Toon posts:

Populairste browser

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik zou wel eens willen weten wat op dit moment de populairste browser in nederland is.

Ik heb statistieken.pagina.nl al helemaal uitgeplozen, maar de laatste onderzoeken zijn van juni 2001.

Weet iemand bijvoorbeeld hoe de verhoudingen IE - NS liggen bij tweakers.net ? Iedereen loopt altijd af te geven op Microsoft, maar ik heb het vermoeden dat de meeste users nog steeds gewoon gebuik maken van IE...

Anyone ?

• ChromeFR
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:59
Ik durf voor 100% zeker te zeggen dat Internet Explorer nog steeds het meest "populair" is.

Verwijderd

Internet Explorer is een hele fijne browser om iets voor te schrijven in DHTML enzo, het ondersteunt zeg maar gerust teveel...

En IE is inderdaad goed voor zo'n 80-90% gok ik

Verwijderd

vrijwel iedereen gebruikt gewoon ie, check maar is willekeurig een paar nedstat statistieken. Grofweg gebruikt 95% internet explorer en de andere 5 zijn andere browsers

• squaddie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16:32
Van die groep IE-gebruikers zal een groot deel deze browser gebruiken omdat deze toch al op de pc geinstalleerd staat. En waarom een andere browser gebruiken als alle sites goed werken...

BTW Ikke gebruik Opera, de laatste versie vertoond nog een zeldzame site die wat kleine (opmaak)foutjes. Maar daar kan ik wel mee leven :)

There are never enough hours in a day, but always too many days before saturday.

Verwijderd

Op donderdag 27 december 2001 03:12 schreef squaddie het volgende:
Van die groep IE-gebruikers zal een groot deel deze browser gebruiken omdat deze toch al op de pc geinstalleerd staat. En waarom een andere browser gebruiken als alle sites goed werken...

BTW Ikke gebruik Opera, de laatste versie vertoond nog een zeldzame site die wat kleine (opmaak)foutjes. Maar daar kan ik wel mee leven :)
mwah is wel een beetje waar, maar niet helemaal, ik ken genoeg mensen die wel een keus hebben maar gewoonweg ie beter vinden (vind ik ook); opera (laatste versie) heb ik misschien 2 uur ofzo gebruikt, heel veel sites deden het niet (goed).

• Crazy D
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14-08 12:38

Crazy D

I think we should take a look.

Welke browser gebruik je het meest?
Dik 80% zegt IE te gebruiken. Ik denk dat dat ook wel redelijk klopt. Iedereen zeikt wel op IE, maar iedereen gebruikt het wel. En ach, 't is jammer dat IE de meest brakke html nog gewoon slikt en zo, maar als browser vind ik 'm best goed en lekker werken.
Al gebruik ik zelf Mozilla, en er zijn heel weinig sites die het niet (of heel slecht doen).

Exact expert nodig?

Verwijderd

Op donderdag 27 december 2001 10:34 schreef Crazy_D het volgende:
Welke browser gebruik je het meest?
Dik 80% zegt IE te gebruiken. Ik denk dat dat ook wel redelijk klopt. Iedereen zeikt wel op IE, maar iedereen gebruikt het wel.
uit gemeten statistieken is dit nog veel hoger, 95%, denk dat er ook veel zijn die graag zeggen dat ze iets anders gebruiken door ms-haat, maar het ondertussen wel gewoon doen...
Pagina: 1