Welk papier is het best te gebruiken voor op CD-Labels, met een HP 950 printer?
Zonder dat de inkt doorloopt?
Alvast bedankt!
Zonder dat de inkt doorloopt?
Alvast bedankt!
hoezo? je loopt gewoon naar je compwinkel, kijkt wat er ligt en koopt het.Op woensdag 26 december 2001 23:32 schreef ti_mon3aan het volgende:
Het gaat me niet zo zeer om zo'n label kit, maar om het MERK van het papier, dat ik het best kan gaan gebruiken.
Die dingen zijn over het algemeen altijd anders gezien de positie van de stickers op het vel. Om ze te bedrukken heb je dus een programma nodig anders krijg je ze er niet goed op (hoewel ik ben gaan meten voor adobeOp woensdag 26 december 2001 23:32 schreef ti_mon3aan het volgende:
Het gaat me niet zo zeer om zo'n label kit, maar om het MERK van het papier, dat ik het best kan gaan gebruiken.
Kijk, jij snap het!!!Op woensdag 26 december 2001 23:46 schreef Cole het volgende:
Hij bedoeld dus welk merk het beste is...
merk a loopt misschien door waardoor de afbeelding er brak uit ziet terwijl merk b niet doorloopt en er prima uit blijft zien...
Nu is de vraag dus... wat is merk B
Ik heb al veer soorten stickers gezien... Als je Kit A gebruikt moet je het bijpassende papier hebben. Het papier van het merk van de kit zelf is meestal het beste, als je dan passend papier ziet dat niet van hetzelfde merk is is het meest hetzelfde papier of een slechtere veriant (wel goedkoperOp woensdag 26 december 2001 23:46 schreef Cole het volgende:
Hij bedoeld dus welk merk het beste is...
merk a loopt misschien door waardoor de afbeelding er brak uit ziet terwijl merk b niet doorloopt en er prima uit blijft zien...
Nu is de vraag dus... wat is merk B
Stel, jij gebruikt Sweckform. Ik zeg press-it is beter en jij gaat een doos papier kopen, denk je dan dat je dat kan bedrukken met de zweckform softwareOp woensdag 26 december 2001 23:55 schreef ti_mon3aan het volgende:
[..]
Kijk, jij snap het!!!
Jullie kunnen er dus vanuit gaan dat ik alle spullen hebt(Label-maker, software enz....) Maar nu wil ik weten: "Welk MERK papier het best is voor deze afdrukken op te maken.
En dan noem ik de kit (papier, maar dat kan je alleen maar bedrukken met hun eigen software (of meten voor adobe )) die een mooi resultaat geeft (Emerland, zoek de site nog wel op als hij dat wil) en dan zegt hij dat hij wil weten welk papier hij moet hebben en niet welke kitOp donderdag 27 december 2001 00:00 schreef Cole het volgende:
Het gaat hier niet om de kit volgus mij maar meer om het papier waar zijn printer het beste mee overweg kan
Jullie kunnen er dus vanuit gaan dat ik alle spullen hebt(Label-maker, software enz....) Maar nu wil ik weten: "Welk MERK papier het best is voor deze afdrukken op te maken.
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
Citroën DSuper-bjr 1972-5 bak-108pk-Citroën C4 1.2 Hybrid 136 Max bjr 2024
www.vdzande.com