Bij mij niet
.
[ Voor 99% gewijzigd door Engineer op 13-10-2018 23:16 ]
Even rondgekeken, en er achter gekomen dat het uberhaubt het nieuwe favicon van tweakers is, ook voor tweakers.net staat 'ie namelijk nu ingesteld.
Waarom je browser het icoon standaard voor Gathering of Tweakers *niet* pakt, is door de manier waarop URL's gevormd worden door topix: je browser zoekt naar een bestandje "favicon.ico" in de diepste map, dus in het geval dat ik dit topic lees zoekt 'ie dit:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/362164/1?limit=50/favicon.ico
Daar kan je browser het icoontje natuurlijk niet vinden, en dat zou eenvoudig op te lossen zijn, door het icoon in de broncode hard te defeniëren, maar daarvoor moet de topixsource worden aangepast en daarop is alleen het bekende "kan niet" mogelijk dus.
Waarom je browser het icoon standaard voor Gathering of Tweakers *niet* pakt, is door de manier waarop URL's gevormd worden door topix: je browser zoekt naar een bestandje "favicon.ico" in de diepste map, dus in het geval dat ik dit topic lees zoekt 'ie dit:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/362164/1?limit=50/favicon.ico
Daar kan je browser het icoontje natuurlijk niet vinden, en dat zou eenvoudig op te lossen zijn, door het icoon in de broncode hard te defeniëren, maar daarvoor moet de topixsource worden aangepast en daarop is alleen het bekende "kan niet" mogelijk dus.
Nee hoor. Zowel Mozilla als IE zoeken netjes het hele pad af, van diepste subdir tot root.Op donderdag 27 december 2001 17:42 schreef Negotiator het volgende:
je browser zoekt naar een bestandje "favicon.ico" in de diepste map,
Maar om niet al te veel traffic te genereren (favicon is best een prutsysteem, een icon aangeven via een HTML header is veel beter) gebeurt dat niet bij elke view.
Hmm, dat is best interesting dan, want het icoon is gewoon te vinden op http://gathering.tweakers.net/favicon.ico, en dat het dan niet bij iedere view wordt gechecked is inderdaad wel logisch, maar ik gebruik al lange tijd mozilla en heb *nog nooit* een favicon gehad.Op donderdag 27 december 2001 17:46 schreef Onno het volgende:
Nee hoor. Zowel Mozilla als IE zoeken netjes het hele pad af, van diepste subdir tot root.
Maar om niet al te veel traffic te genereren (favicon is best een prutsysteem, een icon aangeven via een HTML header is veel beter) gebeurt dat niet bij elke view.
Waarbij het me wel opvalt dat mozilla favicons eerder vind dan bijv. internet explorer en ook consequenter is in de favicons in de URL balk.
hmmm dat ding is er toch al een hele tijd?
"Happiness is a way of travel, not a destination."
--Roy Goodman
Ja, hij's alleen net veranderd blijkbaarOp donderdag 27 december 2001 18:20 schreef Flat© het volgende:
hmmm dat ding is er toch al een hele tijd?
Mozilla doet het ook pas sinds 0.9.7, die er nog geen week is.Op donderdag 27 december 2001 18:16 schreef Negotiator het volgende:
maar ik gebruik al lange tijd mozilla en heb *nog nooit* een favicon gehad.
Dat was me ook al opgevallen ja. IE doet het alleen als je een pagina bookmarkt ofzo.Waarbij het me wel opvalt dat mozilla favicons eerder vindt dan bijv. internet explorer en ook consequenter is in de favicons in de URL balk.
Lezen jullie de changelogs nooit ofzo? 
25-12: (Req 141) Nieuwe favicon.ico met transparante achtergrond gemaakt. Dit ziet er beter uit in Mozilla tabbladen en de dropdown van de IE favorites. Favicon staat nu ook op GoT.
Pagina: 1