Ik wil het eens proberen, zelf maken dus. Iets zoals het 'fotoboek' van fok, maar dan zonder MySQL. Waarom geen MySQL, omdat het dan zo ie zo op iedere server werkt! en ik er zelf progies voor kan maken... (dos!/qb)
Maar ik heb al een beetje door wat ik moet doen, maken etc.. en op zich zelf lijkt het me niet zo moeilijk maar wil wel gelijk met een goed profiel beginnen want anders moet ik het zo vaak converteren als ik iets wil aanpassen (in het profiel etc) dus heb ik wat vraagjes..
Lijkt dit jullie ook een goed user profiel of kan het uitgebreider etc?..
Verder wil ik voor ieder gebruiker een appart bestand qua reacties etc.
dus..
weet niet of dit het goede fora is, maar me projectje gaat in php!
& add
voor de user reacties etc leek me dit wel handig...
per reactie dan in userxxxxx.dat
Maar ik heb al een beetje door wat ik moet doen, maken etc.. en op zich zelf lijkt het me niet zo moeilijk maar wil wel gelijk met een goed profiel beginnen want anders moet ik het zo vaak converteren als ik iets wil aanpassen (in het profiel etc) dus heb ik wat vraagjes..
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
| RegDate // datum van registratie RegTime // tijd van de registratie RegIp // Ip van de user RegHost // host van de user (ivm met misbruik enzo). RegValidated RegLevel Username // username Password // password (encrypted ofzo) Cookie // voor cookie use? (lijkt me handig ofzo :?) Email // email adres1 Email1 // email adres2 Homepage // homepage1 Homepage1 // homepage2 ICQ // icq + controle etc. MSN // msn + "" IRC // linkje?.. :) Straatnaam + nr // kan, hoeft niet :P Postcode // handig voor pc check :+ Stad // altijd leuk mensen in de buurt ;) Land // Tja land, euh hehe :X Telefoon // handig :) 06 - tel // Veel meer handig ;) Geboorte datum. // voor leeftijd enzo :) favo1 // :? je moet wat... favo2 // :? je moet wat... favo3 // :? je moet wat... favo4 // :? je moet wat... favo5 // :? je moet wat... |
Lijkt dit jullie ook een goed user profiel of kan het uitgebreider etc?..
Verder wil ik voor ieder gebruiker een appart bestand qua reacties etc.
dus..
code:
1
2
3
4
| config --> config.dat ofzo?
--> bannedlist.dat
--> users.dat
users --> userxxxxxxxxxx.dat (dus user1.dat, user2 etc) |
weet niet of dit het goede fora is, maar me projectje gaat in php!
& add
voor de user reacties etc leek me dit wel handig...
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
| // reacties van de user RegIP RegHost RegDate RegTime Username Text |
per reactie dan in userxxxxx.dat