"Then there was the man who drowned crossing a stream with an average depth of six inches."
Kan je zoeken naar het mobo (en andere onderdelen) die je wilt, en de shop met de bijbehorende prijs.
Dan kom je vanzelf wel een die goedkoper is dan de ander incl rembours kosten.
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
"Then there was the man who drowned crossing a stream with an average depth of six inches."
al meer dan een jaar lid van GoT en je weet nog niet van het bestaan van de pricewatch af?Op donderdag 27 december 2001 00:11 schreef FanToom het volgende:
ah cool tnx dat wissik nie. Ff zien dan. Merci beaucoup guys
Schaam je
Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
Verwijderd
Geregistreerd op: 23 november 2000...wist ik nie???Op donderdag 27 december 2001 00:11 schreef FanToom het volgende:
ah cool tnx dat wissik nie. Ff zien dan. Merci beaucoup guys
en trouwens, ik koop niet zo heel vaak een pc
wat is dat nou?Op donderdag 27 december 2001 00:22 schreef FanToom het volgende:
Ik kom best vaak op got, niet op www.tweakers.net. Dan mis je dat soort dingen al snel
en trouwens, ik koop niet zo heel vaak een pc
Ik toch minstens 2 per jaar (dit jaar al 4
maar kijk ook even bij de shop survey. een winkel kan heel goed lijken, maar kijk even bij de reviews
Die Nec slimline is idd ergOp donderdag 27 december 2001 00:36 schreef FanToom het volgende:
kej doen ik, nja ik koop wel pc's, mn score dit jaar was een toshiba laptop, en een nec slimline (hele gave dingetjes). Alleen als ik een pc koop voor gamen wordt het topnotch en zo goeikoop mogelijk.
[liev vraagje]
niet in profiel kijken
Niet in profiel kijken??Op donderdag 27 december 2001 00:48 schreef terw_dan het volgende:
[..]
Die Nec slimline is idd erg![]()
[liev vraagje]
niet in profiel kijken![]()
Dit topic is gesloten.
![]()