Toon posts:

Welk moederboard P4T-E of P4B266

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Vraag: Welk moederboard is aan te raden
Asus P4T-E of de Asus P4B266 en waarom.
Ik wil het beste voor games

Verwijderd

ik zeg p4b266 , en dan icm met wat ddr geheugen , want rimm is veels te duur, en het snelheidsverschil tussen de intel 845 en 850 is te verwaarlozen

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nu een P4T met 512MB PC-800

Verwijderd

als je dat wilt betalen dan moet je daar zeker voor gaan want dat is iig veel sneller !

Verwijderd

Topicstarter
Bedoel je dat P4T-E veel sneller is???

Verwijderd

ja vanwege het geheugen , die andere is ddr

Verwijderd

Topicstarter
Maar iedereen zeikt het altijd af dat het helemaal niet zo goed is en DDR veel beter is
En daarbij wil ik de Intel Northwood CPU hebben
En die wordt standaard ondersteunt bij P4B266
En niet bij de P4T-E ze zeggen dat ze daar een update voor uit brengen Maar ik heb geen zin om toch wat anders te kopen als ze dat niet doen

• RupS
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22-01 12:46
P4 icm RDRAM is de snelste combinatie.

Met DDR geheugen is het ook rap, maar toch wel wat langzamer dan met RDRAM. Scheelt gemiddeld een procent of 10....

Als je genoeg geld hebt: RDRAM. Wil je goede performance voor een lagere prijs en je wilt P4: DDR.

edit:
[quote]
Op donderdag 27 december 2001 01:00 schreef Hellkite het volgende:
Maar iedereen zeikt het altijd af dat het helemaal niet zo goed is en DDR veel beter is
En daarbij wil ik de Intel Northwood CPU hebben
En die wordt standaard ondersteunt bij P4B266
En niet bij de P4T-E ze zeggen dat ze daar een update voor uit brengen Maar ik heb geen zin om toch wat anders te kopen als ze dat niet doen
[/quote]

Lees eerst even goed hoe het allemaal in zijn werk gaat....

De Northwood is past ook op een P4t-e, dus dat gaat nergens over. Gebruik de search van T.net en lees de vele reviews die er zijn geweest over DDR of RDRAM, daar staat alles in wat je zoekt....

Verwijderd

Topicstarter
Op de Asus site heb ik dat gelezen over Northwood
Bij de specs over de moederboarden
Pagina: 1