Wie is dit precies?

Pagina: 1
Acties:

• gcb
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 24-07 10:14
Dit plaatje hieronder is de computer waarop ik als klein mannetje ben begonnen. Mijn vader had dit ding mee van het werk, en ik wil nu graag zo'n ding kopen/vinden, gewoon nostalgie.. :p

Afbeeldingslocatie: http://home01.wxs.nl/~brou1944/comport.jpg

Het is een Compaq, dat weet ik wel. Maar welk model precies? Weet iemand waar je dit soort dingen kan kopen? Heeft iemand er nog eentje? Bedankt!

• The System
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 05-08 13:32
VEETTT :P die is kewl man... zou gaaf zijn als je in die kast een snellere pc kon inbouwen en een beter scherm maar dan wel even compact (ziet er klein uit).. :)

maar verder nee.. kan je niet helpen :P

Verwijderd

LCD scherm :?

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Op donderdag 27 december 2001 02:33 schreef -the system- het volgende:
VEETTT :P die is kewl man... zou gaaf zijn als je in die kast een snellere pc kon inbouwen en een beter scherm maar dan wel even compact (ziet er klein uit).. :)
Compact?? Vergelijk het eens met de maat van het toetsenbord.. zo klein vind ik em niet :)

Verwijderd

Op donderdag 27 december 2001 03:19 schreef Pollewob het volgende:

[..]

Compact?? Vergelijk het eens met de maat van het toetsenbord.. zo klein vind ik em niet :)
Het is een kleiner toetsenbord, geen Insert, Home, Pageup enz. eilandje en cursor toesten. Dus het is wel degelijk compact :)

Verwijderd

Cool, ik heb nog met die dingen gewerkt. Oranje CGA schermpje, maar hoe die dingen nou heten? Portable 286 of zo (je hebt ze ook in 386).

Verwijderd

weet je dat mijn pa vroeger ook zo'n ding had voor het werk...

was een 386 sx 33 van compaq met 4mb intern geheugen

heb daar nog paratrooper op zitten spelen :P

Verwijderd

Inderdaad gaaf dingetje, en Paratrooper rulez...alleen ben ik niet uit die tijd :D heb weleens op zo'n wack notebook gezpeeld met alleen maar oranje kleuren :D

Verwijderd

Op donderdag 27 december 2001 03:06 schreef HlpDsK het volgende:
LCD scherm :?
TXT-display'tje. Kan alleen maar text weergeven, luxe modellen konden in oranje en groen, later ook in wit :)

• violator_
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-01 01:18
Heb ook zo'n bakkie gehad met een 286 dr in (cga lcd scherm)

Zwei Dinge sind unendlich, das Universum und die menschliche Dummheit, aber beim Universum bin ich mir nicht ganz sicher. -Albert Einstein

• happy3736
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-12-2024
ik heb hier nog een toshiba t1800
vaag laptopje
kei zwaar
het is een xt-tje 5 of 7 mhz
met een cga scherm
en een modem ingebouwd 9600 bps
met 786 kb ram
en 2 720 kb diskdrives
geen HD

ik wil deze LCD er nog afslopen om hem om tebouwen voor naar de pc
maarja eerst schema's en info zoeken :+

plaatje :

Afbeeldingslocatie: http://wasrek.wox.org/thosibat1800.jpg

beetje slome server maar okay :+
PS : hij werkt nog steeds alleen ik heb geen adaptor meer

Verwijderd

Na een nachtje slapen meen ik me te herinneren dat het type een Compaq Portable III is .

Verwijderd

Volgens de leveranciers waren dit portable pc's. Wij noemde ze echter altijd transportables :). Die dingen zijn zo zwaar dat ze met een steekwagentje inderdaad wel te vervoeren zijn.

• FalconM
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Heb in m'n stagetijd (8 jaar terug) ook met zo'n ding gewerkt. Volgens mij was het een 386-SX 25Mhz ofzoiets.

Volvo V70 D5 my2011

Pagina: 1