Ideetje met Kloontjes

Pagina: 1
Acties:

• Polle
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-04-2021
Ik kwam op dit late tijdstip op het volgende ideetje :

Als je ingelogt bent kan je nog steeds registreren door op de register button te klikken, om het zogezegd net een stapje moeilijker te maken om een kloon account aan te maken, kan het dan niet gefixt worden dat die register button leidt naar een pagina waarop zoiets te lezen valt :
Je bent al geregistreerd als lid van dit forum. Klik hier om terug te gaan.
Die register button is zoiezo toch al overbodig voor geregde, ik bedoel dus ingelogde mensen, of zie ik het nou verkeerd ?

Verwijderd

Je drukt een keer op uitloggen en je maakt er zo weer 1 aan |:( Helpt niet veel.

• Polle
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-04-2021
Weet ik, maar die knop is toch eigenlijk overbodig als je eenmaal ingelogt bent ? Ik kan je vertellen dat ik hem 1 keer gebruikt heb.

• Bolk
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

Stel:

Jij bent ingelogd op topix (GoT of FOK!) en je blije zussie wil ook reggen.. nu ben je ingelogd en ze heeft geen flauw idee hoe het werkt.. maar kan zich dus niet reggen

okok, tis al laat :P

* Bolk gaat een ander minder extreem voorbeeld verzinnen :z >:) :P

Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.

• BigB
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ja of als je iemand wilt helpen
Zo man ow ik maak thuis wel ff een accountje voor je aan op Got :)

Verwijderd

Of je hebt bij iemand (een n00b) tthuis een keer ingelogd op GoT en hij wil ook reggen en hij heeft dus neit door dat je eerst uit moet loggen.

En dit idee heeft dus meer negatieve dan positieve kanten.

• GaMbiNo
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 01:28

GaMbiNo

1337

Ik zeg het niet graag maar ik denk dat LenL gelijk heeft. :P :D ;)

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Op donderdag 27 december 2001 02:47 schreef bolk het volgende:
Jij bent ingelogd op topix (GoT of FOK!) en je blije zussie wil ook reggen.. nu ben je ingelogd en ze heeft geen flauw idee hoe het werkt.. maar kan zich dus niet reggen
Dan moet je maar niet ingelogd blijven als anderen toegang hebben tot je computer. Dat kan misbruikt worden en dat heeft al tot een vrij groot aantal OW's en bans geleid. Het excuus dat het een grappenmaker was, beschermt je niet voor sancties.

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Pagina: 1