The trade of the tools
[ me | specs ] Klipsch Promedia Ultra 5.1 + Sennheiser HD-590
50 cd's 
jezus..
//edit:
geinig filmpje. maar niet bepaald mijn genre..
ah ok.. duidelijke uitleg post onder mij
jezus..
//edit:
geinig filmpje. maar niet bepaald mijn genre..
ah ok.. duidelijke uitleg post onder mij
Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.
jah maar je koopt geen 50 cd's ! ! ! DUH 
er zijn in totaal 50 verschillende cd's met op elke cd een andere "imp" die je moet opvoeden en waarmee je moet vechten ... en er zijn in totaal dus 50 "imp"'s op de markt ...
een spel van 50 cd's hehehe ja denket ook
er zijn in totaal 50 verschillende cd's met op elke cd een andere "imp" die je moet opvoeden en waarmee je moet vechten ... en er zijn in totaal dus 50 "imp"'s op de markt ...
een spel van 50 cd's hehehe ja denket ook
I don't ride fast, i fly low
Hey
Da's opzich wel iets origineels..
Een soort 'Creatures', maar dan veel uitgebreider?
Ik bedoel, als 1 wezen al 1 hele CD inneemt..
Een soort 'Creatures', maar dan veel uitgebreider?
Ik bedoel, als 1 wezen al 1 hele CD inneemt..
Ryzen 9 5900X, MSI Tomahawk MAX, 32GB RAM, Nvidia RTX 4070 Ti | Mijn livesets
Ah, oftewel groot doen maar klein zijn.Op donderdag 27 december 2001 20:10 schreef SaURoN het volgende:
1 cd is 75 mb ongeveer![]()
dus gewoon paar bins op 1 cd pleuren als je ze 'leent' van een site
Ryzen 9 5900X, MSI Tomahawk MAX, 32GB RAM, Nvidia RTX 4070 Ti | Mijn livesets
het schijnt dat elke cd maar een paar dollar kost en dat elke cd 74MB groot is (elke creature 1cd) dus niet echt de moeite om te gaan downloaden tenzij je de daemon tools gebruikt
Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.
Verwijderd
ach downen als ik 1 zo cd down is eht toch leuk !
maar he ! wat kan je precies?ook opvoeden en rond lopen of niet ? of allen vechten ?
maar he ! wat kan je precies?ook opvoeden en rond lopen of niet ? of allen vechten ?
Iets van trainen ipv echt opvoeden en dan heeft zon beest een speciale iets wat je moet zien te vinden op developen zodat ie dat kan usen ofzo.
dunno
Verwijderd
Het ziet er leuk uit. Maar ik vond het in het filmpje wel wat 'traag' gaan, het is niet echt flitsende actie ofzow
Leuk idee, 50 verschillende cd's
doet me een beetje denken aan de 2 verschillende B&W games, en een heel klein beetje aan pokémon
Verwijderd
Ik dacht ook eerst....wat, 50 cd's! Hoe groot moet dan wel een rip zijn?
Maar ben benieuwd wat voor gerne dit zal thuishoren.
Verwijderd
is t al uit.. ziet er trouwens grafisch niet echt top uit maar ja.. gewoon zelf die creatures downen en dan branden (700 mb dus) dan heb je tenminste een paar beesten..
Nee.. heb hem al een tijdje.. had er 3 cd's van.. meteen weggesmeten die zooi
Verwijderd
Ik heb um ook gedownload maar ik ben eigenlijk niet toegekomen om het te spelen en heb het weer weggepleurd toen ik schijfruimte nodig had, en het is nu inderdaad moeilijker te vinden want het is al een beetje te oud om nog te posten enzo, en een heleboel sites vonden hem ook te groot enzo, dus je kan kijke of je hem nog op een dumpje kan vinden of op een goede site want hij is ook best weinig gepubt enzo..
Pagina: 1