Teteringen
no doubt
If it bleeds, it can be killed!
VET!!
Als ik jou was zou ik zeker voor Tekken gaan net zoals ik
The devil is in the details.
is wel erg kikken hoor
Teteringen
ik heb zelf afgelopen zomer street fighter gekocht, die is echt cool, beetje nostalgisch gevoel is dat
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Verwijderd
die die die...
De Som van de Momenten ten opzichte van punt " A " = NUL
Verwijderd
http://www.gamescreenshots.com/smallthumbs.asp?category=gameboyadvance&game_id=10Op donderdag 27 december 2001 19:15 schreef Soccubus het volgende:
Heeft er iemand screenies van Tekken voor de GBA
het ziet der ZEER
Ziet er IDD goed uitOp donderdag 27 december 2001 19:24 schreef arko19 het volgende:
[..]
http://www.gamescreenshots.com/smallthumbs.asp?category=gameboyadvance&game_id=10
het ziet der ZEERZEER
ZEER vet uit
Heeft iemand de releasedate van Duke GBA? sjeez dat ziet er echt vet uit!Op donderdag 27 december 2001 19:34 schreef Soccubus het volgende:
[..]
Ziet er IDD goed uitmaar heb ook even verder gekeken: The Duke op de GBA
Dat zegt nix. Er zijn een heleboel spellen uit gekomen met erg weinig plaatjes. En ik vind dat er behoorlijk veel plaatjes zijn van duke gba.Op donderdag 27 december 2001 20:56 schreef arko19 het volgende:
denk dat het nog wel ff duurt omdat der ook nog maar zo weinig plaatjes zijn ...
Teteringen
Anyways, Tekken is alleen in Japan uit, en kreeg van Famitsu, toonaangevend Japans gamesblad, een redelijke score.
Sega till I die!
Ik heb vandaag streetfighter gekocht en dat speelt echt wel lekker hoor. Aan 4 knoppen heb je genoeg: Lowkick, Highkick, Lowpunch en Hightpunch.Op zaterdag 29 december 2001 20:05 schreef BDT het volgende:
Ik weet niet. Kan je fighting games wel op de GBA spelen? Te weinig knoppen vind ik...
Die trol die naast ryu staat. Akuma ofzo. Wie is die kerel en hoe kom ik er aan???
Verwijderd
bij 1000 dacht ik eentje
het is die punten telling die je ziet als je spel opstart
Verwijderd
Karel je heb het spel niet eens gespeelt !Op donderdag 27 december 2001 18:31 schreef MWAD het volgende:
TEKKEN is zoooo fet
die die die...
je wil gewoon in de Huiskamer komen !
mietjuh (verder geen flame of zo)
Signature?
hoe krijg je die punten dan?Op maandag 31 december 2001 04:51 schreef SimbaDaBom het volgende:
ik heb de import versie en je moe iets van 9999 punten hebben dan krijg je ze beide
bij 1000 dacht ik eentje
het is die punten telling die je ziet als je spel opstart
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Oud topicOp donderdag 21 februari 2002 18:55 schreef Ener-G het volgende:
[..]
hoe krijg je die punten dan?
Spel heel vaak uitspelen.
tip: Zorg dat je NOOIT 9999 punten haalt.
Als je die 2e akuma hebt dan is het onmogelijk om het spel nog uit te spelen (hij loopt dan vast)
Verwijderd
Akuma is de vader van Ryu.Op zaterdag 29 december 2001 23:59 schreef BlackMage het volgende:
En ik had nog een vraagje: Ik speel dus streetfighter en toen ik na een tijdje spelen mijn gb uit zette en em later weer aan deed heb ik in eens een nieuwe character erbij.
Die trol die naast ryu staat. Akuma ofzo. Wie is die kerel en hoe kom ik er aan???
Dat heb ik eigenlijk nooit geweten. Maar hoe kom je aan die wijsheid?
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
Verwijderd
XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA
Verwijderd
Ik heb het ooit op een website gelezen die geheel aan Akuma gewijd was. Helaas is die er niet meer: http://www.geocities.com/TimesSquare/Lair/8096Op donderdag 21 februari 2002 21:40 schreef GolbeZeromus het volgende:
Is Akuma Ryu's vader???
Maar in "Street Fighter Alpha, the Movie" verwijzen ze er ook vaag naar. Daar leert Ryu dat hij zijn "dark hadouken move" waarschijnlijk van zijn vader heeft geerfd. Als Ryu dan bijna in gevecht raakt met Akuma vraagt Ryu aan Akuma of hij ook een zoon heeft. Deze zegt echter niks en loopt rustig weg.
Niet dat dat echt bewijs is, maar op die site hadden ze echt A L L E S over Akuma staan.
Verwijderd
Blegh!
Veel plezier ermee hoor, maar dit moest ik effe kwijt
Ik d8 eerst dat Akuma een fusion was van Ryu en Ken. (DBGT-Style)Op donderdag 21 februari 2002 21:40 schreef GolbeZeromus het volgende:
Is Akuma Ryu's vader???
Want als je in survival mode tegen ken en ryu vecht als je ken en ryu verslagen is dan komt akuma er aan.
1. Mortal Kombat: zuigt heel zwaar!

2. Tekken: was best wel koel, redelijk 3d met sprites.

Streetfighter: stoere shit! Vooral die finishing moves zijn koel.
Beetje verneukt plaatje van Akuma:

Ryu finishing move (waarom zou het spel anders "X" Revival heten?)