Lijkt me niet verstandig dat je automatische vergroting in je site zet. Is niet errug professioneel hoor.
Dus zet je site even online zou ik zeggen. Dan kan ik (lees: kunnen wij) even kijken waar het probleem ligt.
Veel gemaakte fout bij beginners in webdesign is namelijk dat er geen rekening wordt gehouden met verschillende resoluties waardoor er prachtige plaatjes en ideeën worden gemaakt en in de site worden geplakt, en het niet blijkt te passen.
Je moet sowieso rekening houden met "Repetitie". Dit principe komt neer op hetgeen een achtergrondplaatje(background in HTML) doet. Als het plaatje kleiner is dan het formaat van het venster, wordt het plaatje er nogmaals naast en/of onder gezet. Repetitie dus. Hier kun je dankbaar gebruik van maken als je werkt met frames, door in je design te zorgen dat er een stukje plaatje is, wat zonder dat het opvalt, repeteerd. Dat zet je die in 1 frame als Background, dit frame geef je het formaat '*' en welke res je ook neemt, het zal nooit opvallen. Hetzelfde principe kan ook worden toegepast in Tables. Tables zijn altijd mooi. Als je namelijk i.p.v. harde maten, bijvoorbeeld '100', procenten gebruikt, hangt de maat dus af van het complete formaat van het venster. '50%' is dus altijd de helft van het complete venster.
Ik hoop dat het een beetje te begrijpen is, maar je moet snappen dat ik niet alles in 1 post kan uitleggen. Je zou echt zelf op onderzoek uit moeten gaan en veel... HEEEEL veel afkijken bij andere sites. Niet het design natuurlijk, maar de manier van werken dus.
Nou, daar zul je het voorlopig van mijn kant mee moeten doen.
Succes verder! En beschouw dit niet als een flame dat ik je niet wil helpen met de code voor dat vergroten, maar ik wil je alleen helpen door jou te verbeteren.
Een experimentele community-site: https://technobabblenerdtalk.nl/. DM voor invite code.