met papier mache kun je alles maken!!
Verwijderd
heb ik ook een keer mee lopen kutten... bleek dat ik dat er nog niet achter had gezet
zoiets?
werkt niet
Verwijderd
1
2
3
4
5
| <table width="260" border="0" cellspacing="0" cellpadding="0" height="149"> <tr> <td><iframe src="blaat.htm" style="width:295px; height:205px;" frameborder="no"></iframe></td> </tr> </table> |
dit werkt perfect.
Je kan alleen pixels opgeven
Verwijderd
antwoordOp donderdag 27 december 2001 10:48 schreef Servowire het volgende:
Je kan alleen pixels opgeven
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
| <html>
<head>
<title>test</title>
<meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=iso-8859-1">
<style type="text/css">
<!--
table { height: 100%; width: 100%; }
td { height: 100%; width: 100%; border: #999999; border-style: solid; border-top-width: 1px; border-right-width: 1px; border-bottom-width: 1px; border-left-width: 1px}
body { margin-top: 0px; margin-right: 0px; margin-bottom: 0px; margin-left: 0px; font-family: Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif; font-size: 11px; color: #000000; background-color: #fff}
-->
</style>
</head>
<body>
<table cellpadding="0" cellspacing="0">
<tr>
<td><iframe src="blaat.htm" frameborder="0" style="width: 100%; height: 100%;"></iframe></td>
</tr>
</table>
</body>
</html> |
getest met Mozilla 0.9.7 geen enkel probleem
Hier kijk zelf maar
(dat grote zwarte vlak rechts , daar moet dus main.html komen)
en hij komt gewoon niet
http://www.rendo.dekooi.nl/~jeroenw/
(heb ik een bug gevonden ofzo?)
edit:
soz voor de crappy HTML troep
Ken nog niet zo lang HTML
Verwijderd
Haal die doctype maar weg, je code is idd een rotzooi, ik duik er later nog wel in, moet nu ff werken.
Maar nu krijg ik een wit "veld" waar "main.html" zou moeten?
1
| Error: there is no attribute "SCR" for this element (in this HTML version) |
WTF?
Privacy-adepten vinden op AVGtekst.nl de Nederlandse AVG-tekst voorzien van uitspraken en besluiten.
Hoe fix ik dat?
er kan er maar één de eerste zijnOp donderdag 27 december 2001 14:37 schreef Cheatah het volgende:
het is src, niet scr
Privacy-adepten vinden op AVGtekst.nl de Nederlandse AVG-tekst voorzien van uitspraken en besluiten.
Verwijderd
Nogmaals, als je geen td height en width defineerd dan kan een browser (Mozilla iig) nooit weten wat die 100% inhoud, er is nl. geen referentiekader. Dus..... defineer zowel een TD breedte, dan kan je de iframe dus op 100% zetten en dan zal Mozilla gewoon de TD opvullen.
omdat het dus niet werkt
zelfs zoals ie nu is
In IE wel, maar in Mozilla niet
Verwijderd
met jouw code doet ie het dus wel bij mij.Op donderdag 27 december 2001 14:59 schreef Servowire het volgende:
zelfs zoals ie nu is
In IE wel, maar in Mozilla niet