Toon posts:

overplaatsen van moederbord naar andere kast.

Pagina: 1
Acties:
  • 42 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een nieuwe DX-01-BD kast besteld op tweakshop.nl en moet ik dus het hele zooitje overzetten van kast.

heeft iemand tips?

en wat kan ik doen om een zo stil mogelijk systeem te maken? maar wel zo gekoeld mogelijk?

alle tips zijn welkom :D

Verwijderd

gewoon: losschroeven en in andere pc wer vast zetten (wel erst de kabels en de stroom eraf!!! )

• Pjottski
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18:13

Pjottski

🦍 Monkey 🦍

En eventuele koelers op 5 volt aansluiten, dit zorgt ook voor minder lawaai.Dit kan wel omdat we in de wintermaanden zitten.

Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen

Verwijderd

Enermax fan's nemen. Deze kun je handmatig regelen.

Heb je al besteld of moet je nog bestellen.

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 27 december 2001 09:46 schreef AMADEUZ het volgende:
Enermax fan's nemen. Deze kun je handmatig regelen.

Heb je al besteld of moet je nog bestellen.
al besteld ! maar die fans doe ik dan later wel want zijn wel goed begrijp ik!

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19:29
En zo megastil is het ook niet meer met die Enermaxjes erin, heb em zelf en je hoort hem toch nog best duidelijk (fans op 1000rpm). 5v lijkt me een betere oplossing als je stil wilt. Of helemaal geen fans en eerst is zien of het warm wordt (als je een Enermax voeding hebt die zuigt ook aardig wat weg met de 92mm eronder)

Flickr | Lego collectie

• AproK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-03-2024
heh, k heb nog een 120mm fan over, maybe voor de voeding, maargoed, weet je wa k aanraad, neem waterkoeling, is dikke phun :)

maar als je bij fannetjes wilt blijven, je hoeft niet van die super dure te nemen hoor, k heb hier 2 van die sunon fans die onder de naam target fans verkocht werden, nou die hoor je toch ook haast niet en ze blazen goed en kosten maar 10 piek ofzow :)

amen

Check mijn knowledge base!

Verwijderd

Wel oppassen dat je niet te strak de schroefjes aandraaid, want anders kan het moederboard scheuren. En dat is niet leuk.

• Dennizz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-07-2025

Dennizz

pc-70 mod in progress!

rubbers tussen alle schroeven, bijvoorbeeld tussen je mobo, en mobo tray, dan gaat de kast niet zo heftig meetrillen met je CPU fan :)

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11:31
Hoi,

Je topic voldoet helaas niet aan de gestelde rightlijnen van dit forum, vandaar dit slotje.
Lees dit topic eens door: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/359380/1?limit=100.
Succes verder :)

Mvg,
Phreak | Moderator OCM
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.